Teema ülevaade |
prj
|
postitati 16.04.13 14:43 |
Tubli töö, mis muud öelda oskan.
Andureid kindlasti ei maksa niisama vahetada veakoodide järgi, nagu paljud töökojad teevad.
Ikka kümme korda mõõda ja üks kord lõika.
|
akselbant
|
postitati 15.04.13 06:14 |
Juhtmed parandatud ning vead on kadunud. Lambda näit 7. kanalis pendeldab nagu vaja. Ärge kiirustage andureid vahetama!
|
akselbant
|
postitati 12.04.13 12:21 |
Viga või üks vigadest on leitud.
|
tl470487
|
postitati 11.04.13 13:52 |
Jätkates sama loogikat kontrolli üle ka kontrolleri sisendtakistus.
|
akselbant
|
postitati 11.04.13 13:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tegelikult ma mõtlesin natuke järgi ja kui lambda külm on, siis see 3.6 oomine takistus võib isegi õige olla... |
Minu arvutuste järgi ei tohiks see kaitset põletada. I=U/R=3,8A
Aga see 2 Ohmi tundub nagu relee mähis?
|
prj
|
postitati 11.04.13 13:05 |
Tegelikult ma mõtlesin natuke järgi ja kui lambda külm on, siis see 3.6 oomine takistus võib isegi õige olla...
|
akselbant
|
postitati 11.04.13 12:48 |
Nagu ma aru saan, siis on mul kaks probleemi: lambda küttespiraal läbi ning lühis juhtmetes?
|
prj
|
postitati 11.04.13 11:15 |
No aga sa oled üles leidnud, milles probleem on.
Muidugi, kui sa lambdat mõõtsid ikka nii, et pistikud küljest ära olid ja mõõtsid ainult lambda soojendust, siis seal ei tohiks 3.6 oomi olla IMO.
Muidu ME7-l juhtub nii, et lambda soojendus läheb lühisesse ja siis põleb ajus draiver maha mingi aja pärast...
Seal on asi veidi hullem, kuna sama draiveri pealt käib drosselklapp.
|
akselbant
|
postitati 11.04.13 11:08 |
Tänan.
Sai natuke autot uuritud. Leidsin skeemi mis näitab, et N80, õhulugeja ja lambda kütte + on võetud ühest kohast. Kaitsme karbist (43.) mõõtes oli
selle ahela takistus 9 Ohmi. Võtsin kõik pistikud tagant ära ja takistus on 2 Ohmi. Tundub, et juhe on vastu kere kusagil. Huvi pärast võtsin ECU
tagant ka pistikud ära. Kaitsme 10. lühis oli kadunud. Panin pistikud tagasi ning lühist ei ole? Müstika või ühenduste probleem?
Endal on juba aju lühises, kuigi tegelen samalaadse tööga iga päev ainult energeetikas.
|
prj
|
postitati 11.04.13 11:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: akselbant
Lambda soojenduse takistus on 3,6 Ohmi sooja mootoriga. Siis kui tõstukile sõitsin, põles 43. kaitse uuesti läbi. Olen lugenud, et sooja mootoriga
peaks takistus suurem olema? |
3.6 oomi on sisuliselt lühis, võta lambda pistikud lahti ja kontrolli, kas siis ka põleb kaitse läbi.
|
Coomb18
|
postitati 11.04.13 09:42 |
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ - siin kirjas, mis plokis mida
nägema peaks
http://www.shipkiller.com/O2-Sensor_Troubleshooting.html -
väike kirjeldus, milline peaks esimse lambda tegevus olema (0V ja 1V vahel peab see normaalselt pendeldama küll)
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1265064-VAG-COM-procedures-for-testing-the-MAF-O2-sensors-and-catalytic-converter -
siin, kuigi pole jutt selle klubi foorumis, on kirjeldatud mitme sensori (ka lambda(O2) sensori testi)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diagnostic_Procedures#Audi - siit, valides oma auto mudeli, võid leida ka huvitavat
infot
Ehk leiad nendelt lehtedelt miskit abi.
|
akselbant
|
postitati 11.04.13 06:29 |
Unustasin lisada, et kütte otstel puudus pinge ja mõõtmise otstel oli 0,455V. Vag-Com näitas ühes plokis sama arvu. Kas sellest aknast saab lambdat
kontrollida - peab pendeldama 0 - 1V?
|
akselbant
|
postitati 11.04.13 06:11 |
Lambda soojenduse takistus on 3,6 Ohmi sooja mootoriga. Siis kui tõstukile sõitsin, põles 43. kaitse uuesti läbi. Olen lugenud, et sooja mootoriga
peaks takistus suurem olema?
|
prj
|
postitati 09.04.13 13:07 |
Mõõda lambda soojenduse takistus üle, mitte lambda signaal. Soojendus võib vabalt lühises olla.
|
akselbant
|
postitati 09.04.13 12:52 |
Auto sõidab, kuid minek pole päris ergas ning käivitub pikalt. Homme saan tõstukile ja mõõdan lambda üle.
|
prj
|
postitati 09.04.13 11:52 |
Kui asi sõidab, siis ei ole probleem ilmselt aju enda kaitsega.
Edasi on vaja elektriskeemi ning lühis üles leida.
Vabalt võib lambda või selle soojendus lühises olla, kui vana on.
|
tl470487
|
postitati 09.04.13 11:14 |
Jah, antud juhul on sama ehk see moodul (ECM) on kontrollüksuse (ECU) "suurim 1 ja ainus tükk" ning teisi mooduleid ei ole.
Nimetuste kasutamises selline asi, et kontrollüksus võib koosneda mitmest (eraldisesvast) moodulist. Olen muidugi täheldanud, et autoelektroonikas
kasutatakse neid ühendeid vahel ka risti, näiteks ECU1, ECU2, kus siis üksused moodustavad kokku mooduli. Ilmselt tõlke ja fantaasia teemaga siis
tegemist.
ECM = Engine Control Module
ECU = Engine Control Unit.
Tsitaat: | Algselt postitas: akselbant
Kas ECU ja ECM on üks ja sama?
|
|
akselbant
|
postitati 09.04.13 10:39 |
Täna lahkasin edasi ning vaatepilt avanes kohutav. Signa on paigaldatud väga robustselt, hea et auto maha ei põlenud. Selle parandan ära.
Kas sellel autol on ECU kojameeste all? Kas ECU ja ECM on üks ja sama?
Ei suuda el.skeemi leida, kus on märgitud 10. kaitse.
|
akselbant
|
postitati 08.04.13 20:23 |
Audi A3 1997 1.8 92kW
Saaga algas sellega, et ülevaatusel ületas CO näit kaks korda lubatud piire. Ühendasin kaabli järgi ning ette viskas hunnik ajutisi vigu. Kustutasin
vead ning sõitsin natuke ja lugesin vigu.
P0134 lambda mitte aktiivne
P0102 õhulugeja nõrk signaal
Söefiltri klapi (N80) lühis
Alustasin siis lihtsamast ning kontrollisin karterituulutust, kus avastasin augu. Voolikud vahetasin välja ning uuesti vigu lugema. Kustutasin vanad
vead ning sõitma. Vead on alles.
Järgmisena võtsin ette süefiltri. Klapp(N80) on korras 22 Ohmi ja juhtmetes ei olnud lühist. Jõudsin kaitsmeteni ning avastasin et 10. (ECM) ja 43.
(engine control elements) on läbi. Asendasin kaitsmed ning 10. põles kohe läbi.
Milles võib olla lühis ning kuhu poole edasi kaevata?
Tänud
|