Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
päkapikk

 postitati 29.06.04 11:33
Omand nii 2,8-12V kui 1,8T, nende võrdluseks:
1,8T selge eelis on väiksem janusus. 2,8 eelis on moment ja KOHE kui pedaali tallad on see olemas. Aga üldiselt 1,8-ga harjub sellega kiirelt ära, et on väike viive. Kui mõlemad mootorid juba tõmbavad (st. pedaal põhjas ja viive möödas ning ütlem umbes 3000 pööret) siis siin subjektiivselt vahet ei tee kumb on kõvem. Kiirel kurvitamisel võib 2,8-l häirima hakata raske esiots (eriti talvel) aga see on juba spetsiifiline küsimus .. Veel - 2,8 käib pehmemalt - eriti tühikäigul. Mis puutub mootori "kruttimisse" siis oluline on silmas pidada, et need 150, 180, .. tehaseversioonid on vastavalt ilma vahejahutita, ühe vahejahutiga, kahe vahejahutiga + madalam surveaste jne.
Veel meenus see, et 1,8l oli antud max moment kuskil alates alla 2000st pöördest siis selgelt on meeles see, et kuskil 2200-2300 juures tuli tegelik max.
Joel

 postitati 29.06.04 09:25
2,8'sid on kah kaks erinevat A4'del - 12v versioon on 128 kW ja 30v versioon 142 kW. See 30v on võimsam, vaiksem ja muidu ka popim, aga tal on kalduvus klapisääretihendid ära kulutada, mille tulemusel hakkab asi päris palju õli võtma. Nende vahetus on mõni tuhat eeku, kui omal mingit odavat seppa kuskil ei ole. Samas 30v mudelid tulid vist 98 alates, nii et hinnavahe 12v'ga on ilmselge. 1,8T kohta ma muud ei tea, kui et neid on kokku 4 versioonis (150, 180, 210 ja 225 hp) ja A4-l on see kõige nõrgem, mis tähedab, et teda peaks suht lihtsalt kruttida saama. Täisgaasiga kiirendades tundub ilmselt nõrgemgi turbomootor teravamana kui V6, kuna viimasel on üleval otsas päris suur pöördemomendi langus, linnavahel kruisates aga just vastupidi, V6 oluliselt võimsam...
samru

 postitati 28.06.04 18:16
kui tahad vaikset ja mugavat korraliku pöördemomendiga autot siis 2.8, kui aga sportlikku ja vähe mürarikkama mootoriga millest saab suht lihtsalt lisahobuseid välja pigistada siis 1,8T. Vastupidavusest või vastupidamatusest on juttu olnud piisavalt "otsing" abix.
Veiko

 postitati 28.06.04 17:50
küsimus siis teema pealkirjas. Ning kuidas üldse Audi A4 vastupidavus jne. on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]