Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Hains

 postitati 04.12.17 18:53
Tänaseks auto pagasiruumist välja võetud võimu-, navi(otsingu)- ja dvd moodul. Võimu ja navi mooduli avamisel leidsin niiskukahjustuse jäljed. Kolmapäeval viin need detailid tartus fix elektroonikasse kontrolli, eks näis, mis vastuse saan.
Hains

 postitati 30.11.17 15:11

Hains

 postitati 21.11.17 16:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Hains
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Saan aru, et lisaks jämedatele kaablitele võib vigane olla ka generaatorisse suunduv peenike juhe. See on kontrollitud?


Kui too vigane oleks, siis kas ei peaks generaator ergutuse puudumisel üldse mitte laadima?
Kontrollin muidugi ka selle teema üle.
Korralik anomaalia igatahes selle teemaga.


Mis näidud sellelt peenikeselt kaablilt saada võiks?
tl470487

 postitati 21.11.17 15:45
Sellel generaatoril sisemine ergutus ehk eneseergutusahel. Välise ergutusega generaatorid on suht-koht ürgajast. ;)
Hains

 postitati 21.11.17 15:40
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Saan aru, et lisaks jämedatele kaablitele võib vigane olla ka generaatorisse suunduv peenike juhe. See on kontrollitud?


Kui too vigane oleks, siis kas ei peaks generaator ergutuse puudumisel üldse mitte laadima?
Kontrollin muidugi ka selle teema üle.
Korralik anomaalia igatahes selle teemaga.
Hains

 postitati 21.11.17 15:35
Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Kirjuta siis teistele ka, mis kaablit sa seal remontisid.


Jämedad sõlmed + ja - ahelas. Generaatorilt kuni akuni suunduv jäme kaabel, mille pressitud ühendused läksid kuumaks. Sama töö ka - kaabli ühendustega.
rocket

 postitati 21.11.17 09:20
Saan aru, et lisaks jämedatele kaablitele võib vigane olla ka generaatorisse suunduv peenike juhe. See on kontrollitud?
raimo21

 postitati 21.11.17 08:59
Kirjuta siis teistele ka, mis kaablit sa seal remontisid.
Hains

 postitati 20.11.17 21:19
Pihustid käisid auto ostul stendis ning neist üks läks vahetusse, mis oli hoopiski 2.7TDI oma ja lekkis. Autol pole seda tüüpilist viga, mis esineb C6-l. Minu sõidukil lahenes poomine kaabli remondiga. Postitus siiski ümber aku toimuva kohta.
raimo21

 postitati 20.11.17 21:01
Pihustite peale pole mõelnud ? Suht tavaline, et sooja mootoriga hakkab kinni pooma nagu oleks aku tühi.
Hains

 postitati 20.11.17 20:46
Sain näidud teada. Lülitasin autol välja coming/leaving home tuled ja lukustasin uksed. Paar minutit kestab autol u kuue ampri juures ooteaeg ja siis tuleb näiduks 0.00-0.01A. Mõõtsin kindluse mõttes ka laadimise ning näiduks akul 13.96V ja kapotiall 14.06V. Kõik tundub olevat normaalne, kuid uksi lukustades ja avades panin tähele, et ärkab ellu navi moodul ja kõlarid hakkavad vaikselt sahisema. Kõik see kestab umbes paar minutit. Samuti olen varem märganud, et kui avada nt pagas või mõni uks, siis ärkab mmi ja hakkab raadio tööle (ei juhtu alati ega iga ukse avamisel).
Hains

 postitati 20.11.17 10:38
Tervist!
Kõik jämedad - ja + kaabli ühendused on kontrollitud, otsad üle joodetud ning kere kontaktid puhastatud. Selline töö sai ettevõetud kaabliga seetõttu, et külma mootoriga käivitus auto nö muretult, kuid nt pool h sõitu ja uuesti käivitades oli vaevaline käivituma. Kapotiall pluss klemm tulikuum ja voolu läbilaskevõime kehv. Kindluse mõttes jootsin kõik pressitud otsad ja peale seda käivitusmure kadunud. Laadimist mõõtes nii kapoti alt, kui ka akult, siis kadu kaablisse u 0.1V.
Arvutiga olen vaadanud reaalset näitu klemmidel ning see pole oluliselt testri omast erinenud, kuid ei oska öelda mahalaadimist. Üritan mahalaadimise õhtul ära mõõta.
Veakoode pole niisama korralike käivituste ajal tekkinud, kuid kui aku tühi ja käivitada ei jõua, siis loomulikud vähese voolu vead.
Ehk foorumist keegi, kellel C6, oskab öelda oma sõiduki laadimist ja mahalaadimist, et teaksin võrrelda.
rocket

 postitati 20.11.17 09:38
Kaabliga on näiteks näha see, et missugust pinget auto generaatori käest küsib ja palju on reaalne pinge (akuklemmidel).
Samuti on näha laadimis/tühjenemisvool ja palju muud infot.

Nende põhjal peaks vähemalt laadimise poole pealt pildi ette saama.

Kas kontrollitud on nii generaatori juhtimisahelad kui ka nö jämedamad ühendused? Ühtegi seotud veakoodi pole uuesti tekkinud?
Hains

 postitati 19.11.17 20:46
Tere!

Mure 2006a 3.0TDI 171kw C6 Avant aku laadimisega ja aku kestvusega.
Autol käinud remondis generaator, starter, kontrollitud köik ühendused eest taha, kuna oli probleem auto käivitusega sooja mootoriga ning peal uus Varta 110ah aku, mis on kodeeritud. Autol pagasis varustuses BOSE võimendi ja navi.
Probleem seisneb aga selles, et täis aku saab tühjaks ca viie kuni kuue päevaga. Sõidud hommikuti tööle 15-20min ja sama töölt koju - vahel ka pikemad sõidud.
Küsimus oleks normaalparameetrite kohta - palju võiks olla laadimine töötava mootoriga ja nö unes oleval autol aku mahalaadimisvool? Töötava mootoriga laeb 14.10V, mis on justkui normaalne, aga ehk siiski liiga vähe.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.6% - SQL: 46.4%]