Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 27.02.17 08:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Rapsak
Kaua auto peab seisma, et mootor piisavalt jahtunud?
Raske klõbinat kuulata, kui müüjad autoga sõidavad, ise kohale tulevad jne.


Üldjuhul sa ei kuulegi siis midagi. Hea oleks hommikul kuulata. Kui juba soojalt ka kõriseb, on asi päris paha ja peab terve ketiliini välja vahetama.
Rapsak

 postitati 26.02.17 23:45
Kaua auto peab seisma, et mootor piisavalt jahtunud?
Raske klõbinat kuulata, kui müüjad autoga sõidavad, ise kohale tulevad jne.
Rapsak

 postitati 26.02.17 23:20
Jah, 3.0, chiptud kusjuures.
Lähen tuttava juurde, ta küll pole audiguru aga muidu matsu jagab, usun, et saab hakkama.
Uurin nii igaksjuhuks, et ise ka midagi teaks.
andzz

 postitati 26.02.17 21:42
Eeldan, et tegu on 3.0 mootoriga. Sellisel juhul peaks oskaja inimene nägema arvutiga juba muudes tulemustes anomaaliad, mis annavad aimu, et pihustid on kas kutud või minemas. Minu teada ketipingutite viga ei tuvasta ühegi arvutiga (võin ka eksida?). Seda saab kuulata külma mootoriga autot käivitades, kas klõbiseb või mitte. Kuna profiilis pole kirjas asukohta, et soovitada kedagi/midagi siis loodan, et auto läheb ikka kontrolli spetsialisti juurde, mitte kuskile suvalisse töökotta. Sest ketimajandus ja pihustid on ühed kalleima remondiarvega tööd selle auto juures.
Rapsak

 postitati 26.02.17 09:21
Auto läheb nüüd nädala alguses diagnostikasse ja üldine tehniline ülevaatus.
Millised näitajad, mis vahemikus peaksid olema, et teada saada, kas ketipingutitega probleeme?
Pihustid nagu arusaan teine kallim lugu, kas diagnostikaga saab pihustite asjus riske ennetada?
Mida veel soovitaksite üle vaadata, et kallimaid väljaminekuid üritada vältida?
Läbisõit(300k) ei ole parim aga kui ülevaatusel norm tulemused siis oleks huvi.
Jann

 postitati 25.02.17 05:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Rapsak
Plaanis osta A6 universaal 2005, raadio ei võta osasi kanaleid välja.
Millised võiksid olla kulutused probleemi lahendamiseks ja ehk remondi asjus soovitusi?
Kuidas antennile ligi pääseb, äkki õnnestub ise korda teha?


Vaata et mikidele tehtud toodang poleks. Seda ei saagi tööle osasid vahetamata.
Kui eurooplane siis arvuti abiks.
jaiks

 postitati 24.02.17 20:53
Kui sedaan kere, siis vist oli antenniks tagaklaasi soojendus rajad ja kui avant siis külgmiste klaaside sees?
Kõigepealt vaataks, kas seal juhtmed korras ja siis järgmise variandina uuriks antenni võimendit. Need vist kasutatauna meeletu kallid polnud. (antennide asukohtade suhtes võin eksida).
Rapsak

 postitati 24.02.17 12:46
Plaanis osta A6 universaal 2005, raadio ei võta osasi kanaleid välja.
Millised võiksid olla kulutused probleemi lahendamiseks ja ehk remondi asjus soovitusi?
Kuidas antennile ligi pääseb, äkki õnnestub ise korda teha?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]