Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 20.03.18 01:12
Kräkitud VCDS Lite liigub ka, mis Win10-ga töötavad, mul täiesti olemas (nagu ka 2 hex can originaalkaablit, enne kui keegi virisema hakkab). Mul ei ole mingeid probleeme selle jooksutamisega.
B5 jaoks kärab küll. Ma ei näe pointi rohkem investeerida, kui oma auto kasti tempi ainult vaja vaadata.

Muide sellel vanakooli kastil suure tõenäosusega on alla 26 ploki kokku üldse ja temp asub alguses :)
Ehk siis isegi kräkkida pole midagi vaja.
tl470487

 postitati 20.03.18 00:14
Oled ikka kindel, et kõik saab tehtud? :D
409.1 ja kräkkitud VCDS Lite ei pane piiksuvabalt ammu juba tänases arvutis keegi tööle.
VCDS Lite:
"Shareware Limitation(s):
You can only view groups 001-025. Groups 000 and 026-255 are blocked".
The [Switch to Basic Settings] button is blocked.
http://www.ross-tech.com/vcds-lite/manual/measblocks.html

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Teemasse ka, et antud auto kasti puhul pole selle elmiga mitte midagi teha.
Osta endale 5 eurone KKL kaabel ja kasuta VAG COM 409.1 või VCDS Lite programmi ja saad kõik tehtud.

prj

 postitati 19.03.18 23:22
Teemasse ka, et antud auto kasti puhul pole selle elmiga mitte midagi teha.
Osta endale 5 eurone KKL kaabel ja kasuta VAG COM 409.1 või VCDS Lite programmi ja saad kõik tehtud.
tl470487

 postitati 19.03.18 23:18
Õige jah 1281.
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Igivana KWP1281 on diagnostikaks.

prj

 postitati 19.03.18 23:16
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Üldiselt kui loeb mootori siis loeb ka ATM. Kõik sõltub mootorist. Diisleid see ELM327 seal alla 2002 kohe kindlasti ei tuvasta.

ELM327 töötab uuemate B5 peal küll, sest neil on enamusel OBD II tugi, aga ainult üle OBD II protokolli K-liinil aadressil 33.
VAG-i spetsiifilisi asju sellega teha ei saa ja kui aadressil 33 OBD II implementeeritud mootori juhtplokis ei ole, siis ei saa üldse midagi teha.

Diislitest töötab minu teada VP37 pumbaga 1.9 TDI, mis on EDC15 juhtplokiga ja toodeti 2000a.
2.5 TDI ilmselt ka mingist hetkest (faceliftist) töötab, aga pole proovinud kunagi. Kõik, mis on pre-fl, mis on mingi 90% autodest, võib ära unustada, nad on OBD I.
tl470487

 postitati 19.03.18 23:13
Üldiselt kui loeb mootori siis loeb ka ATM. Kõik sõltub mootorist. Diisleid see ELM327 seal alla 2002 kohe kindlasti ei tuvasta.
prj

 postitati 19.03.18 23:11
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
ELM327 (ISO 9141-2) vaevalt ka mootorit tuvastab, sest selle jaoks on vaja protokolli kwp2000 (ISO 9141 koos K + L liini wake-up), mida ELM327 ei sisalda. Mõni VCDS pigem, mille poole vaadata.

B5 kere peal ei ole diagnostika KWP2000 protokolliga mootori juhtplokke. Igivana KWP1281 on diagnostikaks. KWP2000 kasutatakse ainult aju kirjutamiseks ning sinna sisse saamiseks on vaja alguses ühendada KWP1281 ning siis saata session switch, muidu kellad ei lase läbigi seda.

KWP2000/TP2.0 (olenevalt moodulist) täisdiagnostika tuli B6-ga.
jaiks

 postitati 19.03.18 23:09
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
ELM327 (ISO 9141-2) vaevalt ka mootorit tuvastab, sest selle jaoks on vaja protokolli kwp2000 (ISO 9141 koos K + L liini wake-up), mida ELM327 ei sisalda. Mõni VCDS pigem, mille poole vaadata.

https://en.wikipedia.org/wiki/ELM327
https://en.wikipedia.org/wiki/Keyword_Protocol_2000



Mul peres on b5 a4 2000 aasta ja olen seal ühe androidiga ELM327 hiinakaga vigu lugenud. Üllatavalt paljude autodega saab see jubin suheldud. Prantslased ei meeldi küll. VCDS toimib küll hex+can kaabliga aga käigukasti pole ise üritanud ligi saada sest tegu manuaaliga.
tl470487

 postitati 19.03.18 22:14
ELM327 (ISO 9141-2) vaevalt ka mootorit tuvastab, sest selle jaoks on vaja protokolli kwp2000 (ISO 9141 koos K + L liini wake-up), mida ELM327 ei sisalda. Mõni VCDS pigem, mille poole vaadata.

https://en.wikipedia.org/wiki/ELM327
https://en.wikipedia.org/wiki/Keyword_Protocol_2000
jaiks

 postitati 19.03.18 21:54
Bluetooth elm327 suhtleb ainult mootori ajuga.
Lemboss

 postitati 19.03.18 19:43
Tere,

Oskab keegi öelda kas läbi ELM327 adapteri on võimalik suhelda Audi a4 b5-ga ? Täpsemalt soovin näha automaatkäigukasti temperatuuri, et saaks korrektse õlitaseme kastis õli vahetamisel.

Või on vaja osta eraldi spetsiaalne VAG kaabel nagu saan aru seal võib ka erinevaid piiranguid olla mudelite osas.

Ühesõnaga palun abi või soovitust millise kaabi ja softiga saab suhelda audi b5-ga ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.1% - SQL: 43.9%]