Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JaanK

 postitati 04.01.18 10:31
Plaan on minna üle Q7 peale. Tuleb auto korda teha enne müümist. Kuidas Q7 tuled on? 2008 alates On paremad kui C6 omad?
Platea

 postitati 03.01.18 15:21
Mul oli kah c6 el probleeme rohkem lähi tuledega, ei valgustanud piisavalt aga kaugtuledega jäin rahule, olid siis mõlemad halogeenid. Õnneks C7 puhul ma ei kurda tulede jöulisuse puudumises osas enam :D
JaanK

 postitati 03.01.18 14:51
Tellisin uued tuled. Aga siis tavalised. Ei viitsinud kinnitustega jamama hakatagi. Kuna stange nagunii vajas värvi siis sai kaskoga lahendatud asi.
commodore

 postitati 22.12.17 13:10
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Reflektortuled koos korralike lampidega seal sees on igal juhul paremad, kui 99% meie teedel liikuvaid Bixenonitega esimese otsa C6-si.
Isegi facelifti omad on porr, näed ainult seda, kelle alla ajad musta maa ja vihmaga. Ainus lahendus on uued tuled või uus sisu reflektori, luubi ja lambi näol.


Sekundeerin. Enam hullemaid tulesid pole näinud. Suure vihaga tellisin eile uued luubid ąra. Ehk päästavad midagi. Aga olles sņitud ka reflektortuledega c6'ega siis jah, nąitavad paremini kui luubid.
Jann

 postitati 22.12.17 10:53
Reflektortuled koos korralike lampidega seal sees on igal juhul paremad, kui 99% meie teedel liikuvaid Bixenonitega esimese otsa C6-si.
Isegi facelifti omad on porr, näed ainult seda, kelle alla ajad musta maa ja vihmaga. Ainus lahendus on uued tuled või uus sisu reflektori, luubi ja lambi näol.
anduke88

 postitati 22.12.17 08:33
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Sellele autole on saada tulede remont komplekti. Komplekt sisaldab uusi tule kinnitusi. 4F0998121 vasak pool ja 4F0998122 parem pool.


Need ei ole tulede upgrade jaoks vaid nö tule kinnituskõrvade asenduseks.
https://i.ebayimg.com/images/g/yMMAAOSwxzdaBtmY/s-l300.jpg

Niipalju kui ise uurinud, ei ole väga vahet, kas halogeen või bi-xenon. Vahe ainult siis, kui bi-xenoni tule sisu vahetada korraliku vastu (eks võtan lähiajal ette).

Neid A6-si nii palju erinevaid variante et paha hakkab. Mina leian, et halogeeniga lase edasi nii nagu on, pole midagi seal teha. Teine asi on osta uued samasugused halogeenid, Depod, mingi alla 100 euri tuli.

Samas kui raha tahad kulutada, alustaks sellest:
1. kas auto esistanges tulede pesuri avad on ja seal sees ka toimiv süsteem ehk peseb klaasi? Tavaliselt halogeeniga variandil ei ole või kui on katted peal, siis all ei ole tal midagi.
2. kas on autol tulede kõrguse automaatne regulleerimine?
2.1. või on manuaal ehk salongis on rullik? Pole siiani ühtegi rullikuga autot näinud, aga kataloogi järgi asub see armatuuril, vasaku vendi ava ja rooli vahelisel "liistul"

Kui on viimane variant, unusta ära. Kui stanges pole isegi pesuri auke, unusta ära.
-e-
Enda kõige pikem (vist 3a sama masin) kogemus:
Kui päeval on nähtavus (pre-fl) xenonil okei, siis ajas näinud kuidas seegi väheneb, siis öösel veel mingitkimoodi talutav (va kaugtuled, mis ei anna midagi juurde, peale postide helkurribade valgustamise ja nn tunneli efekti loomise metsa vahelisel teel), siis igasugune jama mis alla sajab > mitte s*ttagi ei näe. Hea, et sõidan mööda tuttavaid teid ning muude autode jne liikuvate teetakistuste osas on peal ACC mis abistab, aga ilma selleta oleks täielik karauul sõita.
FL tuli lihtsalt edevama välimusega, muus osas sama ehk ei näita midagi. Ei anna kurvituledki miskit juurde. C6 ongi ninas asuvate tulede osas nutune mudel. C5 oli tunduvalt parem, C7-t ei hakka mainimagi....tundub et Audi paneb vahepeal tuledega ikka korralikult pange.
kps

 postitati 22.12.17 08:05
Mina olin kah kunagi seda meelt, et vahetaks kohe kõik välja, mis vähegi võimalik - ulme äge ju. Nüüd ma enam nii ei arva kui tule valgustemperatuuri just allapoole ei too üldjuhul aftermarket xenon elementidega, millest ka reaalselt kasu oleks just sombuste, uduste, vihmaste ja lumesajuste ilmadega pimedas sõites, kus seda valgust tegelikult kõige rohkem vaja oleks. Minule omal rahakotil katsetamisest Xenonitega aitas ja võtan seda kui paratamatust pigem OEM ja võimalikult valge temperatuuriga. Sain aru, et mul polnud sellest kasu, et puhtal ja kuival ajal pimedas asi ette paremini valgustab ja ilus valge kõik on, aga just kehvade ilmastikutingimustega on oluliselt kehvem enamuses ära proovitud xenonitega sõita halogeenide valgustemperatuuri arvestades. C6 on nüüd aga tõesti omaette teema nii halogeeni kui ka xenoniga :(. Kunagi vanemal ajal oli täpselt samasugune probleem C4S4 luupidega, mis isegi palumise peale midagi ei näidanud. Mis legaalsusesse puutub, siis selles osas ma sõna ei võta ja ehk mõni targem kommenteerib seda C6't. Teisel automargil, millel on samuti loomu poolest kehvad tuled vahetasin need lihtsalt välja, kuna pealmine plastpind oli tuhmunud ja kivitäkkeid täis. Lisaks toppisin osrami nightbrakerid sisse ja sai kõvasti parem, aga pole olnud ka muret kehva ilmaga.
Ilmselt kõige kehvem on tulede võrdlus lumesajus (mida küll Eestis pole enam pikalt näinud). Mida kõrgem valgustemperatuur tuledel, seda rohkem see iseennast sadavalt lumelt vastu peegeldab ja pimestab. Sõitsin nende xenoneid omavate käsnadega vahepeal lausa udutuledega, milles halogeenid ja nähtavus oli OLULISELT parem :D. PS! Seisavad mul hetkelgi garaa˛is juba mitmendat aastat ootel ühele oma liikurile originaal Xenonid lausa tulede ja kõige muu kompoti näol - minu käsi pole neid peale soetust rohkem puutunud kah ja vedelevad seal nii nagu need õhinal ostetud sai :P.
HK89

 postitati 22.12.17 07:37
Sekundeerin. Mul oli 2010.a C6 facelift. Pole kunagi sõitnud ühegi autoga, millel tuled veel nii kehvalt valgustaks. Kui tahad, et C6 xenonid hästi valgustaks, pead suurema DIY projekti ette võtma ja reflektorid ning luubid mingi muu auto omade vastu vahetama. USA foorumites kasutatakse valdavalt Jaapani autode osi heade tulemuste saamiseks.
PTC

 postitati 21.12.17 23:42
Arvad et c6 xenonid on halogeenidest paremad? Loe vastavaid teemasid.
txxxl

 postitati 21.12.17 20:40
Sellele autole on saada tulede remont komplekti. Komplekt sisaldab uusi tule kinnitusi. 4F0998121 vasak pool ja 4F0998122 parem pool.
JaanK

 postitati 21.12.17 20:22
Ahjaaa.

2006 C6. 2.0 bensiin 125kw
Rix

 postitati 21.12.17 14:14
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Tere

On ehk keegi ette võtnud vahetuse ja oma tavalised ilma luubita halogeenid vahetanud luup tulede vastu?
Kuna omal on mõte tekinud, sest ühel tuled kinnitused katki ja nagunii oleks vaja ära vahetada.
Aga paneks juba siis ilusamad. Või ei tasu mõeldagi sellele?
Tuledepesuri ja regulaatori juttu tean, põhiline on see, et kas peab panema ka lisaks mingit muud asja, et seda tööle saada?


Mis auto ja mis aasta? Olenvalt autost on erinevaid asju vaja ja olenevalt aastast ei pruugi tulede regull ja pesur olla nõutud.
JaanK

 postitati 21.12.17 09:34
Tere

On ehk keegi ette võtnud vahetuse ja oma tavalised ilma luubita halogeenid vahetanud luup tulede vastu?
Kuna omal on mõte tekinud, sest ühel tuled kinnitused katki ja nagunii oleks vaja ära vahetada.
Aga paneks juba siis ilusamad. Või ei tasu mõeldagi sellele?
Tuledepesuri ja regulaatori juttu tean, põhiline on see, et kas peab panema ka lisaks mingit muud asja, et seda tööle saada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.0% - SQL: 38.0%]