Teema ülevaade |
QUATTRO
|
postitati 09.04.03 15:47 |
Ikkagi on viga takistis,kuna see kõikse kiirem kiirus on takistitest mööda,ehk siis otse.Põhimõtteliselt olen seda takistit ka remontinud,asi selles
et tal on lisaks mingi termokaitse(seda traadi näol)ja see põleb reeglina ennem maha kui see takisti mäng ise.Otsima peaksid seda soojendusmootori
korpuse küljest.Ja kui seda veic ligemalt uurid siis peaksid aru saama mida ma siin kokku ajasin.
|
mms
|
postitati 09.04.03 14:53 |
Põhimõtteliselt on sellele ventikale vist 2 eraldi kaitset. Need oled üle vaadanud?
|
martinjev
|
postitati 09.04.03 14:46 |
äkki hoopis soojendusmootori takisti läbi???
|
cul
|
postitati 09.04.03 14:25 |
Tere kõigile.
Oleks pisut teie tarka nõu vaja. Nimelt probleem järgmine: autol on sees see 4ja astmeline lüliti, mis siis vastavalt astmele käitab soojendusmootorit
(mida kõrgem aste seda kõvamini puhub). Mul hakkab mootor tööle ainult kõige tugevamal astmel. Kuskilt kuulsin, et seal on mingid klemmid, mis
kõveraks lähevad ja enam kontakti ei anna. Et siis kas neid saab kuidagi painutada või tuleb uus lüliti sebida. Või annab seda lülitit ka vana b3 80ne
pealt ringi tõsta (välimus on pisut erinev aga äkki annab seda tagust muuta)
Autoks siis Audi80 B4 . Mingeid kliimasid ja konditsioneere pole.
|
|