Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
neliveoga sõitmisest + quattro ja jäärada
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Siin foorumiski vist mitu korda läbi käinud teema aga kordan üle syncro, 4 motion ja quattro ei muud kui brändname. Ehk tähistab vaid seda et 4 veavad. Veoskeemi antud nimed ei täpsusta lühidalt peaks olema nii: Audi a3, tt, golf 4, bora, seat ja skoda (ka s versioonid) On haldex: esivedu, plus 6 siduri kettaga öli pumba abil lülituv taga differ mida juhitakse läbi absi andurite ja oma ajuga. Seda aju saab panna nii tööle et juba eos on taga vedu 10% või natuke rohkem. Auto puhul kurvis on täiesti aimatav milla vedu taha tuleb ja kuida töötab. Tean omast kogemusest konkreetse autoga. Ülejäänud audid on torsen vahe kastiga kus jagatakse läbi torseni jõudu vastavalt sellel kus jõudu saab rakendada. Sama difrit kasutavad passatid 81-89 ja 96-2005. 89-96 passatitel on visko siduriga vedu mis töötab silikooni baasil (seletada ei viitsi täpsemalt) esi vedu ja tagumine aitab vastavalt selle kuida siduril läbisõittu. Uued passatid 2005 ja üles on jälle haldex. Ära tunneb isendi selle järgi kuida mootor vahel kui piki on keskdiffer kui risti on nurk reduktor. Haldexiga võib veojõud jaguneda 50/50 max, reaalne veojõud võib olla taga suurem, aga edasi suudetakse anda 50% sest taga silda pole võimalik kiiremini edasi ajada kui esi silda(veelkord rõhun sõnale nurk reduktor) ! Kui pidamine käes lükatakse taga sild nö välja. 100% esivedu. Reaktsiooni aeg on uskumatult kiire 20" rattapööret ehk siis kiirusel 50kmh on tegu murdosa sekunditega. Ahjaa taga sild saab oma veojõu pea ülekandelt otse nagugu esi differ, selleks see sidur seal taga on et ei oleks jäik 50/50. Visko siduriga autodel oli täpselt sama lahendus. Jäärajal sõittes tuleb kurvi ennetada ja auto sundida libisema. (et funnida ja külg ees libiseda) Loodan et tõin natuke selgust teemasse. Rain. [quote][i]Algselt postitas: mike[/i] sellel 4motionil ja syncrol peaks mingi mõtlemise vahe sees küll olema, aga vähemalt auto manuaal jutustab mulle sellist lugu nagu ma enne kirjutasin. samas, ega seda manuaali väga uskuda saa kah. [/quote] Pigem tekitab selle efekti edl ehk elektrooniline difri lukk mis suurtel kiirustel välja lülitatakse. 4 veo vag autode puhul ütlevad kiiruseks 80kmh. Muidu selle passatil täis audi tehnika. Mis generatsioon see on ise küsimus ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
neliveoga sõitmisest + quattro ja jäärada
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.6%
- SQL:
51.4%
]