Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marc

Depicts mood of post postitati 16.06.03 09:57
"Quattro" nõuanded kuulda võetud. Samas ei usu, et Saaremaal 2/3 autoteenindustes seda oleks teatud, või kui üldse üheski. On olnud juhuseid, kus tuleb omal mõne jubina lahtivõtmise- kokkupaneku käik või tööpõhimõte "firma mehaanikutele" ära seletada ( jutt ei käi keneka rihma vahetusest ). See ei ole siiski enamasti reegel.
jan-kos

 postitati 16.06.03 07:25
See andur tuleb jah tõmmates ja keerates,aga kui tagasi paned vaata et ABS hammasratas ei hakka vastu andurit käima.
QUATTRO

 postitati 13.06.03 22:42
ABS-i andur peaks tulema välja lissalt kergelt keerates ja tõmmates.Muidugi kui pole juhtunud nii nagu joeli S4 oli,et kui tahtsin vanast püstikust kätte saada,pidin relakaga soone sisse lõikuma,kuna asjad olid ikka sisse nii kinni jäänud kui veel kannatas(loe mädanenud)

btw,nende paigalduseks kasutatakse spetsiaalset keemiat,kui saad kätte ja on puhastatud siis astu läbi ja ma laenan sulle törtsu seda :cool:
ranz

 postitati 13.06.03 16:43
Omal sama töö praegu pooleli, kuid korraga kõiki ei suuda lihtsalt osta ja niimoodi siis vähehaaval neid vahetan... kui siiamaani sain ilma ABS andurit sealt lahti võtmata kõik tehtud, kuna vahetasin vaid ülemise õõtsa pukse siis nüüd vaja vahetada all välimine puks ära ja vaja terve see jalg sealt alt kätte saada, aga ei tea kuda see ABS andur sealt ära käib. Natuke seda seal korra näppisin kuid ei julge eriti julmalt kakkuda ka teda...
80quattro

 postitati 13.06.03 08:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Mul vahetusest juba mitmed kuud möödas,aga uusi pukse pole tarvis olnud.Kas see asi mõjutab tõesti nii palju?Tegelt võib pärast ka tsipa järgianda kui auto juba ratastel,liigutada pisu ja siis poldid-mutrid üle käija. :cool:


Kui tõstuki peal rattad rippuvas asendis kinni keerad, siis kui auto alla lasta, jäävad puksid tööasendis juba pingesse

Võibolla aitab veel, kui nüüd korraks poldid lahti keerata
jan-kos

 postitati 13.06.03 08:35
Mul vahetusest juba mitmed kuud möödas,aga uusi pukse pole tarvis olnud.Kas see asi mõjutab tõesti nii palju?Tegelt võib pärast ka tsipa järgianda kui auto juba ratastel,liigutada pisu ja siis poldid-mutrid üle käija. :cool:
MEELIS

 postitati 12.06.03 19:21
Head nikerdamist:P
QUATTRO

 postitati 12.06.03 18:19
Ära siis ka seda unusta et kui õõtsa alt kisud,ja tagasi paned,siis ei tohi õõtsa kinnituspolte enne kinni keerata kui auto on maas neljal rattal ja ka liikunud soovitatavalt üks 10-20 m.
Kui keerad enne kui rattad maad puudutavad,tuleb tõenäoliselt paari kuu jooksul uute järgi minna
marc

 postitati 12.06.03 15:32
Tänud veel kord ja tegutsen sinu sõnade järgi. Vahetamisega läheb tiba aega, kuna puksid veel ostmata. Mõtlesin kusagil töökojas lasta vahetada aga nüüd proovin ise, sest suvel on iga kokku hoitud kroon teretulnud!
jan-kos

 postitati 12.06.03 15:22
Võta kettaplekitagant lahti-ja ülejäänud õõts külest ära on lihtsam.Veovõll ka lahti.Ei pea regullima kui zarniirist kallet ei timmi.Siis on lihtne kui tehnikaga varem kokku oled puutunud.Puksid surud kruustankide vahel sisse.Julget pealehakkamist.:D
marc

 postitati 12.06.03 15:16
Tänan abi eest! Vahemaa tiba kauge jah, aga samas pole endalegi mutrivõtmete peos hoidmine võõras. Asi lihtsalt selles, et puudub kogemus Quattro-ga. Varem evinud tavalist 100 - 83 a.-st., mida üksjagu "niblitud". Paar küsimust veel: kas õõtsa pukside vahetamisel peab lahti ühendama ka need reguleervardad ja kas peab pärast ka silda regullima?
jan-kos

 postitati 12.06.03 14:39
Põle midagi keerulist,kevadel sai mõlemalt poolt karbi äärsed ära vahetatud,pakuks abi aga vahemaa on kauge.;)
marc

 postitati 12.06.03 13:49
Küsimus järgmine: kas on keeruline kodus vahetada Quattro tagumise õõtshoova pukse ja milliseid tööriistu on veel vaja peale mutrivõtmete. Autoks 100 Turbo Q, 121 kw, v.a. 1990 a.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]