Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
neliveoga sõitmisest + quattro ja jäärada
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: madjs[/i] Kogemus selline.Kui tahad nelivedosel libedal saba libisema saada siis mängi gaasiga ja ega väike kontra kah halba tee.Omal asjast selline arusm,et libisemist provotseerida suht problemaatiline,aga kui juba libiseb siis rooli ja gaasi koostööl hästi kontrollitav.Ps.kui üle pingutad siis lumevall kindlustatud võrreldes 2wd kiirused ju hoopis suurem sama pikal kiirendusel.Kogemused täiesti isiklikud,nimelt talviti saanud tihtipeale suurem kamp kokku ajada ja siis jäärajale.Suure kambaga selles mõttes hea,et saab erinevaid masinaid proovida nii esi,taga kui neli vedost.Jse pole 4wd-d omanud aga sõitnud mitmetega;)Kui kellelgi asjast teistpidi arusaam andku teada loen huviga.(inimene õpib kogu elu!);) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
neliveoga sõitmisest + quattro ja jäärada
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.9%
- SQL:
63.1%
]