Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
V200

 postitati 24.09.05 12:03
EDS-st on juttu ka siin teemas:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=13450#pid123380

Lisaks mõned videod selle toimimisest. Rohkem küll Quattro kohta käiv jutt, aga äkki pakub huvi. ;)
mulk

 postitati 23.09.05 21:49
Ja asi on tõhus, kuivõrd esiveolise auto puhul "tõhusast" kohaltvõtust rääkida saab, oma eelmisel autol oli selline haruldus ja ma olin rahul, natukene segadust tekitab jäärajal kurvides, kuid sellega harjub ära. Ei täheldanud küll, et mingi konkreetse kiiruseni toiminud oleks, st. kui juba kaks ratast ringi käima hakkasid siis ikka lõpuni. Ja nagu Q ütles, reageerib koheselt. Ja toimetab ta jah "läbi" ABS´i
QUATTRO

 postitati 23.09.05 20:20
Mitte ainult talvel,see hakkab tööle kohe nigu üks ratas hakkab kiiremini puksima kui teine.
Tihtipeale on kuulda ka abs-i ragistamist ja seda päris korralikult.Point on selles et kiiremini pöörlev ratas pidurdatakse lihtsalt kinni.
-ummi-

 postitati 23.09.05 20:20
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: -ummi-
EDS ehk Elektronische Differential Spree absi küljes peaks olema veojõukontroll.

OK, aga mismoodi see asi toimima peaks? Saan aru, et rattaid pidurdades, siis ainult mingi teatud kiiruseni? See on siis mõeldud talvel kohaltvõtu hõlbustamiseks?

Peaks toimima kiirusel kuni 40km/h.Toimib nii et kui üks ratas hakkab teistest kiiremini ringi käima sisi seda pidurdatakse elektoonniliselt ning jõud läheb teisele rattale.Talvel lume ja jää peal teeb see EDS ikka korralikult häält kui rohkem vajutada:D
ferdinand

 postitati 23.09.05 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: -ummi-
EDS ehk Elektronische Differential Spree absi küljes peaks olema veojõukontroll.

OK, aga mismoodi see asi toimima peaks? Saan aru, et rattaid pidurdades, siis ainult mingi teatud kiiruseni? See on siis mõeldud talvel kohaltvõtu hõlbustamiseks?
rocket

 postitati 23.09.05 20:16
See peaks olema elektrooniline differentsiaali lukusti, sõna otseses mõttes siis. Tegemist pole tavapärase difrilukuga, vaid kasutatakse ära ABS süsteemi ning suunatakse pidurijõud tyhjalt pöörlevale rattale, võrdsustades niiviisi sama telje erinevate rataste pöörlemiskiirusi. Toimib kiirustel kuni 80 km/h vist.
-ummi-

 postitati 23.09.05 20:13
EDS ehk Elektronische Differential Spree absi küljes peaks olema veojõukontroll.
ferdinand

 postitati 23.09.05 20:08
Kapoti all tuulates jäi abs'i karbil silma "abs / eds".
Mida selline lühend tähendab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]