Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
90 Quatro 88a. probleem neliveoga
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] mu eelmine kommentaar kadus siit kusagile... Aga kas ma saan õieti aru, et Audi 80-l ja 100-l on täpselt ühesugune nelikvedu? Ning sigari viimasel versioonil puudub samuti kesklukustus nagu B3 Audi Quattrol? Sellise sigari quattroga pole õnnestunud sõita ja pole ka tutvusringkonnas ühtki sellist Kui palju mõjutab see keskdifri tüüp auto vabajooksu? See on ühtviisi kehva nii esiveolisel kui quattro 80-l (st normaalne väikeauto kohta), aga esiveolisel sigaril on see samas uskumatult hea. On see võrreldav nende erinevate quattrotega? edit: 100 quattro vabajooks ei erine praktikas esiveolise Audi 100 vabajooksust [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
90 Quatro 88a. probleem neliveoga
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.5%
- SQL:
65.5%
]