Teema ülevaade |
Rauno4ud1R
|
postitati 13.01.19 09:05 |
Kuu aega tagasi käis remondis ja lasin selle abs'i värgi üle vaadata, andur oli veidi vale kauguse peal ja nii kinni sinna jäänud, et pidi
põhimõtteliselt välja puurima selle. Nüüd enam seda jama pole olnud.
|
Rauno4ud1R
|
postitati 31.10.18 16:15 |
Tänud kaasa mõtlemise eest, eks saan nädalavahetusel natuke nokitseda siis.
|
stihl
|
postitati 31.10.18 11:16 |
Ma arvan ka, et mingi viga peaks olema salvestatud.
Näiteks üks neljast sellest
....on juba nii roostepuru ja sodi täis, et suuremal kiirusel ei suuda enam korralikku signaali edasi anda.
Ja arvata võib, et ega ülejäänud 3 samuti tutikad ei ole.
20a vana autot tarbides on ikka mingid rõõmud ka...
Aga kui tingimata on vaja 140+ km/sõita, siis võttis ja puhastas nad kõik 4 ära.
Üks paljudest kristallkuuli variantidest.
.
|
tl470487
|
postitati 31.10.18 10:52 |
Seni kuni abs tuli on triggerdatud on selle kohta ka kirje vearegistris, 100%.
|
Rix
|
postitati 31.10.18 10:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Ei hakka töökoja nime mainima, aga kui siin küsida pädevat kohta kuhu (va esindus) mure puhul audiga minna, siis on see koht kindlasti kahe esimese
soovitatute hulgas
Minu mäletamist mööda (sellest hulk aastaid möödas) väitsid nad, et viga ei salvestu mällu ja reaalajas vigu lugeda ei saa kuna kuni vist ~15km/h abs
ei toimi, minu ettepanek teha tiir juhe järgi ühendatuna lükati ka mingil põhjusel tagasi. |
Treiel Auto, Vagrem, Forss, Differ, AC Garage jne.
ABSis (vähemalt B5-el) ei jää/teki mitte ühtki veakoodi, kui andur on kaugel või hammasvöö mustust täis. Selleks tulebki ABS andurite näite
graafiliselt vaadata. Kõige paremini tuleb esile kohalt liikuma hakates ja seisma jäädes.
|
Rom
|
postitati 31.10.18 10:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Oli kunagi A4 (b5) sama mure avaldus kiirusel 100+, käisin kolm-neli korda pädevas kohas, diagnostika nende sõnul ei näidanud midagi. Lõpuks tuli
välja, et üks abs andur oli paigast nihkunud vms.
Sama asi avaldub (nagu siin eespool mainiti) ka siis, kui panna üks ratas erineva diameetriga alla. |
No siis oli päris "pädev" töökoda, kui diagnostika piirdus veakoodide lugemisega. Tuleb osata ka näite reaalajas vaadata ja ABSi puhul piisab kui
graafiliselt jälgida andurite näite ja vaikselt natuke edasi-tagasi sõita ja leiab kohe ülesse, millise anduri juures probleem on. Veakood tekib
ilmselt ainult siis, kui andur täiesti ära mädanenud on või juhe katki, aga seni, kuni mingi signaali kätte saab, siis ühtki veakoodi ei teki. |
Ei hakka töökoja nime mainima, aga kui siin küsida pädevat kohta kuhu (va esindus) mure puhul audiga minna, siis on see koht kindlasti kahe esimese
soovitatute hulgas
Minu mäletamist mööda (sellest hulk aastaid möödas) väitsid nad, et viga ei salvestu mällu ja reaalajas vigu lugeda ei saa kuna kuni vist ~15km/h abs
ei toimi, minu ettepanek teha tiir juhe järgi ühendatuna lükati ka mingil põhjusel tagasi.
|
tl470487
|
postitati 31.10.18 10:00 |
Kui ABS tuli pandi põlema siis regati ka veakood.
|
Rix
|
postitati 31.10.18 08:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Oli kunagi A4 (b5) sama mure avaldus kiirusel 100+, käisin kolm-neli korda pädevas kohas, diagnostika nende sõnul ei näidanud midagi. Lõpuks tuli
välja, et üks abs andur oli paigast nihkunud vms.
Sama asi avaldub (nagu siin eespool mainiti) ka siis, kui panna üks ratas erineva diameetriga alla. |
No siis oli päris "pädev" töökoda, kui diagnostika piirdus veakoodide lugemisega. Tuleb osata ka näite reaalajas vaadata ja ABSi puhul piisab kui
graafiliselt jälgida andurite näite ja vaikselt natuke edasi-tagasi sõita ja leiab kohe ülesse, millise anduri juures probleem on. Veakood tekib
ilmselt ainult siis, kui andur täiesti ära mädanenud on või juhe katki, aga seni, kuni mingi signaali kätte saab, siis ühtki veakoodi ei teki.
|
Rom
|
postitati 31.10.18 08:04 |
Oli kunagi A4 (b5) sama mure avaldus kiirusel 100+, käisin kolm-neli korda pädevas kohas, diagnostika nende sõnul ei näidanud midagi. Lõpuks tuli
välja, et üks abs andur oli paigast nihkunud vms.
Sama asi avaldub (nagu siin eespool mainiti) ka siis, kui panna üks ratas erineva diameetriga alla.
|
Rix
|
postitati 31.10.18 06:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauno4ud1R
A4-l selline värk, et kui sõidan umbes kilomeetri 140+ km/h siis läheb abs'i kollane märguandetuli kellaplokis põlema ja peale süüte välja-sisse
keeramist kustub ära. Andur õhtal või paigast ära miskit? |
Minul oli samasuguse probleemi põhjuseks roostepuru täis olev hammasvöö. Tallinnas saan aidata kindlaks teha millises anduris/hammasvöös viga on.
Eeldusel, et rehvid on ühesugused ja ühesuguse kulumisastmega.
|
urki
|
postitati 31.10.18 03:58 |
Järsku rehvid erineva mõõduga
|
tl470487
|
postitati 30.10.18 23:42 |
Kuna siin hiromante ei logele siis lähed ja saad teada, mis veakoodid regatud ning siis tuled vajadusel selle infoga siia tagasi täpsustavate
küsimustega.
|
Rauno4ud1R
|
postitati 30.10.18 22:29 |
A4-l selline värk, et kui sõidan umbes kilomeetri 140+ km/h siis läheb abs'i kollane märguandetuli kellaplokis põlema ja peale süüte välja-sisse
keeramist kustub ära. Andur õhtal või paigast ära miskit?
|
|