Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rain573

 postitati 12.09.18 07:27
Olen ka elektritarvete poest ostnud seda nn ehituskaablit. Kvaliteedilt on näiteks autoeksperdist ostetud samaristlõike pindalaga kaabel tundunud kvaliteetsem ja isolatsioon on tundunud neil kuidagi elastsem. Aga eks tootjaid on erinevaid. Kui head asja tahta siis peab ise ülekatsuma :)
Black

 postitati 12.09.18 07:13
Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Tere!

Kas autole tasub ehituspoest võtta 2,5mm2 kaabel juhet, mis on mõeldud majja.
Soovitati kasutada ka kõlari kaablit voolukaablina, on see hea mõte?

Kui püsipaigaldise jaoks mõeldud blank juhet ei kasuta, siis võib ikka. Mitmekiulist vasest "lambijuhet" võid vabalt ka kõllikaablina kasutada - enamik kuulajaid vahet ei tee, eriti autos. Teine asi on kõllikaabli kasutamisega voolukaabliks - esiteks kallis, teiseks võid kalli vasest kõllikaabli hinnaga saada vasetatud alumiiniumit, nagu veel hiljuti Bauhofis müüdi. Tasub alati kontrolliks kiult noaga üle käia. Sellise ersatsi asemel ma kasutaks iga kell jämedama kiuga vasest "lambijuhet".
100

 postitati 11.09.18 19:17
Oleneb kus täpsemalt, kaablite temperatuuri ja välitingimuste taluvuses võib erinevusi olla. Jäika (iga soon täis-vask) kaablit vist ikka autosse ei tasu panna, autodes kiulised kaablid.
ülks

 postitati 11.09.18 19:02
Kui kõik pirnid põlema paned, on voolu tugevus ligi 20 amprit. Mina 2,5mm2 kaablile sellist koormust ei tekitaks.
Kõik sõltub juhtme pikkusest jms, netist leiad kalkulaatorid millega kõik välja arvutada. Arvan, et kui pikkust väga palju ei ole, siis 4mm2 kaabel võiks sobida nii, et prinid hästi põlema jääks. Täpse tulemuse saamiseks pead kõiki parameetreid arvestades kaabli ristlõike välja arvutama. ;)
Kui paned pirnidele eraldi relee ja toite, siis peaks 2,5mm2 piisav olema.

EDIT: Siia lisasin lingi millest võib abi olla, saad oma situatsiooni läbi mängida ja vastuseks minimaalse juhtme ristlõike.
pokerpig

 postitati 11.09.18 18:08
Näiteks otse akult vedada voolujuhe releedeni, releedest lähed edasi pirnidele 2x55W ja 2x60W (H4).
andrec

 postitati 11.09.18 15:03
Ja mis sa teha tahad?
pokerpig

 postitati 10.09.18 19:33
Tere!

Kas autole tasub ehituspoest võtta 2,5mm2 kaabel juhet, mis on mõeldud majja.
Soovitati kasutada ka kõlari kaablit voolukaablina, on see hea mõte?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]