Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
poison

 postitati 18.02.17 12:53
Pirn on terve, iga kord kui süüte sisse keeran, hakkab põlema...samas ma hakkan juba tõesti arvama, et viga kellades, sest anomaalia olemasolu puhul tõesti kõik märgutuled alati ei läinud põlema, kuigi käivitus...lambist :D
zack

 postitati 17.02.17 14:33
Jep, kunagi ühel Opelil oli sama, et laadimine kadund, kuid peale laadimis tule pirni vahetust armatuuris oli kõik korras.
poison

 postitati 17.02.17 00:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Pistik ei või näidikute taga jamada?

Vanematel autodel jooksis generaatori ergutus läbi näidikuploki (näidikutuluke). Kui seal halb kontakt, siis ergutus generaatoril puudub ja tuli ka ei sütti. Suurematel pööretel peaks generaator ise suutma ergutada ennast. Kas alati laadimise tuli põleb, kui süüte keerad sisse? Süütelukust saadakse positiivne ja generaatorist negatiivne, et see tuluke põlema läheks näidikus. Kui nüüd generaator pöörlema hakkab, teki ka generaatori otsal positiivne ja tuli peab kustuma näidikuplokis. ---teooria on laialt selline. Ehk aitab veaotsingule kaasa.


Tänud. Katsetame.
poison

 postitati 17.02.17 00:19
Tablett vahetatud, kui laeb (no ikka enamasti :) ) siis ikka pingega 14,3 - 14,5 V.
100

 postitati 16.02.17 21:23
Kui ikkagi vahepeal olematut laadimist näitas aku peal, siis järelikult on viga generaatoris või võibolla isegi veelgi tõenäolisemalt pingergulaatoris. Sellise auto pingeregulaator niikuinii annab tänapäevases mõttes üsna madalat pinget ja tasuks välja vahetada (ei oska öelda kui lihtne töö see on). :) Ma oma 100-l pole üle 14 V laadimist näinud. Samas uutel autodel on isegi 14,5 V. :)
Kert85

 postitati 16.02.17 21:03
Pistik ei või näidikute taga jamada?

Vanematel autodel jooksis generaatori ergutus läbi näidikuploki (näidikutuluke). Kui seal halb kontakt, siis ergutus generaatoril puudub ja tuli ka ei sütti. Suurematel pööretel peaks generaator ise suutma ergutada ennast. Kas alati laadimise tuli põleb, kui süüte keerad sisse? Süütelukust saadakse positiivne ja generaatorist negatiivne, et see tuluke põlema läheks näidikus. Kui nüüd generaator pöörlema hakkab, teki ka generaatori otsal positiivne ja tuli peab kustuma näidikuplokis. ---teooria on laialt selline. Ehk aitab veaotsingule kaasa.
poison

 postitati 16.02.17 20:41
Vara hõiskasin. Täna hommikul trikitas jälle. Mõni hetk peale liikuma hakkamist täheldasin, et tahhokas näitab ca poole vähem pöördeid. Kuna aeg togis tagant, ei hakanud süvenema. Kiirust näitas arvatavasti õigesti ja laadimistuli ei põlenud. Sõitsin 56 km. Lõpuks kukkus tahhokas puhta nulli. Kohale jõudes mõõtsin ilmselget olematut laadimist - 12,3 V. Suretasin. Käivitasin. Sama. Läksin vahetasin tsiviilid tööriiete vastu, kohmitsesin veel veidi. Mõtlesin korra veel proovida. Kõik töötas nagu peab - tahhokas 900 pööret, tuledeta 14,5 V, kaugtuledega 14,2 V (seda siis tühikäigul). Nüüd õhtul sõitsin samuti mingite probleemideta koju. Müstika.
poison

 postitati 15.02.17 23:14
Ostsin uue aku ;) külmaperiood üle elatud, soojema ja niiske ilmaga näis...Arvata on et vana aku oli vigane, sest targa laadijaga ühendades näitas kohe täisolekut. Korraks 21w pirniga koormamisel "laadis" terve päeva...hetkel uus aku peal ja pole probleemi enam tõusnud laadimise osas. Boonuseks ülekäidud juhtmed :)
poison

 postitati 13.12.16 23:46
Pole veel lahenenud, sõidutan pagasnikus täis akut ja krokusid...hakkas kartma vist :) Aga kui tõsiselt, siis selleks peab vaba päeva ja sooja ruumi leidma, hetkel pole kas seda või teist. Kindlasti annan teada.
deicide

 postitati 06.12.16 19:38
Kas asi lahenes? Kui, siis mismoodi?
poison

 postitati 03.12.16 13:45
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Siis on genekal mingi muu, mitte tabletiviga. Külmjooted dioodplokis, rootori mähise katkestus, staatori mähise katkestus, mõni diood maha põlenud vms.

Anomaaliad on Nevadas, Area 51-s ja ühtlasi ka nende inimeste peades, kes autoremondiga just väga sina peal ei ole.
(loomulikult, ei peagi kõik inimesed lukksepad olema; häid IT mehi, ehitajaid, pagareid jne jne on isegi rohkem eluks vaja)


Tänud!
poison

 postitati 03.12.16 13:43
Hommikul katsetades, käivitus (vahepeal akut laadimatagi) ja laadimine olemas ja tahhokas näitab...kas tõesti mingi massivärk?
sir-mac

 postitati 02.12.16 08:47
Kunagi tekkis midagi sarnast ühe tehnikaga, kõik seierid armatuuris liikusid vastavalt oma tahtele. Peale mootori ja kere massi kinni pingutamist oli kõik OK.
stihl

 postitati 02.12.16 05:33
Siis on genekal mingi muu, mitte tabletiviga. Külmjooted dioodplokis, rootori mähise katkestus, staatori mähise katkestus, mõni diood maha põlenud vms.

Anomaaliad on Nevadas, Area 51-s ja ühtlasi ka nende inimeste peades, kes autoremondiga just väga sina peal ei ole.
(loomulikult, ei peagi kõik inimesed lukksepad olema; häid IT mehi, ehitajaid, pagareid jne jne on isegi rohkem eluks vaja)
poison

 postitati 01.12.16 22:29
No geneka ühel jooksurajal on kulumine, vanal tabletil harjad üsna lühikesed.
hunt_1

 postitati 01.12.16 22:12
Tsitaat:
Algselt postitas: poison
Kui nii oleks, siis ju uus tablett poleks toiminud,

Sa proovi vana uuesti.
Ega see vanakooli generaator eriti keeruline ole. Jalgrattal sama.
poison

 postitati 01.12.16 21:57
Kui nii oleks, siis ju uus tablett poleks toiminud,
hunt_1

 postitati 01.12.16 21:51
Juhtmed katki või mass mädanenud?
poison

 postitati 01.12.16 21:30
Tablett vahetatud, õnnelikult sõidetud nii 120 km, ja taas samad sümptomid - tahhokas nullis, tuled tuhmid ja garaazis mõõtes ei mingit laadimist. Anomaalia ilmnes peale poeskäiku elik stop and go reziimil.
1991 1.8/66kW

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.6% - SQL: 46.4%]