Teema ülevaade |
rocket
|
postitati 05.01.17 07:54 |
Kui sellisel pisut nõrgemal R4 mootoril jookseb suure rihmarattaga agregaat nagu kliimapump (näiteks mõni laager selles) kokku ja samal ajal pöörded
maha lasta või sõidu ajal auto sidurit vajutada, siis tõenäoliselt surebki mootor välja. Sellepärast kadus ka roolivõim ära.
Sidurit lahti lastes tõmbab mootori jälle uuesti käima.
Kärsakat võis tekitada nii libisema läinud lamerihm kui ka näiteks purunenud/kuumenenud kliimapumba sidur.
|
Oudseisy
|
postitati 04.01.17 20:24 |
Tänud kasutajale rocket, kes täna aitas nõu ja jõuga.
Ise ma mingil põhjusel sellise lihtsa asja peale ei suutnud tulla, et kaitsmeid kontrollida.
Sai salongiventika kaitse vahetatud ja puhur hakkas kohe tööle.
Arvatavasti kogu see lühis kliimapumbas lõi ka selle imelikul põhjusel rivist välja, kuigi need ju omavahel seotud ei ole?
Hetkel igaljuhul on kliimapump kutu ja rihm on veel sellelel agregaadil peal, mistõttu teeb segavaid hääli.
Esmalt lasen arvatavasti rihma maha ja loodan, et kõik toimib edasi ideaaalselt ja pump enam ise seal lühisesse ei lähe/tossama ei hakka.
Otseselt hetkel talvel kliimapumbaga tegelema ei hakka aga kui kellelgi peaks seisma mõnda kliimapumpa mõistliku hinna eest (mis on ka töökorras ja
kestab kauem kui mõned tuhanded km) siis võib soovitada.
Tänud!
|
Oudseisy
|
postitati 02.01.17 19:44 |
Hei,
Tänud mõtteid jagamast.
Veakoode ei ole veel tõesti jõudnud lugeda.
Sellel autol ei õnnestu mul kuidagi seda kondi süsteemi välja lülitada ka või ma ei saa aru et see on välja lülitatud.
Mootoriruumis rihmad käivad ringi ja vilin/sahin on jätkuvalt. Haisu tuleb ka kohati, aga tossu enam mitte.
On kellelgi soovitada veel miskit, kuhu minna, sest ise vist laiali ei hakka siin külmaga lammutama.
//Kurat küll, selle aasta esimene lumi ja ei saagi külg ees nautida veel, peab siin enne sooja sisse saama ja kärsakast lahti saama
|
Kivitare
|
postitati 02.01.17 12:45 |
Ilmselt siis elektriline ventilaator andis saba, sellest ka sõiduajal need sümptomi? Eraldi vahetatav osa. C5-l ei toiminud ka kliima kui vent õhtal
oli. Mul oli keegi mingi ratsi teinud ja ventika nö vahelt välja jätnud, et üldse sõita saaks. Muidu see loperdas ja vibreeris mõnuga. Loopis
kaitsmeid välja jne.
Veakoode pole lugenud? Võiks äkki saada aimu, miks ta üles-alla pendeldab.
|
Oudseisy
|
postitati 02.01.17 10:53 |
Tervitused ja head uut aastat!
Probleem : hetkel veel minule arusaamatu/tundamatu, milles viga täpsemalt on.
Sümptomid : esmalt eile õhtul ühes kurvis kadus hetkeks roolivõim täiesti tagant ära pärast mida mootoriruumist hakkas tossama ja rõvedat kärsakat
tulema. Alguses oli korralik vilin ja nüüd rohkem ragin ja sahin. Hetke seisuga salongi kondikast ei puhu mitte midagi ja puhuri võimsus liigutab
ennast ise pidevalt min/max vahel.
Kogu see toss tuli kundepoolsest nina otsast.
Nagu ma aru saan siis mul on radika ees kaks ventikat, millest siis kundepoolne ei tööta (enam).
VIDEO KLIPP PROBLEEMIST
Tuttav, kes remondib autosid soovitas pöörduda kliima inimeste poole.
Seega : Kas keegi oskab oletada, mis seal juhtus ja viga võib olla? Kas mingi kliimapump läbi, või on seal mingi muu mehhanism (sidur vms).
Kelle juurde soovitaks minna ja millest alustada? (Tähetornis olev mingi kliimavahetus punkt arvatavasti mulle ei sobi, sest seal on Lätlased ja ma
kahjuks venekeelt nii hästi ei mõika).
Tervitades ja tänades,
|
|