Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 21.03.18 17:39
Tsitaat:
Algselt postitas: rv30
Puldi patareiga ei ole immol kindlasti mingit seost.


Just, puldi patareidel pole immoga vähimatki pistmist (pult käib isegi pooleks, elektroonika koos nuppudega üks osa ja võtme pea koos imma kapsliga teine osa). Samas ei ole kuulnud B6 kere puhul ka seda immo võru probleemi, mis on B5-el sagedasti samade sümptomite taga, seega ei oskagi nagu midagi arvata. Alustuseks võiks arvuti järgi panna ja vaadata, mis arvuti ütleb.
rv30

 postitati 21.03.18 16:51
Puldi patareiga ei ole immol kindlasti mingit seost.
tohvrem

 postitati 21.03.18 16:42
Tered!
Täna kaks korda käivitades jäi immo tuli vilkuma ja esimese ketramise järel suretas mootori välja. Mõned sekundid hiljem uuesti proovides enam immo tuli ei vilkunud ja läks probleemideta tööle.
Kas tähendab, et tulevikus hakkab midagi pekki minema ja see praegu niiöelda “hoiatus” või on puldi patarei otsakorral?
Äkki keegi targem teab miskit kaasa rääkida.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]