Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mack

 postitati 02.07.07 09:40
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
sama toru lekkis ka minul. see sama koht kus on traadist sukk peal selat kusagilt flantsi kohapealt ajas läbi. sukk vahelt jeed ja korralik kummi voolik asemele ja korralikud klambrid ja asi ok.


http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=153&mode=thread&order=0&tho ld=0

natuke juttu ka sellest lekkest.
syo

 postitati 02.07.07 09:02
Tsitaat:
Algselt postitas: mack
ka minul üks 3 aastat tagasi see teema läbi elatud, kui S4 ristmikul välja suri ja tagaistme alt kärsakat viskas. samuti istus tagaistmel aku kohal umbes 100kg tegelane, ei mäleta mis mõõdus oli aku. õnneks piirdus asi seekord vaid veidike kärssanud porolooniga. Peale seda sai aku korralikult isoleeritud, liiga palju sarnaseid juhtumeid et riskida.
Ja teine tuleohtlik tüüpviga on s4/s6-l olnud see kapotialune filtri juurde minev bensuvoolik, mis vahel (külmalt) lekib ja vahel (soojalt) ei leki ning bensiin kipub väljalaske kollektori peale voolama. avastamine keeruline kuna leke mootori soojenedes võib kaduda. oli ka teema kunagi ammu selle kohta siin, enam ei leidnud. endal see ka 2 korda läbi elatud, õnneks sain enne jaole kui midagi hullu juhtus.


sama toru lekkis ka minul. see sama koht kus on traadist sukk peal selat kusagilt flantsi kohapealt ajas läbi. sukk vahelt jeed ja korralik kummi voolik asemele ja korralikud klambrid ja asi ok.
mack

 postitati 02.07.07 08:53
ka minul üks 3 aastat tagasi see teema läbi elatud, kui S4 ristmikul välja suri ja tagaistme alt kärsakat viskas. samuti istus tagaistmel aku kohal umbes 100kg tegelane, ei mäleta mis mõõdus oli aku. õnneks piirdus asi seekord vaid veidike kärssanud porolooniga. Peale seda sai aku korralikult isoleeritud, liiga palju sarnaseid juhtumeid et riskida.
Ja teine tuleohtlik tüüpviga on s4/s6-l olnud see kapotialune filtri juurde minev bensuvoolik, mis vahel (külmalt) lekib ja vahel (soojalt) ei leki ning bensiin kipub väljalaske kollektori peale voolama. avastamine keeruline kuna leke mootori soojenedes võib kaduda. oli ka teema kunagi ammu selle kohta siin, enam ei leidnud. endal see ka 2 korda läbi elatud, õnneks sain enne jaole kui midagi hullu juhtus.
syo

 postitati 02.07.07 07:45
minul on vana kummimatt tervenisti aku peal. Lisaks on veel akul plastikust kaaneke pluss klemmi peal. Nii on mul tehtud kohe kui nägin siin õht pilti ühest 100/s4 ei tea kumb aga oli pool külge maha põlenud. Siis pani mõtlema!
Taavi

 postitati 01.07.07 20:15
Mis ajast on audi tagaistmel vedrud?
Harry_R

 postitati 01.07.07 20:11
no aga mis selles imelikku on?Pole kuulnud,et ka vedrud väsivad?Ja eks neist väsinud vedrudest see jama tekibki.
Dixi

 postitati 15.06.05 16:21
Tsitaat:
Algselt postitas: totu
Äkki võib viga olla selles,et iste teformeerub ka natuke aastate jooksul!!??Ükski asi pole igavene:!!!ma arvan,et see max inimese raskus üle 200 kilo olla ei saa sest siis ei mahu inimene lihtsalt autosse sisse:)


Natuke teemast mööda, aga meenus üks tõestisündinud episood mersu keskuses Ostis üks kodanik tuttuue E- klassi ja hakkas siis sellega garantii vahet käima. Iga kord kui auto kätte sai kinnitati, et nüüd on tõepoolest auto korras. Sõitis siis järjekordselt mersu õue pealt minema. Oli üle eelmise aasta kuum suvepäev. Konditsioneer oli sisse lülitatud. Järsku hakkas kõigist aukudest kuuma õhku puhuma. Ots ringi ja mersu poole tagasi. Jõudis ukse taha ja kutsus kõige lähedamal asunud töömehe auto juurde küsides olukorra kohta selgitust. Vastus oli selline, et mersuomanik oleks peaaegu töömehele kallale läinud. " Nojah, vaata mis ilm väljas on"

Ei tea, kui Audiomanik esinduse õuel oma põlenud istmealust demonstreeriks kas siis öeldaks umbes et nojah vaata kui vana su auto on. Nii vana auto istme peale ei tohi enam nii raskeid inimesi istuma panna.
Black

 postitati 15.06.05 15:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Äkki Sul aku vales asendis st. ühele poole nihutatud. Selle kerega autosid piisavalt palju, et kui see oleks tehase poolne valearvestus siis oleks vast juba ammu konstruktsiooni muudetud.

No minu autol on aku täpselt õigetes mõõtudes ja täpselt õige koha peal ja nii jookseb täpselt üks istme armatuurtraat üle juhtmete otsas oleva + ja - klemmi. Akule nende plastist klemmikaitsmete panemine ei päästa (mul on need ka peal), sest see kokkupuutekoht jääb akust paar cm tagasilla poole.
Chatis oli ka sellest juttu ja keegi (Meemees vist?) mainis, et originaalis peaks aku ja istme vahel juba mingi kummipadi olema, on see nii? Ilmselt neil, kel põlema on läinud, on see padi siis ära kadunud.
---
EDIT: oligi Meemees:
06|12:35:40 Meemees> Black,sul istmeall muidu paks kile-kumm on?
06|12:35:49 Meemees> aku kohapeal just
Dixi

 postitati 15.06.05 15:28
Kahjuks pole momendil enda autot käepärast, et sinna istme alla vaadata. Äkki Sul aku vales asendis st. ühele poole nihutatud. Selle kerega autosid piisavalt palju, et kui see oleks tehase poolne valearvestus siis oleks vast juba ammu konstruktsiooni muudetud.

To 80qattro- Sina peaks vist sellega kursis olema tööalaselt
totu

 postitati 15.06.05 15:18
Äkki võib viga olla selles,et iste teformeerub ka natuke aastate jooksul!!??Ükski asi pole igavene:!!!ma arvan,et see max inimese raskus üle 200 kilo olla ei saa sest siis ei mahu inimene lihtsalt autosse sisse:)
Dixi

 postitati 15.06.05 15:12
Aga palju on max inimese raskus taga istmel?
80quattro

 postitati 15.06.05 15:01
Max aku kõrgus istme all 175mm

Õige kõrgusega aku puhul, (+ klemmil on kate peal) on sellina asi ilmselt võimatu
Dixi

 postitati 15.06.05 14:55
Pole nagu kuskil manualis näinud ettekirjutust, et kui raske inimene kusagil istuda tohiks
totu

 postitati 15.06.05 14:51
Taga istus umbes 80 kilone mees.
Dixi

 postitati 15.06.05 14:26
Ei tahaks nüüd hästi uskuda, et Audi konstruktorid sellise möödalaskmise on teinud. Usun et neid sajakiloseid ja üle selle kaaluga mehi on ennegi seal aku kohal istunud. Kui need istmed originaalmõõtudes akudega oleks kärssama hakanud, siis vast oleks tehas ka sinna mingid muudatused teinud, mitte A6 samasuguse konstruktsiooniga jätkanud. Ma võin ka muidugi eksida.
Olen tööalaselt päris palju samasuguseid istmealuseid näinud ja kõigil eranditult on valedes mõõtudes aku peal olnud.
Black

 postitati 15.06.05 14:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Selline asi juhtub tavaliselt siis kui on vale kõrgusega aku pandud. Audil istmealune aku originaalis madalam kui tavalised.

275x175x175 mm on originaal ja selline on ka praegu peal.

Tsitaat:
Algselt postitas: totu
kõige hullem asja juures oli see et ma jäin ise autosse lõksu ja ei saanud uksenuppe ka ülesse tõmmata:(ja aknad on ka elektriga.õnneks sain kaltsuga leegi lämmatatud ja siis ise ka autost välja:)

Kas olid üksi autos või istus keegi tagaistmel?
spcvnd

 postitati 15.06.05 14:00
mul oli sama asi, peale kärssamist väänasin pisut istme traate üles poole ja panin u4mm plastiktahvli vahele.
totu

 postitati 15.06.05 13:24
aku sama kõrge kui originaal!!!ja nüüd panin ka kummimati sinna vahele!aga istet ma poltidega kinni ei pane:)kõige hullem asja juures oli see et ma jäin ise autosse lõksu ja ei saanud uksenuppe ka ülesse tõmmata:(ja aknad on ka elektriga.õnneks sain kaltsuga leegi lämmatatud ja siis ise ka autost välja:)
Dixi

 postitati 15.06.05 12:45
Selline asi juhtub tavaliselt siis kui on vale kõrgusega aku pandud. Audil istmealune aku originaalis madalam kui tavalised.
rass

 postitati 15.06.05 12:32
endalgi oli seal olukord suht kriitiline, ennetava abinõuna panin sinna mati vahele ja akule külge spets plastikkatted klemmide kohtale.
Black

 postitati 15.06.05 12:29
Mul juhtus ca nädal tagasi sama lugu. Tavaliselt kedagi taga ei istu, kuid seekord juhtus taga paremal pool istuma 100-kilone tüüp. Kui mootor sõidu pealt seisma jäi ja signa plõksima hakkas, sain kohe aru, et aku juures on mingi jama. Õnneks polnud mul ka istmepadi poltidega kinni ja kui selle üles tõstsin, oli poroloon juba kergelt tuld võtnud ning see istme armatuurtraat oli hõõguvpunane. Õnneks midagi hullu ei olnud. Panin ühe tagumise jalamati ajutiselt aku ja istme vahele, hiljem peaks sinna vist mingi kummimati otsima.

Tundub tüüpviga olema, et see istme armatuurtraat akuklemmi isolatsiooni katki hõõrub ja lühisesse ajab, seega kõik, kel aku tagaistme all, võiks sealse olukorra üle vaadata!

Totu: sõita võid julgelt, aga isoleeri aku istmest ära.
Maku

 postitati 15.06.05 12:08
Kusjuures nii on autosid maha põlenudki. Pane korralik isolatsioon kaablitele ikka ja korralikud terminal pistikud.
Reix

 postitati 15.06.05 10:54
isoleeri omal aku pluss klemm ära siis:D

edit: pane kasvõi mingi ajakiri aku ja istme vahele, et istmetraadid jälle lühist ei põhjustax;)
totu

 postitati 15.06.05 10:38
Eile siis juhtus selline asi,et sõidupealt kadus autos elekter ja hakkas tagaistme alt musta suitsu tulema!!!probleem oli selles,et istme all olevad mingid traadid läksid vastu aku pluss klemmi ja see tekitas lühise:(!!!!auto ise töötab täiesti normaalselt!!!!aga enam ei julge tagumist istet tagasi panna sest eile jäi vähe puudu et auto oleks maha põlenud ja mina ise sinna sisse jäänud,kuna kõik uksed läksid lukku ja autost enam välja ei saanud:(tänu jumalale et mul tagumine iste poltidega kinni ei olnud nagu ta tegelikult olema peaks:)Küsimus ,et kas ta midagi muud ei võinud maha põletada seal????auto ise töötab täiesti normaalselt!!!!ja autoks on 94 a audi 100 2,6

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]