Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audio & navigatsioon
»
A4 b5 originaal kõlarite vahetus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: raunz[/i] Nii, nüüdseks on mul kaabeldus korda tehtud (mitte enam klemmilindilt) ning ka uued kõlarid ära installitud. Seekord tegin ka natuke pilte. Alustuseks akult + klemm maha. Siis kiskusin oma toitejuhtme klemmilindilt ära ning juhe tervenisti autost välja. Selleks eemaldasin veelkord tagumised istmed, mis saatsin pessu, kuna nad niikuinii autost väljas :) Et klemmilindini pääseda tuleb lahti keerata 4 8mm polti, 2 on kaitsmekarbikaane all ning 2 on vastavalt mõlemal pool rooli all. Varem oli juhe klemmilindil [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Vool%20enne.jpg]NII[/url] ning kaitse juhijalgade juures kickpanelil [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Kaitse%20enne.jpg]NII[/url]. Juhe täies pikkuses autost välja ning hakkasin kohta otsima, kust oleks kõige kergem see salongi viia. Siis märkasin kapotiavamis trossi. Võtsin siis ühe katkise ilukilbi traadi (kuna on piisavalt tugev), väänasin sirgeks ja tegin otsa tervaks. Selle torkasin sealt trossi juures olevast kummilutist [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Kaabel%20salongi.jpg]LÄBI[/url] ja see tuli kenasti salongi. Siis traadi külge teipisin [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Kapotialt.jpg]JUTHME[/url], iigaks juhuks panin sellele paksemale kohale veel lukuõli, et libedamalt läbi tuleks ja siis tõmbasin traadi alt salongi ja oligi olemas. Kuna sinna nurka aga koguneb vett, siis igaks petteks lasin veel juthme ümber musta silikooni, kuigi see kummilutt peaks niigi vett pidama, aga parem karta kui kahetseda. Kaitsme kinnitasin lihtsalt kahepoolse teibiga aku juurde vaheseina külge, ei tahtnud mingeid auke sinna puurima hakata. Juhtme peitsin lihtsalt küljeliistude alla lükates ära, ei hakanud midagi lahti kiskuma ja selleks ei ole ka vajadust ja lõpuks oligi juhe [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Pagassi.jpg]PAGASSIS[/url]. Lisaks sai veetud teine paar RCAd kaablit, samamoodi nagu toitejuhet, lävepaku alt, ainult muidugi teiseltpoolt autot koos kõlarijuhtmetega. Kõrvalistuja poolel oleva crossoveri pildilt on ka seda näha, kust jookseb eelnev punt RCA+kõlarijuhtmed ja lisaks uus RCA kaabel. Peale seda sai ettevõetud siis DLS R5A paigaldus. Uksepolstrite kohta on siin piisavalt juhendeid, nii et ei hakka seda kirjeldama, see on lihtne. AInuke asi, mis võib probleeme valmistada on käepideme juures oleva plasti ära võtmine, mis käib 1 kruviga lahti ja seejärel lihtsalt ettevaatlikult jõuga ära tõmmates, mille alt tulevad välja veel 2 kruvi. Kui ma ennem Hertze paigaldasin, siis mul ei õnnestunud originaal tweetreid kätte saada ning siis jätsin ma originaalid. Seekord aga soovisin ikka originaalid ka ära saada. Kuna lihtsalt seda traati tõmmates, mis siin eelnevalt postitatult piltidel näha on, ei saanud kuidgi lahti, meenus mulle, et nägin ühte juhendit kus oli see tweeter koos ukselingiga ära võetud. Ja proovisin - tuligi ära, nii nagu audiboy piltidelgi. Siis tuli ka traat väga kergesti ära ja uus tweeter istus nagu valatult sinna pessa. Siin on tweeter juba [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Tweeter.jpg]PAIGALDATUD[/url] Siis sai originaal kõlar ära võetud ning pandud [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Vaherongas.jpg]VAHERÕNGAS[/url], mille alla lisasin veel nii igaks juhuks silikooni. Siin on juba [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Midbass.jpg]MID-WOOFER[/url] juba paigaldatud. Siis tuli võtta ette kõlarijuhtmete vedamine uksest salongi. Sellega oligi kõige suurem jama. Kookisin selle kummiluti ukse vahelt eemale (see,kus sees originaal juhtmed jooksevad) ja sai hakatud juhtmega õngitsema. Kuna mul olid ennem ukse sisse tegelikult juba eraldi kõlarijuhe veetud, mis tuli pagassist võimu juurest, ei tekkinud mul sellega seekord probleeme. Teipisin siis samamoodi nii mid-woofri kui tweetri juhtme selle juhtme külge, mis pidi niikuinii salongi tulema crossoveritele ja sikutasingi teised juhtmed ära. Kuna tweetri juhtmel ei olnud pistikuid, nagu mid-woofril, sai ka need pandud. Kuna foorumist lugesin, et tuli ka lõigata ukseplekki ning olin valmis jamaks, et kõlar ei mahu ära aga ometigi mahtus suurepäraselt. Üks probleem on vaid nüüd - aken ei käi enam päris lõpuni alla, vaid u 1-2cm jääb üles, aga see ei häiri mind. Siis tuli leida koht crossover'itele ja enne sai proovitud juhi jalgade üleval oleva kattekülge, mis oli niikuinii ära võetud. Kergelt teibiga kinni ja proovisin erinevaid asendid kuni leidsin sobiva koha. Crossi kinnitasin jällegi silikooniga [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Crossjuhi.jpg]NII[/url] ning küljelt jäi [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Crossk%fcljelt.jpg?2]NII[/url]. Siis kõrvalistuja poole crossi paigaldamine. Selleks tuli maha võtta kindlaegas. Küljepealt jällegi plaat maha, nagu juhipool kaitsmetel ning sealt kaks kruvi. Seejärel kindlaeka seest 3 [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Kindalaekakruvid.jpg]KRUVI[/url]. Seejärel tuleb käsi kuidagmoodi sirutada kindalaeka-keskonsooli vahele, et kindalaeka valgustusel kaks pistikut lahti saada, mis osutus vägagi keerukaks, kuna see oli VÄGA kõvasti kinni. Kui see lahti, siis kindalaegas maha. Seal taga oli aga kõvasti ruumi ning crossoveri kinnitasin [url=http://www.zone.ee/raunzx2/Crossk%f5rval.jpg]SIIA[/url], samuti silikooniga. Kõige vastikumaks osaks kogu töö juures jäigi nende kahe pistiku tagasipanek, no mitte ei lähe, niivõrd rakselt ning see pesa, kuhu nad pidid minema, tahtis ka koguaeg ära kaduda. Lõpuks asi siiski õnnestus ja kindalaegas tagasi ja oligi kõik valmis :) Loodan, et kellegil on sellest abi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audio & navigatsioon
»
A4 b5 originaal kõlarite vahetus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
56.8%
- SQL:
43.2%
]