Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MEEMEES

 postitati 24.11.03 08:41
Omal sigril taga avandi amordid ja vedrud,nüüd jama et ees on tavalised 100 vedrud ja tagaots on nüüd liiga kõrgel.
kännuämmelg

 postitati 22.08.03 15:21
küsimus teadjatele: kas audi 100 avant 90aasta Quattro vedrud on samad, mis tavalisel avandil... on nad samad tavalise sigariga? saab neid asendada?
QUATTRO

 postitati 20.08.03 11:18
amordipikendamist tegid kunagi koplis ühed mehed,ning välja nägi asi nii,et võeti samasuguse läbimõõduga amordi stoika,puuriti seest tühjaks,lisati keere ja lihtsalt pandi vanale amordile jupp juurde,kindlustades keevitusega ka keermest lahti jooksmise võimalus.Asi igastahes toimis
kännuämmelg

 postitati 20.08.03 10:07
kunagi sai opelile pooltelgesid pikendatud(polnud õiget saada moment) ilmselt piisaks amordi pikendamisest, kuid kuidas seda teha?
.. metsateel on sobiva trajektoori valik teinekord võimatu, kuid suurem kliirents abistaks.
QUATTRO

 postitati 20.08.03 08:28
Üldiselt on võimalik tõsta niipalju kui poolteljed lubavad,kuna pooltelje nurga muutudes muutub ka tema pikkus.Samas pead jälgima ka seda et amordid ei hakkaks niiöelda teistpidi põhja käima.Amorte on võimalik pikendada niipalju kui soovi on ja samuti ka vedrusid,ainus mis paneb piiri ette on pooltelje pikkus ja sillareguleerimis võimaluste otsasaamine mingil hetkel.
Omal pole küll veel nii hullu maastikku ette tulnud et peaks kõrgemaks ajama,männiku tankodroom sai vabalt läbi aetud.Muidugi maastikusõidul kehtib ka reegel et tasa sõuad kaugele jõuad.Tuleb lihtsalt natuke trajektoori valida ja iga ratas oma õigele kohale panna.
kännuämmelg

 postitati 20.08.03 07:26
njahh ... asi ongi avant:D
aga see madalamaks tegemine kehtib nagu pühapäevaautode kohta.. omal tagumiku all olev on ikka sellise äärmuslikkusele kalduva veduki otstarbega, mida vahel harva preemiaks ka sirge-sileda asfalti peale liuglema lastakse
Demis

 postitati 20.08.03 07:18
öemees omas FWD sigarit. Sellele oli taha pandud AVANT'i vedrud. Andis körgust juurde kyll.
Maku

 postitati 20.08.03 07:16
Heh.. kergelt naerma ajab see idee. Mehed teevad asju stockist madalamaks aga et mingi mees tahab kõrgemaks teha..:) Aga muidu tehakse asju lihtsalt kõrgemaks, pannakse vahepuksid vedrudele vahele.. Mulle isiklikult see idee ei meeldi aga peamine, et auto omanik ise rahul oleks!
Terv, Maku!
kännuämmelg

 postitati 20.08.03 07:12
tahaks siis quattro-sigari maast üles tõsta, et põõsastikus seenil käies emake-loodus poolt põhjaalust endale ei krabaks.
on keegi ehk tõstnud, kui palju on võimalik tõsta, kuidas?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]