Teema ülevaade |
alambe
|
postitati 01.07.17 08:29 |
Tegu 2004 aasta Seat Alteaga
Esmasp lähen lükkan kaabli taha, vaatan, mis tarka see annab.
|
Amadeus
|
postitati 01.07.17 07:31 |
Ei tea millise auto ja mudeliaastaga tegu, eeldan et mingi VAG 2005+
Seda, kas eelsüüteküünaldega opereeritakse, või mitte on vaja vaadata arvutiga. Küünla spiraal armaturis ei tähenda automaatselt kütmist, nagu
vanasti.
Näidik armatuuris on informatiivne ja ei näita sulle "õiget temperatuuri". Nt kui näidik keskel, 90 kraadi võib mootor olla vabalt ka 75...80oC.
Küünlamoodulit juhib reeglina mootori ECU, mis võtab temperatuuri jahutusvedeliku andurilt (G62). Mõnel VAGil on olemas ka G83 (jahutusvedeliku
tagasivool radiaatorist), seda ei kasutata küünalde juhtimisel.
Temperatuuriandurit on võimalik kontrollida - multimeeter, VCDS.
|
alambe
|
postitati 01.07.17 05:05 |
Mure selles, soojalt tahab 2-5 sekundit käiamist, et käima läheks, külmalt käivitub koheselt.
Täheldasin ka seda, et sooja mootoriga laseb ka eelsüüdet mõned sekundid.
Kas asi võib olla vigases temperatuurianduris?
Millisest temperatuuriandurist ta oma info võtab?
Seieri andur tundub korras olema, kuna see näitab ilusti õiget temperatuuri?
|
|