Teema ülevaade |
rulamees
|
postitati 07.10.04 20:27 |
njah need TM testid on kaheldavad, sest seal tehakse testid uute kummidega. ntx goodyeari Ug 500 on tõesti uuena tasemel, aga peale 5000 km on selle
kummi sõiduomadused kõvasti halvemaks muutnud. Kunagi sai endale miskid Marangoni tehase naelikud alla pandud. Sõitsin 4 talve ja said kõvasti valu,
iga talv ka tugevalt jäärada. Viimased talve sõitsin nii et mustrit oli miski 1,5 mm naelaaugud olid ka kulunud, aga kummisegu oli nii hea et
pidamisega nagu eriti probleeme ei olnudki , vaadates kummi kulumise astet. Aga targad mehed räägivad et parim naelik on lamell millele on naelad
sisse lastud
|
Absolut
|
postitati 07.10.04 20:04 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Kui juba quattro on, siis olgu naelad kah all, muidu jääb see asi nagu poolikuks...
Minu arust on väga hea nael rehv Michelin Ivalo 2 mida kasutasin ka eelmine talv jäärajal ja ei saa küll ühtegi halba sõna öelda (ja seda tõestasid ka
välja sõidtetud ajad), kuigi TM testides näitas ta suhteliselt kesist tulemust... |
Väga vale või siis kogemusteta tehtud võrdlus.....jah tean et see on võrdlus kus kellele ema kellele tütar, kuid iga talv testin (töö soosib)
erinevaid rehve ja öelda kohe kindlalt et nael see ainuke õige ei sobi...See mis jäärajal parim on ei huvita enamusi autojuhte mingilgi määral, kui
suur huvi seal sõita siis selleks ikka spetsiaalrehvid. Ehk siis oleneb kus tuleb sõita enamus ajast....proriteedid võiks paigas olla : kas valida
rehve selle järgi millega loetud korrad talve jooksul rada sõita või siis sõidumugavus keskmises eestimaises kliimas, kus ENAMUS ajast teed paljad
Kui naelu omavahel võrrelda siis Ivalo 2 suht mannetu (võib ka põhjus olla selles et ehk ei olnud mul aega neid piisavalt sisse sõita) ....UG500 sama
hinnaklassi rehv ning jättis palju parema mulje....
+ ENAMUS lamellide kritiseerijaid ei ole kaasaegseid lamelle korralikult proovinudki.... (ei ole mõeldud kellegile isiklikult)
|
Silwer
|
postitati 07.10.04 18:39 |
Kui juba quattro on, siis olgu naelad kah all, muidu jääb see asi nagu poolikuks...
Minu arust on väga hea nael rehv Michelin Ivalo 2 mida kasutasin ka eelmine talv jäärajal ja ei saa küll ühtegi halba sõna öelda (ja seda tõestasid ka
välja sõidtetud ajad), kuigi TM testides näitas ta suhteliselt kesist tulemust...
|
tarmo
|
postitati 06.10.04 23:05 |
ei oma tähtsust kas q või mitte...
vali ikka selle järgi kus sa sõidad.
kui enamus on külavahe liuväljad, siis nael parem...aga kui pealinn vms ja maantee enamus, siis lamell pane.
|
OnuTom
|
postitati 06.10.04 21:59 |
Kindlasti ei saa väita, nagu Q-le oleks ainuõige valik nael. Saab ka ainult lamellidega sõidetud.
Samas mina soovitaks valida rehvid, kus on piisavalt lamelle ja nagu boonusena ka naelad lisaks
Ise kasutan teist talve Gislaved NF 3-e ja ei kurda. Selle aja jooksul on naelu sealt kadunud 5-6 tükki ehk...
|
Jaks
|
postitati 06.10.04 19:52 |
Ise sõitsi eelmine talv lamellidega ja proobleeme polnud.
|
villu157
|
postitati 06.10.04 19:24 |
Ei ütleks ka mina et naelad klobinal välja tulevad. Eelmine aasta sai esimes lumega naelad alla ja kevadel viimase lumega alt ära. Välja tulnud naelad
võib ühe käe sõrmedel üles lugeda. Seisavad sees küll, sai nii maastiku kui jää rada sõidetud.
|
raints
|
postitati 06.10.04 18:46 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja rixa
Tsitaat: | Esialgne postitaja Samzik
Kui on sama kehv talv nagu eelmine aasta, siis ei ole kuigi mõnus kuulata välja lendavate naelte klobinat auto põhja vastu. |
See ei saa küll nii olla. Palju sul neid naelu seal on? Kui naelad klobinaga sealt tuleks, siis oleks kumm mõne sekundiga naeltest puhas.
|
sõitke naelad korralikult sisse siis ei tule nad ka asfaldil paarutades välja. Ise eelistan ikka naela. Aga subaruga olen jäärada
nühkind(lamellid HKPL Q) . Jääraja jaoks lamell loomulikult ei sobi muidu hea vaikne
|
rixa
|
postitati 06.10.04 18:07 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Samzik
Kui on sama kehv talv nagu eelmine aasta, siis ei ole kuigi mõnus kuulata välja lendavate naelte klobinat auto põhja vastu. |
See ei saa küll nii olla. Palju sul neid naelu seal on? Kui naelad klobinaga sealt tuleks, siis oleks kumm mõne sekundiga naeltest puhas.
|
Samzik
|
postitati 06.10.04 17:56 |
Kui on sama kehv talv nagu eelmine aasta, siis ei ole kuigi mõnus kuulata välja lendavate naelte klobinat auto põhja vastu.
Ja mina isiklikult arvan, et jää rajal käiakse tõesti kuni 5-6 vahel rohkem kordi (ikkagi muude sõidudtundidega võrreldes märgatav vahe) talve
jooksul siis pole nede kordade jaoks mõtet võtta naela osta.
Asfaldil on ikka pidamine kehvem kui lamelliga, eriti kui on raske jalaga sõidustiil. Siis on nagu metalli peal sõitta. eesti oludes vast asjalikum
tõsesti lamell.
Nii, et said kirja mõlema plussid/miinused : lamell hea lume peal abitum jääl, nael vastupidi, lisaks on nael kehvem asfaldil. Asfaldil siis pidamine
kehvem ja kumm saab ruuna rohkem.
Kõigest minu arvamus ja q puhul arvan et tõepoolest pole mignit vahet kas on nael või lamell ainuke vahe kui raske jalaga oled siis tõmbad kõik 4
rehvi naeltest puhtaks Peace ja ärge lööma tulge.
|
Black Rabbit
|
postitati 06.10.04 15:12 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja MarkoC
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Ise pooldan rohkem naela. Eelmine talv sai sõidetud korralike naeltega ja päris hea. See talv lasen nende samadega edasi. Jää rajal on minu arust nael
asjalikum. |
mitu % elanikkonnast ostavad audi Q special jäärajaks ja naelrehvid special selleks veel alla ? |
Oma tutvusringkonnast päris suur protsent, ehk 4 inimesest 4
Aga see ei ole selline raju lõhkumine vaid harva esinev ohutu meelelahutus.
|
peep
|
postitati 06.10.04 14:17 |
Nael vs. lamell teemasid on kohalikes foorumites ja listides lõputult jahutud ja "lõplikku tõde" pole selgunud. Ju siis pole seda olemaski,
kõik oleneb ikkagi konkreetsetest asjaoludest.
Teema algataja küsis hoopis, kas nelivedu mõjutab kuidagi rehvivalikut ja ma väidaks, et see ei muuda midagi rehvitüübi valiku suhtes, pane alla need
mis rohkem meelidvad/sobivad.
|
Competition
|
postitati 06.10.04 13:40 |
olen proovinud kaks talve Q-d nii naela kui lamelliga,minu eelistus jääb naela juurde.
|
janza
|
postitati 06.10.04 13:30 |
nu müüad ise räägivad et lumega on lamell parem ja jääga nael aga ex tuleb katseeksitus varianti kasutada.
|
mike
|
postitati 06.10.04 13:17 |
vanasti olin veendunud naelamees. kui autot vahetasin (Passat 4-motion), siis sain kaasa peaaegu uued Nokia HKPL Q-d. Pärast esimest talve nende
rehvidega sai minust veendunud lamellikasutaja.
|
quattromees
|
postitati 06.10.04 10:24 |
Minu eelistus langeb kindlalt naelale.
|
Absolut
|
postitati 06.10.04 09:14 |
kui enmasti linnas võis siis maanteedel sõita (kuigi ei jäänud ka lõuna-eestis hätta) siis julgeks soovitada niiöelda "sportlikke lamelle",
ehk siis nagu Dunlop Wintersport, Goodyear UG6 (ainuke mis ei kõlba on Nokian NRW)jne....segu harjumuspärasest katsudes kõverm, kuid peab üllatvalt
hästi ning ei kulu nii kiiresti.
Kuigi keegi neile hinda tahab siis võin aidata...
|
MarkoC
|
postitati 06.10.04 09:11 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Ise pooldan rohkem naela. Eelmine talv sai sõidetud korralike naeltega ja päris hea. See talv lasen nende samadega edasi. Jää rajal on minu arust nael
asjalikum. |
mitu % elanikkonnast ostavad audi Q special jäärajaks ja naelrehvid special selleks veel alla ?
|
villu157
|
postitati 06.10.04 09:08 |
Ise pooldan rohkem naela. Eelmine talv sai sõidetud korralike naeltega ja päris hea. See talv lasen nende samadega edasi. Jää rajal on minu arust nael
asjalikum.
|
MarkoC
|
postitati 06.10.04 07:02 |
mina soetasid lamellid varakult ette, kuidas kooslus on, ei tea, aga elan linnas, kus soola ja jama maas palju, seega usun, et kevadeks pole vast
eriti palju neist alles ...
korralik tänapäeva lamell ei jää palju naelale alla
|
janza
|
postitati 06.10.04 06:55 |
huvitaks siis selline asi, et kuidas on kogemused quattro ja lamellrehvide koostööst. või on q-le ainuõige lahendus naelad ???
|