Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lynx

 postitati 25.05.17 09:32
Vana teema juba, kuid kindlasti vajaks rohkem tähelepanu, kui seni on saanud.

Juhtus ka minul eile nii, et peale garaa˛i sõitu (mille jaoks pean auto kõrgemaks tõstma) jäi kompressor tööle. Kuna ma polnud kindel, kus d3 relee ja kaitse asuvad, siis kiiresti sai akult klemm maha võetud. Prooviks tagasi pannes, olukord ei muutunud.
D3 asuvad nii relee, kui kaitse rooli all ning selle jaoks tuleb natukene plasti eemalda.

Igatahes, uus relee paigas ja kõik toimib endist viisi.

See relee maksab tühised € ja vahetus on minutite küsimus.

http://marekpotti.com/stuff/pics/relee.jpg
tyyp1234

 postitati 22.12.14 20:04
Ei,ei.See karp asub ikka mootoriruumis!!!!
HangOver

 postitati 22.12.14 18:52
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Nii.Ma seda tuuleklaasi ees olevat katet ära ei võtnud.Relee asub kõrvalistuja pool karbis ja auto eest vaadates parempoolne. nrid on peal 373.Täna ostsin uue relee.Hind oli Forsis 3euri.Loodan,et on abi:)

Sa mõtled seda kaitsmete karpi, millele ligipääs kui ukse avad, armatuuri n.ö otsas mitte mootoriruumi ja tuleruumi vahel?
Anna teada kas aitas.
tyyp1234

 postitati 22.12.14 18:25
Nii.Ma seda tuuleklaasi ees olevat katet ära ei võtnud.Relee asub kõrvalistuja pool karbis ja auto eest vaadates parempoolne. nrid on peal 373.Täna ostsin uue relee.Hind oli Forsis 3euri.Loodan,et on abi:)
HangOver

 postitati 22.12.14 17:34
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Suur tänu vastamast.Nüüd usun,et teistel ka kergem kui juhtub sama jama.Lähen ise teen endale asja selgeks kapoti all,et teinekord teaks.


Terv ja äitähh.:):)


Tegid endale asja selgeks ja äkki selgitad vähe mulle ka igaks juhuks :)
1. Kas tuuleklaasi ees oleva plastkatte said maha lihtsalt tõmmates või on kinni kruvidega
2. Kas asub siis juhipool kambris
3. Teadaolevalt kaks releed. Kumb õige, kas parem või vasak kui auto eest vaadata.
Ma loodan, et omal seda jama ette ei tule, aga hea oleks teada ikka.
intsu879

 postitati 21.12.14 23:12
Minu q7 jäi klapp kinni,see oli padja küljes.Igal padjad eraldi klapp.Spets võtit on selleks vaja.Revalist sõber ütles,et see tavaline murekoht.Kompressori töökohta ei oska midagi öelda.Võibolla see,et padja klapp kinni mõjutab ka kompressori tööd.Arvutiga peaks ära kontrollima rõhud ja siis saab pildi selgemaks.Omal oli ühe padja nivooandur läbi ja padja klapp kinni,mõlema puhul lõi vedrustuse lukku ja tulukese põlema.Jamas ka nii,et hakkasin sõitma oli ok ja suurem auk lõi tule põlema.Nüüd poolteist aastat sõitnud murevabalt.
epic

 postitati 21.12.14 22:36
No mis selle akujuhtme mahavõtmisega siis hullemat juhtub, et kompressori hind seda üle ei kaalu ?
Mitte midagi ei juhtu, kompressor jäi ju käima ka siis kui süüde väljas oli, nagu aru saan. Muidugi klemm maha.
Ja mitte midagi ei juhtu ka siis kui see klemm töötaval mootoril maha võtta ja mitte midagi ei juhtu ka siis kui seda autot keevitada ja aku klemmid peal on. Ja mitte mingit vahet ei ole ka sellel, milline juhe täkuandmisel esimesena peale panna ja milline enne maha võtta. Teoreetikud, vähem neid autosaateid ja artikleid :).
automees6

 postitati 21.12.14 21:19
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Täna siis jäi kompressor jälle tööle.Kiskusin siis kähku relee maha ja vaikus.Releed testides ja uurides tundus asi korras.Aga ära vahetan ta ikka.Kas seda releed müüakse igas elektroonika poes?Ja tahaks teada veel,et kus asuvad need klapid mis juhivad seda õhku ja kas vahetus raske??

Releel põlevad kontaktid kokku. Telli esindusest uus.
yanekk

 postitati 21.12.14 16:35
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Ja tahaks teada veel,et kus asuvad need klapid mis juhivad seda õhku ja kas vahetus raske??


Selline vigur ja asub kompressori kõrval.

http://www.ebay.com/itm/Audi-A6-C6-air-suspension-Valve-Unit-4F0616013-from-compressor-unit-4F0616005-/171176719597?pt=UK_CarsParts_ Vehicles_CarParts_SM&hash=item27daed74ed
tyyp1234

 postitati 21.12.14 16:23
Täna siis jäi kompressor jälle tööle.Kiskusin siis kähku relee maha ja vaikus.Releed testides ja uurides tundus asi korras.Aga ära vahetan ta ikka.Kas seda releed müüakse igas elektroonika poes?Ja tahaks teada veel,et kus asuvad need klapid mis juhivad seda õhku ja kas vahetus raske??
automees6

 postitati 21.12.14 11:01
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Suur tänu vastamast.Nüüd usun,et teistel ka kergem kui juhtub sama jama.Lähen ise teen endale asja selgeks kapoti all,et teinekord teaks.


Terv ja äitähh.:):)

Vaheta see relee ära pärast kompressori vahetus koos releega on 100 korda kallim. ;)
tyyp1234

 postitati 21.12.14 09:07
Suur tänu vastamast.Nüüd usun,et teistel ka kergem kui juhtub sama jama.Lähen ise teen endale asja selgeks kapoti all,et teinekord teaks.


Terv ja äitähh.:):)
automees6

 postitati 20.12.14 23:46
Sesuhtes, et googlist leiab vastuse väga ruttu ja ei tulnud kohe pähe seda kirja panna. Relee asub paremal pool(kõrvalistuja pool) veekastis kus on mootoriaju. Peaks olema parempoolne rele sel neid 2 tükki peast ei mäleta täpselt. Akuklemmi eemaldamine on igati hea mõte kui muud teha ei oska. Kaitse peaks kohe relee korval olemas 40A
/Siin natuke juttu
anduke88

 postitati 20.12.14 23:00
Ma ka lugesin seda teemat ja puht huvist tekkis mõte, et kui peaks kellegil sama probleem tekkima, siis kus leiaks kiirelt vastuse? No lugesin 3x ja otsest vastust ei loe välja. Jah, üks osa vastusest on kirjas. No näiteks:

Seega saan aru, et kompresoril kaitset ei ole. Ja äärmise häda korral aitab aku juhtme eemaldus, mis sellise aasta auto korral võib tähendada rohkem peavalu kui kompressor seda väärt on.
Aga siis selle relee asukoht?
Sellel autol on igast pudi padi üle terve kere laiali jne.

Kas see relee asub tulemüüri ja esiklaasi vahel, plastkatte all? J403? 373?
Või kompressori enda küljes, mis seal parema esiratta ees ninas.
Üks mingi jubin on tal ju ka seal pagasnikus taga vasakul seinas.

Teinekord abivajajal ju palju kergem ja jääb mingi miljoni postituse tegemine ära. Kui on öeldud ka, kus see jubin kere küljes asub. Võibolla inimene, kes tehnikaga ja auto kapoti alusega igapäevaselt sinasõber, teab seda peast, aga inimene, kes võibolla autol vaid healjuhul õli ise vahetab...
tyyp1234

 postitati 20.12.14 22:45
Nagu ma aru saan,asub relee kompressori küljes?Minul jäi asi tööle öösel.Kui kompressorini jõuda tuleb lahti kiskuda logar ja ratas alt ära.Mõtlesin,et on olemas kaitse.Oleks lihtsam.Kes ikka tahab öösel õues mässata:)Ja täpselt ei tea kus ja mis.Sealt tuli ka minu otsus võtta maha aku juhtmed ja päästa kompressor.
automees6

 postitati 20.12.14 22:25
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
See ei ole suva mure!!! tean ja olen kuulnud,et ei ole hea aku juhtmeid maha kiskuda. Kas oleks parem kui kompressor maha kärssaks? selleks ma küsimuse esitasin,et mis teha?Kas on kusagil kompressori kaitse olemas.Pole mina viimane kellel see kompressor tööle jääb.

Öeldi ju viga ka ära? Kompressori relee jääb kinni. Võta seesama relee välja siis jääbki seisma. Miks tuli põleb, sellekohta annab diagnostika vastuse.
tyyp1234

 postitati 20.12.14 22:00
See ei ole suva mure!!! tean ja olen kuulnud,et ei ole hea aku juhtmeid maha kiskuda. Kas oleks parem kui kompressor maha kärssaks? selleks ma küsimuse esitasin,et mis teha?Kas on kusagil kompressori kaitse olemas.Pole mina viimane kellel see kompressor tööle jääb.
alts20

 postitati 20.12.14 20:49
C6 ei ole lada, et iga suva murega kisud akujuhtme maha....võib väga kurvaks minna näoilme järgmine kord nii tehes
tyyp1234

 postitati 20.12.14 11:45
Tülitan uuesti:)

Käisin siis proovimas sõita ja vedrustuse tuli oli kustus.Järsemalt pidurdades hakkas uuesti põlema.Kui meenutan,siis see jama hakkas eile ka pidurdades.Kompressor enam täna järgi tööle ei jäänud.Kas see jama ei või olla klappides,et pidurdades surub esimese otsa alla ja klapid peaks reguleerima seda õhku?Aga klappides mingi kala ja ei toimi korralikult.See minu teooria lihtsalt.


Tänud targematele vastajatele.
tyyp1234

 postitati 20.12.14 10:36
Tänud vastamast.Hommikul panin juhtmed akule tagasi ja vähemalt kompressor ei töötanud enam:DLoodame,et ära pole surnud.Padjad on ka vist ok,kuna auto vedrustus oli üleval.Esmaspäeval kuskil juhtmed taha.Aga küsimus on ikka,et kas eraldi kaitset siis ei ole kompressoril?kui sama jama siis kaitse välja ja ei pea muretsema,et maha põleb.

Terv
Kev95

 postitati 20.12.14 09:53
Oli kunagi sama probleem:
Tsitaat:
Algselt postitas: Kev95
Lahendus on küll hilja, aga siiski kirjutan, äkki kellegil sarnane probleem.

Kompressori undama jättis katkine relee. See kärsatas ka kompressori läbi. Kellel sarnane probleem kunagi, siis võimalikult kiiresti kompressor pistikust lahti, ilmselt piisab seljuhul ainult relee vahetusest.

tyyp1234

 postitati 19.12.14 22:50
Täna siis juhtus mingi jama õhkvedrustusega 2005a a6 c6.ga.Kompressor jäi pidevalt tööle ja seisma ei jää.Muud tarka teha ei osanud,kui aku juhe maha.Kas on eraldi kompressori kaitse kusagil või mingi muu lahendus, kuni remonti jõuan esmaspäeval?




Äitähh

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.1% - SQL: 39.9%]