Teema ülevaade |
ranz
|
postitati 14.09.05 07:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Kuskohas 2,8-l see gene siis asub, et estakaati vaja? 2,3 motol on see küll nii lihtsas kohas, et lihtsalt kapott lahti, radika ees üleval olev kate
maha ning ongi ligipääs asjale kõige lihtsam olemas. |
tegelt ma ei tea kus see asub, lähtusin enda autost, minu 2.3 mootoril asub see väljalaske kolle all põhja all ja ülevaltpoolt ei lähene sinna mitte
kuidagi |
Huvitav siis küll... aga no ju neid ikka erinevaid on tehtud, te krt seda teab kus mis masinal see on.
Teemaalgatajale niipalju, et siis vaja on ligi pääseda geneka "tagumikule" ja sealt kahe kruviga kinni olev must jubin maha keerata.
|
rass
|
postitati 14.09.05 07:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Kuskohas 2,8-l see gene siis asub, et estakaati vaja? 2,3 motol on see küll nii lihtsas kohas, et lihtsalt kapott lahti, radika ees üleval olev kate
maha ning ongi ligipääs asjale kõige lihtsam olemas. |
tegelt ma ei tea kus see asub, lähtusin enda autost, minu 2.3 mootoril asub see väljalaske kolle all põhja all ja ülevaltpoolt ei lähene sinna mitte
kuidagi
|
cretzky
|
postitati 14.09.05 07:07 |
tänud klubikaaslased võtan siis sammud aave poole.
|
ranz
|
postitati 14.09.05 07:06 |
Kuskohas 2,8-l see gene siis asub, et estakaati vaja? 2,3 motol on see küll nii lihtsas kohas, et lihtsalt kapott lahti, radika ees üleval olev kate
maha ning ongi ligipääs asjale kõige lihtsam olemas.
|
rass
|
postitati 14.09.05 06:53 |
harjad koos tabletiga enamasti ja aave forss reval abiks vahetamine estakaadi peal 10-15 minutit kaks polti
|
cretzky
|
postitati 14.09.05 06:40 |
Autoks siis 2,8 v6 c4 quattro automaat
|
|