Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
neliveoga sõitmisest + quattro ja jäärada
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: elar[/i] [quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Ülejäänud audid on torsen vahe kastiga kus jagatakse läbi torseni jõudu vastavalt sellel kus jõudu saab rakendada. Sama difrit kasutavad [b]passatid 81-89[/b] ja 96-2005. [/quote] algusaja passat syncrod kasutavad audi quattro esimest generatsiooni ehk siis kahe manuaalselt lukustatava diffriga. tehti ainult universaale ja muus osas on täpselt sama quattroga kui tagumine vedrustus välja arvata (sild sama mis audidel aga midagi nad seal muutsid,et kaubaruumi mahtu suurendada) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
neliveoga sõitmisest + quattro ja jäärada
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.6%
- SQL:
76.4%
]