Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 27.07.05 06:24
Asi korras, sai veetud uus juhe.Kui süüteluku taga olevale peenikesele punasele juhtmele vool peale anda, siis vool raadioni ei jõua (viga kusagil mujal).Süüteluku põhi on muidu korras.
samru

 postitati 26.07.05 16:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
seesama vististi paneb ka tööle need aktiivkõlarid seal taga, et see tuleb tõesti üle vaadata, et keegi neid aktiivkõlareid otse külge pole ühendanud.

Aktiivkõllide remote peaks tulema sellest ülemisest line-out pistikust.


Minuteada tuleb aktiivide remote ikka toitepistikust (arvan, et koos antenni toitega) - sellest punasest 10-pin pistikust tuleb line-out, data ja mute.

http://www.erta.ru/base/audi/gammacc.shtml
ranz

 postitati 26.07.05 14:04
Peaks tulema jah, kuid nagu siin eespool juba räägiti siis olla kellegil see otse külge ühendatud ja aktiivvõim töötas koguaeg... et lihtsalt kontrollida vaja.
Black

 postitati 26.07.05 14:00
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
seesama vististi paneb ka tööle need aktiivkõlarid seal taga, et see tuleb tõesti üle vaadata, et keegi neid aktiivkõlareid otse külge pole ühendanud.

Aktiivkõllide remote peaks tulema sellest ülemisest line-out pistikust.
jan-kos

 postitati 26.07.05 12:29
Tänud! On meeles et sealt tuleb üks peenike punane juhe,õhtul läheb lammutamiseks ja aretamiseks.
ranz

 postitati 26.07.05 12:04
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Elektri skeemi netu, oskab mõni mees öelda kas süütelukust see juhe tuleb otse raadio peale või käib läbi mõne relee? Kas võib alternatiivina tõmmata otse süütelukust selle juhtme?

Otse süüteluku tagant tuleb ja mitte midagi vahel pole, et võid jah ka ise süüteluku tagant ära mõõta millise otsa peale nüüd süüdet sisse keerates vool tuleb ja jääb sinna ka tagasi pööramiseni kuni võtme välja tõmbamiseni.
jan-kos

 postitati 26.07.05 11:46
Elektri skeemi netu, oskab mõni mees öelda kas süütelukust see juhe tuleb otse raadio peale või käib läbi mõne relee? Kas võib alternatiivina tõmmata otse süütelukust selle juhtme?
samru

 postitati 26.07.05 10:11
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Momendil ei saa vaadata, aga pideva voolu all on üks juhe mingi kirjut värvi ja teistele ei tule voolu peale isegi siis mitte kui süüte sisse keerad.Kõlarid on tehase originaalis ja seal midagi muudetud ei ole.Kui nüüd mõelda siis must pistik ja juhe läheb sisse vasakule üles seal on pidev vool peal,alumise rea peal vasakult kolmas on punane peenike juhe, seal voolu ei ole(raadio ei tööta) kui sinna vool anda hakkab tööle, kui raadio välja lülitada, siis on kohe korralik vooluleke.Sellist juhet pole leidnud kuhu tuleb vool süüte sisse keeramisel.Muidu neid juhtmeid lõigutud ei ole paistab olevat tehase oma, või on siis juba tehase poolt natuke teisiti seadistatud.


Sellele peenikesele punasele juhtmele peab vool tulema süütelukust ja punane/sinise triibuga pidevalt +12V
jan-kos

 postitati 26.07.05 08:54
Momendil ei saa vaadata, aga pideva voolu all on üks juhe mingi kirjut värvi ja teistele ei tule voolu peale isegi siis mitte kui süüte sisse keerad.Kõlarid on tehase originaalis ja seal midagi muudetud ei ole.Kui nüüd mõelda siis must pistik ja juhe läheb sisse vasakule üles seal on pidev vool peal,alumise rea peal vasakult kolmas on punane peenike juhe, seal voolu ei ole(raadio ei tööta) kui sinna vool anda hakkab tööle, kui raadio välja lülitada, siis on kohe korralik vooluleke.Sellist juhet pole leidnud kuhu tuleb vool süüte sisse keeramisel.Muidu neid juhtmeid lõigutud ei ole paistab olevat tehase oma, või on siis juba tehase poolt natuke teisiti seadistatud.
ranz

 postitati 26.07.05 07:46
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos Paistab et tehase variandina peaks ta nii olema et kui süüte välja keerad siis on raadio ka vait,aga antud momendil oli ümber tehtud et raadio mängis koguaeg.Ja kui sellele peenikesele punasele juhtmele vool peale anda- raadio töötamise ajal kui ukse lahti teed hakkab see vastik pinin pihta, mis tuletab meelde kas tuled on sisse ununenud või raadio tööle jäänud (sigaril oli see tehase poolt nii).

Seal pead vaatama nii, et kollasele juhtmele peab tulema pidev vool ja selle taga peab olema ainult makk mitte midagi muud... kollasele peaks tulema vool siis kui keerad süüte sisse (makk hakkab tööle) ei ole ka harv juhus kui kollane ja punane omavahel vahetuses on (tavaliselt on maki peal miski skeem ka).
Nüüd, et see pinin ukse avamisel maki töötamisel tuleb... see tuleb sellest, et maki tööle pannes lastakse vool remote otsa peale mis paneb tööle antenni võimendi, seesama vististi paneb ka tööle need aktiivkõlarid seal taga, et see tuleb tõesti üle vaadata, et keegi neid aktiivkõlareid otse külge pole ühendanud.
jõuvanker

 postitati 26.07.05 06:39
Käi ära soundimeeste juures. Endal oli S4-ga jama - tagumiste kõlarite võimenditele jooksis pidevalt toide peale, ( enda viga, ühendasin valesti ja ei taibanud hiljem "kala" põhjust :D ) ka seisva mootoriga ja süüde väljas, ca 2-3 päeva ja uus boschi aku kuival.
jan-kos

 postitati 26.07.05 06:37
Kuna aku (poolaastat vana) jooksis 3 päevaga tühjaks ja sai siis käidud akukeskuses igasuguste aparaatide all- tulemus vooluleke.Lugedes siin hästi vanu teemasid kuidas vooluleket leida jõudsin järeldusele et süüdlaseks on raadio.Sellele oli tehtud mingi oma süsteem,ühe voolu juhtme alt oli ühendatud veel ühele klemmile lisa, see sai puhtaks roogitud nii et järgi jäi originaal tehase euro pistik.Aga asi on nüüd nii et raadio enam käima ei lähe ja pole ka vooluleket.Natuke selles süsteemis pusides sai selgeks et ühele peenikesele punasele juhtmele ei tule vool peale, siit ka küsimus kas see juhe tuleb süütelukust? või läbi mingist releest?kas viga võib olla süüteluku põhjas et sinna vool peale ei tule? Paistab et tehase variandina peaks ta nii olema et kui süüte välja keerad siis on raadio ka vait,aga antud momendil oli ümber tehtud et raadio mängis koguaeg.Ja kui sellele peenikesele punasele juhtmele vool peale anda- raadio töötamise ajal kui ukse lahti teed hakkab see vastik pinin pihta, mis tuletab meelde kas tuled on sisse ununenud või raadio tööle jäänud (sigaril oli see tehase poolt nii).

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]