Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 27.09.04 10:31
Hea lugeda. Iga mees TEAB, kuidas asi toimib..(a´la tegelikult on nii:D:D)
ranz

 postitati 27.09.04 09:37
Tsitaat:
Ja sell juhul käivad tagumised rattad jäigalt koos ringi, ning siis võib ABS hakata reduktorit lõhkuma, kui ta tahab rattaid erinevalt pidurdada. Aga eest veab sul ikka üks ratas, esi silla reduktorit ei pane sul keegi luku.:o Quattro audi on tegelikult kolme ratta veoline.:P

Asi selline tegelt, et kui üks tagumine ratas peaks hakkama blokki jääma laseb ABS maha mõlemat tagumist ratast :P minu autol see vähemalt nii toimib, sest ABS peast jookseb taha vaid üks toru mis tagasilla jurues jaotatakse kolmikuga kaheks.
Aga äkki mul miski teistsugune süsteem? et sellepärast ei hakka ka see ABS tuli põlema... ja paljude üllatuseks ei ole mul taga ka tagapidurite jõuregulaatorit.
villu157

 postitati 27.09.04 04:48
Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
Kui vähekene süveneda siis võiks küsida, et mis mõte oleks ABS'il toimida, kui kõik neki ratast on jäigalt veos?;)
Mis siis ABS teha saab?


Kus juures teema algataja auto on 90a. 80Q. Millel on siis tegu torsen kesk reduktoriga. Sellel autol ei ole kunagi neli ratast jäigalt veos. ABS lülitatakse välja siis kui taga reduktor pannakse lukku. Ja sel juhul käivad tagumised rattad jäigalt koos ringi, ning siis võib ABS hakata reduktorit lõhkuma, kui ta tahab rattaid erinevalt pidurdada. Aga eest veab sul ikka üks ratas, esi silla reduktorit ei pane sul keegi luku.:o Quattro audi on tegelikult kolme ratta veoline.:P
Dantee

 postitati 27.09.04 00:38
Kui vähekene süveneda siis võiks küsida, et mis mõte oleks ABS'il toimida, kui kõik neki ratast on jäigalt veos?;)
Mis siis ABS teha saab?
ranz

 postitati 25.09.04 15:59
Kusjuures kõigil ei ole nii... minul nt.. ei teagi miks.
jan-kos

 postitati 25.09.04 09:09
Nii peabki olema.
ets

 postitati 24.09.04 23:31
See on täiesti normaalne. Tagadiffri blokeerimisel lülitub ABS välja kuni kiiiruseni u15MPH. Siis lukk avaneb automaatselt. Kuskilt S3 teema alt avanes tabel quattro torsenie põlvkondade kohta.
tarmo

 postitati 24.09.04 21:53
osadel ongi nii et kui diffri kinni lööd, siis abs-i välja lülitab
Dust Rocket

 postitati 24.09.04 21:48
Lugu järgmine: autoks 80Q 90 aasta väljalase 85kw, kui ma panen differentsiaali lukku siis lööb armatuuris põlema kollase tule kus kirjas "abs aus" kas see on normaalne. Ette tänades;)!

Ah jaa palun ärge väga pekske:D:D, tänan.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.6% - SQL: 45.4%]