Teema ülevaade |
Dantee
|
postitati 13.08.04 07:20 |
Arvan sama, et näidud normis, kuna nelikveol pöördemoment tähtis, et mootor jõuaks vedada ja rasketes oludes ära ei kooleks. Vastavalt mootori
võimsusele ka ülekanded teised. Näiteks 2,3 mootori puhul 3000p kiiruseks 115km/h. Tean et esikveolisel kiirus nende pöörerte puhul suurem. Samas
kinnitaks sellist tõsiasja, et bensu kulule see ei mõju kuna ülekanne muudab asja võrdseks, pöördeid küll rohkem, kuid samas kergem vedada. Mootori
lärmamise kohta aga kehtib ütelus - pole kolisevat ja mürisevat autot vaid on s.tt stereo!!!
|
stolas
|
postitati 11.08.04 06:26 |
kus seda diagnostikat tegema peaks?
|
80quattro
|
postitati 11.08.04 06:15 |
Pöörded täitsa normaalsed(enda autol samad), kisa küll nende pöörete juures kuulnud pole kütusekulu puhtalt maanteel ca 7l sajale(suvel) 11-13l sajale saab keskmiseks puhtal linnasõidul ja sedagi talvel, seega diagnostikat vaja(lamda, temp.andurid jne)
|
stolas
|
postitati 11.08.04 05:52 |
Kas see on normaalne, et ületades viienda käiguga 100km/h piiri, lähevad pöörded kah üle 3000? Pole eriti meeldiv maanteel sõita, kui auto kisab päris
kõvasti...rääkimata kütusekulust (mis on keskmiselt 11,5-12,5 L/100km)
Tegemist siis 1993.aasta audi 80 B4 Quattroga, millel mootorit kahjuks kõigest 2L ja 85kW...
|
|