Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 04.05.18 08:16
Kas spidomeeter toimib samal ajal ilusti? Kui puudub kiiruse signaal, siis kütusetaseme näitu ei ühtlustata ja kütusetaseme seier pendeldab täpselt samas taktis nagu kütus paagis loksub.

Quattrol peaks ikka kaks taseme andurit olema, üks ühel pool paagis ja teine teisel pool paagis. Kui on alla poole paagi, siis puhtalt ühe valetava anduriga ei tohiks ta täis paaki näidata.

Alustaks sellest, et paneks arvuti järgi, teeks seieritele output testi. Seejärel läheks teeks tiiru (just sellistes tingimustes nagu viga esineb) ja jälgiks arvutiga kütusetaseme andurite näite. Selle põhjal saaks juba mingid järeldused teha.

Tallinna satud, võime asja uurida. Mul endal kiilus veerand paagi pealt üks anduritest alumisse asendisse kinni aegajalt ja tankides paak silmini läks 50-100km enne, kui see uuesti "ellu ärkas" ja näitama hakkas (niikaua sõitsin seieri järgi poole paagi jagu kütusega ringi).
HrRusski

 postitati 04.05.18 08:07
probleem ilmneb siis kui alla poole paagi kütet.
Jann

 postitati 04.05.18 03:39
Esiteks arvutiga kelladele test. Kui see korras, tagaiste välja, parempoolne luuk eest ja paagiväline pistik, pinid üle vaadata. Kui korras, siis tuleb paaki sukelduda ja andurid üle vaadata. Murduvad vaskjuhtmed seal, sellest tehti kunagi DIY alla teema ka.
stihl

 postitati 03.05.18 15:13
Paat võib tõesti tõenäoline olla. Mingites eksootilistes vetes sõidab...:P

Aga teemaalgatajale vihje ka: pane mark ja mudel ka kirja, siis ehk vblla on parem neti teel seda andurit diagnoosida.

.
Jann

 postitati 03.05.18 15:03
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Vana auto, ikka juhtub. :D

.


Kus tead et auto, äkki traktor? Või hoopis paat, sest elektrikala?
Rom

 postitati 03.05.18 14:52
Oleks pakkunud kehva ühendust, vana auto-vanad ühendused :)
HrRusski

 postitati 03.05.18 14:06
Aga millest viga
stihl

 postitati 03.05.18 13:43
Vana auto, ikka juhtub. :D

.
HrRusski

 postitati 03.05.18 13:11
Millest võib olla viga .
Alla poole paagi kütet ja näidik viskab nüüd hullu.(kord silmini,siis pool,siis kolmveerand ja mingi hetk jääb omale kohale seisma )


Parandus ..
Tegemist siis Diisel 2,5l 110kw audiA6 quattro aastast 1998

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]