Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Autochecki tähendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: hunt_1[/i] [quote][i]Algselt postitas: Taavi[/i] Hüdraulikasüsteemi rikked: 1) Pidurivedeliku tase alla normi. 2) Hüdraulikaõli tase alla normi. (roolivõimu õli) 3) Hüdraulikasüsteemi surve liiga madal. [img]http://20vturbo.planet.ee/autocheck/4.JPG[/img] Hakkab ära tüütama, et iga teine teeb teema, et mida (!) tähendab. Seletusi täiendan ka lähiajal. [/quote] Siit teemast on tulnud välja, et C4 kuni 94a on lisaks veel: 4) esipiduriklotsid Sai siis diagnostiku juures aega broneeritud ja tema väitel ei ole piduriklotsid selle märgi all. Vaid kuvab kollast: [img]http://www.upload.ee/image/957658/klotsid_kulunud.jpg[/img] Minu masinal sellist pesa ei ole. Olen proovinud esimeste piduriklotside juhtmeid kokku ja lahti ühendada, aga tuli ei kustu. Kas kulunud klots katkestab ühenduse või loob selle? Üks väidab ühte teine teist. 1.Et tuli ei vilguks tuleb juhtmed kokku ühendada nagu üleval pool kirjas? Kas on mingi parem koht kui rattakoobas, et välistada ülevamalt poolt puruks kulunud juhtme viga? Kusagilt plokist vms. Soovitas vähem foorumit külastada ja manualist lugeda. Kahjuks leian netist USA/Kanada manuaalid mis ei vasta tegelikusele. Näiteks panevad käsipiduri selle tule alla, kuid minu masinal eraldi käsipiduri tuli. Diagnostikasse mineku põhjus on hoopis liiga kõrged pöörded tühikäigul. Mainisin, et vahest ajab piduripomm vaakumi paigast?(Pidurid töötavad laitmatult) Väitis, et see hoiatustuli ei oma seost mootori häiritud töötamisega. 2.Kas on seos või ei ole? Käskis õlitasemeid kontrollida. Need korras. 3.Kas hüdraulika surve andureid on võimalik ise kontrollida või tühistada nende poolt edastatav häire? Audi 100 2,0 103kw 94a pikad kellad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Autochecki tähendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
17.0%
- SQL:
83.0%
]