Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
A4 B8 aku vahetus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tl470487[/i] "Peaks" seisundile alluv vastus on see, et sellist asja ei ole VAG valikusse andnud ehk seda ei peagi saama teha. Mida aga tehakse? Kõike tehakse. Kui leida 1:1 sama aku, mille DIN autol juba selge siis asi lihtne. See ongi kõige ligilähedasem lahendus "peaks" olukorrale. Muudel juhtudel võetakse suvaline aku ja otsitakse sellele akule kõige lähemad DIN andmetega aku parameetrid ja kütetakse need siis sisse. Selles olukorras ei ole ilmselt tõesti vahet, kas midagi sisestada või mitte(!) Natuke paremal juhul võetakse aluseks DIN aku parameetrid ja siis otsitakse neile kõige ligilähedamate andmetega asendusaku. Vahel on see eriti raskendatud, sest nagu siin ülal mainiti, ei ole kõigi akude parameetrid sama specs-iga ehk vaja teisendada. Iga teisendus on aga häving. Kellel õnnestub rohkem / kellel vähem. Esimesele reale ei vasta see isetegevus nagunii ja seetõttu asuda seda analüüsima pole ka nagu täit pointi. BMW BManagement on täiesti erinev VAG-st. Seal on akude parameetrid juba tehase poolt valikuna kodeeritud ja valida saab nende vahel, mis loetelus. Kui vaja lisada siis vaja BM üle kodeerida. Seda tavaliselt ei tehta ehk valitakse lihtsalt ligilähedaste andmetega aku ja reset. Aeg on näidanud, et BMW BM pole ka nii "ülemõtlev" või tundlik kui VAG-i oma. Sellele vaatamata a la "Prisma" akudest soovitus mööda jalutada. Ostsid Audi/BMW siis õige aku on osa sellest autost. Koonerdamisega on lihtsalt üks auto oluline detail vuffliks muudetud ja sellest võivad alguse saada ribu-rada igasugused muud elektroonika hälbed. [quote][i]Algselt postitas: T_[/i] Kuidas siis "peaks" uut koodita akut autole õpetama? [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
A4 B8 aku vahetus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.0%
- SQL:
55.0%
]