Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 06.11.03 19:58
garaazis ja kanalil saab asja ära ajada küll,kuid tuleb meeles pidada et auto esiosa tuleb pukkidele tõsta,seega on ülim ohutusnõuete täitmine kohustuslik.
Turbomootoriga on jah see häda et alla päeva ei kipu seal kuidagi toime tulema,ja mingite vene adravõtmetega ei ole seal ka miskit teha.
Eriti hullult on kinni turbo ja väljalasketoru omavahelised mutrid.
On olnud ka juhuseid et muidu ei saa toru üldse eest ära kui tuleb eemaldada ka sisselaske kollektor,milleks on omakorda vaja väga häid sisekuuskante(L kujulistega pole seal miskit teha )
Parimad on need mis sobivad 10mm.padruni otsa ja on nii pikad kui lühikesed,kindlasti on paljud selliseid komplekte näinud.
Samuti on vaja 12kant tähikuid ja 15mm.lehtsilmus ja padrun on ka kindlasti vajalik.
Jõudu tööle
tauno939

 postitati 06.11.03 18:55
pole hullu midagi ma just vahetasin siduri surve laagri siduri ja mootri tagumise simmeka palju on kruvimist ja kasti tagasi saamine on nats jama aga saab hakkama ja kui vahetad siis koos siduriga
genekas

 postitati 04.09.03 16:16
umbes sama vastik teema kui siduri töösilindri vahetamine - pärast kirud nii, et väljas puulehed värisevad :D
marc

 postitati 19.08.03 11:30
Tänud nõuannete eest. Eks kalkuleerin kodus vahetamise plussid-miinused läbi ja otsustan, kuid arvestades kommentaare kasutan vist teeninduse abi, neil kogemusi rohkem. Närvid maksavad ka midagi!
villu157

 postitati 19.08.03 09:36
Üldiselt väga vaeva rikkas töö. Niblimist on nii et küll. Turbokal on veel hullem kui tavalisel quattrol. Ära tuleb võtta kardaan, starter, sumpar, käigukasti käpad koos patjadega, tugevdus tala tunnelis, lahti tuleb lasta poolassid ja käigu kuliss. Vaja on veel väga häid kuuskant võtmeid ja närve ning vahe peal ka kolme meest et kast maha ja tagasi tõsta. Ja selleks kulub umbes üks päev ära kui ise teed. :D:):D:(
allans

 postitati 19.08.03 09:06
olen üksi ükskord quattrol sidurit vahetanud paras kepp kui ausalt öelda kasti alla saamisega on raskusi esiteks ta siga raske teiseks peab kenasti paika istuma et et otsa laagrit ega võlli ei vigasta.Ja üks asi veel soovitan soojalt ära hakka vahetama siduri detaile eraldi kui plaanis autoga pikemalt sõitta see ei ole raha kokkuhoid kuskilt otsast kui teed siis terve sari korraga ja saad pärast aru et see on parim lahendus igatahes kui enne pole seda tööd ette võtnud ja tahad kanali peal teha siis see ei saa kerge olema;)
MEEMEES

 postitati 19.08.03 08:52
Viitab nagu rohkem survelaagrile,endal sai vahetatud teeninduses,kuna kanalit polnud_tööraha-ca..1000kr+osad.
Muidu täitsa võimalik ise ära vahetada,kui kanal olemas:)
marc

 postitati 19.08.03 08:44
Tagumised õõtsapuksid klubi abiga vahetatud, nüüd küsiks nõu siduri survelaagri vahetuse kohta kodustes tingimustes, et kas on üldse mõtet proovida ( kanal olemas ). Ja kui ei ole, siis palju võiks kusagi teeninduses sellega aega minna. Probleem nimelt järgmine, et tühikäigul töötades (kusagil 650-700 p/min) "kiliseb" midagi auto all, kõrgematel pööretel kaob ära (alates 800 p/min<;) ja samuti siduri lahutamisel ( käigud lülituvad norm). Kilin ei ole pidev, vaid katkendlik 1-3 sek vahedega. Kas see viitab survelaagrile või käigukasti otsa laagrile? Autoks Quattro Turbo, 121 kW, mootor MC, 1990 v.a.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.8% - SQL: 45.2%]