Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tl470487

 postitati 01.12.16 13:55
Generaator ühenda lahti ja vaata siis tarbimist. See rikkega tarbija võibki generaator ise olla, mis "läbi lööb" ehk sealt ka need varjestuse vaegused.
david.hvatov

 postitati 01.12.16 13:35
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Mis signa? See 230mA võib ju vabalt suuremas osas ka signa tarbimine olla.


Ilma signata 160mA.
tl470487

 postitati 30.11.16 22:22
Mis signa? See 230mA võib ju vabalt suuremas osas ka signa tarbimine olla.
david.hvatov

 postitati 30.11.16 18:28
Ja probleem leitud! Lekkevool 0,23A (kõik tarbijad välja lülitatud ja signalisatsioon peal). Max lubatud oli 0,05A kui ma ei eksi. Nüüd hakkan süüdlast otsima.
david.hvatov

 postitati 30.11.16 16:29
Tsitaat:
A8'l on kuskil parem-esimese ratta koopa sees massijuhe mis mingis vanuses läbi mädaneb.

Äkki kellegil on pilti või keegi oskaks täpsemalt öelda kus see massijuhe on?
david.hvatov

 postitati 30.11.16 16:09
Minul sama probleem. S8 D2. Pinin siis kui generaator töötab ja pinina kõrgus muutub gaasipedaali vajutusel. Ise arvan samuti, et kuskil massijuhtme viga. Või geneka dioodides? Proovin hiljem mõõta lekkevoolu multimeetriga.. Hetkel ei saa kinni jäätunud pagasiruumi pärast akule ligi. :D Teise auto peal makk töötas ilusti.
Kui asi lekkevoolus, siis hakkan ükshaaval kaitsmeid maha kakkuma, et tuvastada kust see lekke tuleb. Aku kuidagi kahtlaselt kiiresti tühjeneb ka, samas kasutan tihti webasto't.
90b3

 postitati 20.10.16 12:44
Pinin kogu aja olnud, mil auto minu all sõitnud.
Toda juhtmestiku kohta seal parema rattakoopa juures on juba timmitud kellegi poolt, et see üle vaadata uuesti?
Xenonites asi ei ole.

Oskab keegi suunata kus ja mida teha?
wimms

 postitati 20.10.16 12:36
Tekkis hiljuti või on see sul värske auto?
A8'l on kuskil parem-esimese ratta koopa sees massijuhe mis mingis vanuses läbi mädaneb.
Siis algavad igasugused muutlikud anomaaliad, sest maandusvoolud käivad sealt kust nad ei peaks minema.
90b3

 postitati 20.10.16 10:26
Autoks 97a a8
tl470487

 postitati 19.10.16 15:47
Puusalt muidugi, sest xenon müra on ka mitte töötava mootoriga.
rocket

 postitati 19.10.16 14:44
Teadmata mis mudeli/aastakäiguga ning mis makiga tegemist läheb juba huupi tulistamiseks.
Tuntud häiretekitaja on ka näiteks isepaigaldatud suvahiina xenon.
90b3

 postitati 19.10.16 14:38
Arvan ka et pigem mingi halva voolu teema, kuna seisva mootoriga on kõik korras.
Kuhu täpsemalt filter vahele panna? Vahetult enne makki jõudmist või kuhu?
tl470487

 postitati 19.10.16 13:59
Generaator lööb sisse. Toitesüsteemile filter peale.
Eero

 postitati 19.10.16 13:48
Kontrolli kõlarite juhtmestik üle, tõenäoliselt on miinus juhe vastu keret lühises.
90b3

 postitati 19.10.16 13:44
Kui makk sisse lülitada, tuleb kõlaritest pininat, vahepeal kõvemini, vahepeal peaaegu et ei kuule. Kui heli peale või maha keerata, siis pinina tugevus sellest ei muutu. Kui mootor ei käi, siis pininat pole.
On keegi varem kokku puutunud sellise nähtusega? mida kontrollida-mõõta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]