Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rannet

 postitati 02.07.18 09:40
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
No krt mina nii ei jätaks. Tahaks ikka teada kelle aju loll on ;)


Eks mõlemad ajud lollid :D

// Aju alles.. kui keegi tahab proovida.. võtku ühendust.
andrec

 postitati 26.06.18 19:59
No krt mina nii ei jätaks. Tahaks ikka teada kelle aju loll on ;)
Rannet

 postitati 26.06.18 19:45
100% kindel, et tegu õige ajuga. ( kuna kõik tehnika on lihtsalt ümber tõstetud.. eelnevalt sõitva auto pealt.)

Anyways.. kuna pole väga lahendust leidnud.. siis lähen hoopis teist teed. ( Tfsi poolid, MS2 aju.. uus juhtmestik jne.)

Tänud kõigile kes üritasid aidata. :P
r384n3

 postitati 26.06.18 14:56
Vb loll küsimus, aga kas oled 100% kindel et aju õige on? Vabalthingava oma visuaalselt 1:1, pistikud samuti sobivad, aga vabalthingava ajul ainult 2 süüteväljundit.
Rannet

 postitati 24.06.18 13:37
Proovisin siis indikaatoriga ka..pidev 12v olemas, kommukast pidev 12v olemas.
Kui indikaatori töötava silindri järgi lükkasin, tekkis sinna koormus. ( pöörded tõmbas alla )
Rannet

 postitati 21.06.18 20:22
Sain proovimiseks siis teist ECU-d ( pidin moto juhtmestiku ümber tõstma kuna ECU oli 2 pistikuga )

Kõik töötas nii nagu peab kuniks Immo välja lükkas.

Ehk siis viga peab peituma ikkagi kas juhtmestikus või ajus.


Kui keegi oleks nõus proovima enda autol minu ECU-d võib ühendust võtta.
Või ehk kellegil on laenata/müüa enda oma.


Aju ise 5 pistikuga.
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/bilder/produkte/gross/3687_1.jpg


// Proovin indikaator lambiga ka vaadata… annan tulemusest jooksvalt teada.
KeveN

 postitati 21.06.18 13:25
Millega voolu olemasolu mõõdad? Soovitan indikaator lampi, multimeetriga ei suvatse õiget tulemust saada, sest puudub koormus.
Rannet

 postitati 21.06.18 11:54
Aju -> kommukas - > pool. ( 12v ilusti olemas)
Pidev 12v ka olemas.

Kommuka mass on kere küljes.
Poolide mass jookseb klapikambrikaane külge.

Kõik need korras aga sädet pole. ( Täna ehk saan teise ECU millega proovida )
sibidisah

 postitati 21.06.18 11:16
Järelikult emba kumba pole kas pidev +12v, kommukast vool või maandus. Muud seal olla ei saa kui poolid ja küünlad korras.
Viska see kommukas minema sealt vahelt ja pane fsi poolid peale :)
andrec

 postitati 21.06.18 10:41
Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Ajust signaal pooli jõuab?

Ajust tuleb kommukasse. Kui kommukast poolideni jõuab, siis peaks ka säde olema, kui kommukal pidev pluss ja mass olemas.
sibidisah

 postitati 21.06.18 10:34
Ajust signaal pooli jõuab?
Rannet

 postitati 21.06.18 09:03
Jõuab ilusti.
andrec

 postitati 21.06.18 08:58
Kas kommukast jõuab ikka igasse pooli 12+?
Rannet

 postitati 21.06.18 08:23
Ei ole siis ka sädet.. samad poolid 2 ja 3 silindris töötavad.
stihl

 postitati 21.06.18 08:08
Kas sädet pole ka siis, kui küünal väljas on?

.
Rannet

 postitati 21.06.18 08:03
Ahoi.

1.8T
110kw
AEB
aju kood: 8D0 907 557 ( vanema tüübi oma )

Nimelt on tekkinud selline loll juhus, et auto töötab ainult kahe silindiga ehk siis sädet pole. ( 2 ja 4 töötavad )

Asjad mida olen proovinud.

- Poolid on mitu korda ümber tõstetud ( kõik töötavad)
- Küünlad korras
- Poolide massid korras
- Kommutaator on korras ( proovitud 2 erinevat.. tulid sõitvate autode küljest )
- Poolidele vool tuleb peale. Kommutaatorist vaadates 12V samuti
- klapikambrikaane mass sai kontrollitud
- juhtmestiku suur maas sai kontrollitud
- Ajule eraldi korpuse - kere mass ühendatud.

VCDS-ga vaadates.. süüdet muudab, pöördeid hoiab.

Aju on eelnevalt chipitud. Väidetavalt peaks olema mingi saksa chip.. kuna auto tuli sealt ja oli eelnevalt peal.

Et asja veel keerulisemaks teha.. on kogu see krempel tõstetud GOLF 1 peale... aga kasutusel on kõik orig juhtmestik, aju, kellaplokk jne.
Küljest on eemaldatud airbagi süsteemid, ABS jne.

Kui kellegil vedeleb või on nõus proovima tema auto ECU-d oleks väga tore :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]