Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
AloL

 postitati 06.01.17 21:33
Sai siis vahetatud omavahel vasaku ja parema tule kõrguse reguleerimise mootor. Kui ennem oli viga parempoolses tules, siis nüüd probleem kandus mootorite vahetusega vasakule tulele. Vähemalt on viga teada, et probleem on kõrguse reguleerimise mootoris endas. B varuosana leidsin mootori ainult TYC tootja poolt hinnaga vaid 18.-, ei tea kas selline asi sellise tootja poolt ka ennast õigustab?
AloL

 postitati 09.12.16 11:37
Rakveres diagnostikud kes alguses arvasid, et oskavad vea üles otsida, jäi siiski viga kindlaks tegemata, küll aga soovitasid mõlemal tulel kõrguse reguleerimise mootor omavahel ringi tõsta, siis peaks näha olema, kas antud viga hakkab olema teisel tulel. Tundub olema selline plaan, et tasub proovida :)
Gunnark

 postitati 30.11.16 21:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Juhin tähelepanu sõnale "kõrgusele". Gunnark, Sinu posti pildil viide kurvitule juhtmetele. Antud pildil kõrguse reguleerimis mootor eemaldatud. Kuna mul sama mure vasaku poolega kuhu ei saa niisama lihtsalt ligi ei saa ka teha lihtsat asja, et eemaldada korraks pistik, puhastada ja panna tagasi. Parema poole tulel peaks peale õhupuhasti eemaldamist olema see võimalik nagu siim1314 eespool mainis.


Ringi sees jah kurvitule juhtmestik, "tagantpoolt" oli mõeldud ikka tuli eemaldatud auto küljest nagu pildil, muidu ei saaks ju asendada-parandada ühtegi tule sees olevat juhet inimese moodi!
Raika

 postitati 30.11.16 18:18
Tsitaat:
Algselt postitas: AloL
Audi A6 (C6) Avant 2005a. autoga mure selline, et parempoolne esituli vahepeal ei toimi nii nagu vaja. Nimelt käivitades parempoolne esituli ei reguleeri ennast õigele kõrgusele tagasi.


Juhin tähelepanu sõnale "kõrgusele". Gunnark, Sinu posti pildil viide kurvitule juhtmetele. Antud pildil kõrguse reguleerimis mootor eemaldatud. Kuna mul sama mure vasaku poolega kuhu ei saa niisama lihtsalt ligi ei saa ka teha lihtsat asja, et eemaldada korraks pistik, puhastada ja panna tagasi. Parema poole tulel peaks peale õhupuhasti eemaldamist olema see võimalik nagu siim1314 eespool mainis.
Gunnark

 postitati 30.11.16 15:07
Vaadake enne klaasi eemaldamist ka kaabliga vead üle, kui ala "open circut-short to plus" jne, siis peaks viga olema tulede sees olevas juhtmestikus ja saab üldjuhul ligi ka nö tagant poolt!

Kliki pildil:

https://s25.postimg.org/6qv17jzzv/e17409f0ecef.jpg
AloL

 postitati 30.11.16 14:41
Olen siin vaikselt valmistunud ja uurinud, mis mootor maksta võib. TYC tootja mootor ise maksab 18.-, rohkem B-osa tootjaid ei leidnud, järgmine variant vast oleks originaal. Huvi pärast helistasin ka kodulinnas Rakveres olevale diagnostikafirmale Jaama puiesteel Pintlex. Räägivad, et on varem tegelenud ja on nõus lähemalt vaatama antud tuld. Kokkulepitud aeg meil on 9 detsember.
siim1314

 postitati 29.11.16 21:58
Kõrguse reguleerimise mootor käib ka kurvitulel sealt suht lihtsalt tahapoole välja. Eelmine nädal just võtsin enda oma korraks küljest ära. Kui õhufiltri korpuse ära võtad siis äkki saad isegi ilma tuld eemaldamata selle kätte... Näiteks alvadi.ee lehel on neid isegi müüa, kindlasti ka mujal
AllarS3

 postitati 29.11.16 09:52
Tõsi ta on, et tule vahetus on oluliselt kiirem tegevus, kui remonti saatmine. Kuid remont reeglina kordi odavam, kui uue tule ostmine. Seda enam, et kasutatud tulesid ostes ei tea kunagi täpselt, mis seisus need on ning kaua kestavad. Tulede "nullimine" peaks olema üsna elementaarne pärast igasugu remonti või vahetamist.
Jann

 postitati 29.11.16 09:37
Tsitaat:
Algselt postitas: AllarS3
Lihtne see tegemine paraku ei ole. Kodus põlveotsas tehes on ilmselt parim lasta korpus soojaks ja erinevate lapikute kruvikatega klaas lahti kangutada vaikselt, aga see nõuab kannatust, kohati väga palju. Minul on selleks erinevaid tööriistu, aga need on aegade jooksul kogemustele tuginedes ise valmistatud ning kuskilt jaekaubandusest neid ei leia.


Vot see on juba teine jutt. Eelmise posti järgi oleks hädaline arvanud, et kolm polti lahti, tuli välja, kaas maha ja ongi käes. Tavaliselt pole kellegil aega autot kuskil laialivõetuna hoida, kuni tuli kuhugi reisib, korda saab ja tagasi reisib. Vahetusega läheb paar tundi ja asi korras. Eks igaüks teeb nagu sobib muidugi. Adaptsioon tuleks kah teha peale remonti või vahetust.
AllarS3

 postitati 29.11.16 07:40
Lihtne see tegemine paraku ei ole. Kodus põlveotsas tehes on ilmselt parim lasta korpus soojaks ja erinevate lapikute kruvikatega klaas lahti kangutada vaikselt, aga see nõuab kannatust, kohati väga palju. Minul on selleks erinevaid tööriistu, aga need on aegade jooksul kogemustele tuginedes ise valmistatud ning kuskilt jaekaubandusest neid ei leia.
ralf

 postitati 29.11.16 07:28
Tere.Oleks vaja ka üks tuli algosadeks teha,oskad äkki rääkida,kuidas lihtsamalt klaasi eest kätte saaks?
AllarS3

 postitati 29.11.16 07:18
Konkreetse mudeliga ei ole tegelenud, aga näppude vahelt on läbi käinud mitmete teiste saksa päritolu premium markide kurvituled. Ehituses on neil väga väiksed erinevused, detailid tule sees praktiliselt identsed. Sulatada pole seal midagi, sest kõigil eelnimetatutel ja ka teemaks oleval sõidukil on tuledeklaasid klaasiliimiga kinnitatud.

Teemasse ka - veel võiks proovida pistikute kinnituse korrektsust ning silmaga vaadata, kas mõni pin ei tundu vigane. Kehv kontakt on varemgi anomaaliaid põhjustanud.
Jann

 postitati 29.11.16 04:51
Tsitaat:
Algselt postitas: AllarS3
See jutt, et ei ole remonditav ja kogu tuli vaja välja vahetada tundub üsnagi BS. Tulede sees on vist pea kõik detailid vahetatavad. Pigem kontrolliks reguleervardaid ja reguleerimis mootorit ennast.


Oled reaalselt teinud? Kurvitulega variandil tuleb klaas eest sulatada, enne kui midagi hargnema hakkab. Enne muidugi stange eest jne. Ja kui ei õnnestu, tuleb otsast alata.
AllarS3

 postitati 28.11.16 20:15
See jutt, et ei ole remonditav ja kogu tuli vaja välja vahetada tundub üsnagi BS. Tulede sees on vist pea kõik detailid vahetatavad. Pigem kontrolliks reguleervardaid ja reguleerimis mootorit ennast.
rocket

 postitati 28.11.16 18:59
Mitmed inimesed on nende kurvituledega hädas olnud. Tõenäoliselt leiad ka siit foorumist selle kohta mõne teema!
jaiks

 postitati 28.11.16 18:39
Kui nivooandur oleks vigane, siis jääks mõlemad tuled alla näitama, sellega võib anduri vea niiehknaa välistada.
AloL

 postitati 28.11.16 09:21
Audi A6 (C6) Avant 2005a. autoga mure selline, et parempoolne esituli vahepeal ei toimi nii nagu vaja. Nimelt käivitades parempoolne esituli ei reguleeri ennast õigele kõrgusele tagasi. Käivitushetkel on näha, et vasak esituli suunab luubi alla ja siis üles tagasi, parempoolne suunab luubi alla, ning jääbki alla erinevalt vasakpoolsest. Seda teeb kuidas kunagi, jätad seisu auto ja taas-käivitad, siis teinekord reguleerib siiski mõlemad tuled ilusti ära. Tegemist Bi-xenon (D2S) tulega, kurvitule funktsiooniga. Diagnostikas väidetavalt silla anduri viga sees ei ole ja väidetavalt tuli ise vaja välja vahetada. Kas kellelgi on kokkupuudet sarnase probleemiga? Ehk on siiski võimalik kuskil esitule mootorit kontrollida/remontida/vahetada? Või on siiski ainus variant tuli terves tükis välja vahetada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]