Teema ülevaade |
mkb
|
postitati 27.12.21 10:27 |
B5 ei ole mingit lukku ega vaakumit.
|
sir-mac
|
postitati 27.12.21 09:54 |
Kahjuks ei tunne b5 hingeelu, kuid midagi sarnast oli mul kunagi A100 TQ, millel oli tagasilla ja sildadevahelise lukustus pööratava vaakumlülitiga.
Mõningad korrad, just kiirendamisel, proovis sisse lülitada mingit lukku. Tekkis kohutav vibra, aga rattad veeresid. Tol korral oli põhjuseks hõre
lüliti. Vaakum läks nii suureks, et imes läbi lüliti luku lülituse ise peale. Piisasmõnest tilgast õlist lülitisse, et probleem laheneks.
|
taavileht
|
postitati 26.12.21 19:42 |
Tere . Kas said teada mis selle vea põhjustas . Mul endal suht sama seis ja otsin viga
|
Jalmarp
|
postitati 11.03.18 21:24 |
Vabandust läksin vale numri pihta jah 6 tuhat on lõpuni aga kui 5-6 vahele lasta lööb midagi kuskil kinni niiet sillaf lööb blokki järsult
kiirendades, varem ei ole srllist asja esinenud järsku tekkis , olen sellega ka jäärajal käinud huvipärast sõitmas ja seda ka alles paar nädalat
tagasi sai ka korralikult peale antud ja auto allus täielikult nii kuis vaja. Ja lampi sõitsin töölt koju tlns foori alt kiirendades lõi järsku kinni.
|
Rix
|
postitati 11.03.18 21:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jalmarp
... lõpuks lihtsalt kaob see jõud mingi 7 tuhande juires kui tõesti täiesti lõpuni lasta... |
Kuidas saab 7000ni minna, kui tahhomeetri ise ongi vist üldse 6000ni diislil? :O
Isegi 1.8T bensukal peaks piiraja enne 7000 ette tulema ju.
|
Jalmarp
|
postitati 11.03.18 21:00 |
Ei tea ei ole mingit piirajat nende pöörete juures, pump, rihmad, süüde ja kõik asjad paigas pandud carfoxis, no kui mootoris midagi katki peaks olema
peaks ka klapid juba peas olema või mootor lõhkuma ja miks mootor edasi töötab korralikult ?
Varem ei ole sellist asja olnd ka järsult kiirendades lõpuks lihtsalt kaob see jõud mingi 7 tuhande juires kui tõesti täiesti lõpuni lasta ja sellel
autol pole esp ega muid selliseid lisa vidinaid
|
Rix
|
postitati 11.03.18 20:22 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jalmarp
Täpsemalt siis kohalt kiirendades järsult 5-6 tuhande pöördeni... |
1.9TDI ja 5-6 tuhande pöördeni? Sul on seal midagi mootoril katki. Piiraja peaks vastu tulema ~4750kandis.
|
Jalmarp
|
postitati 11.03.18 20:11 |
Vahet pole ju kas tee puhas või mitte minu probleem on see et ma tahaks teada mis autol võib viga olla kui 1 käiguga 5-6 t pöördeni lasta lööb
silla/sillad blokki ja mootori tõmbab kinni ja siduri alla vajutamine ei aita mitte midagi aga mootor välja ei sure kohapeal kui seisma jääb ja natuke
kohapeal olla saab sujuvalt vaikselt edasi sõita ei teki mingit anomaaliat miööest see võib tekkoda et järsku lööb silla/sillad kinni ?
Kas võib olla et käiguvalits kõver?
Käigukasti küljes käiguvahetus hoob ära liikunud ?
Või pakute mingit muud varianti ?
|
laurz
|
postitati 11.03.18 19:40 |
.....libedal teel? Selle anomaalia nimi on ESP
|
Jalmarp
|
postitati 11.03.18 18:25 |
Täpselt nii!
|
laurz
|
postitati 11.03.18 18:16 |
.......ja rattad lohisevad järgi?
|
Jalmarp
|
postitati 11.03.18 18:11 |
Tagumise silla, mootor välja ei sure livtsalt poob kinni ja tagumine sild blokkis nagu kässarit tõmbaks lööb külje ette
|
laurz
|
postitati 11.03.18 18:09 |
Mis asi sul seal blokki lööb???
|
Jalmarp
|
postitati 11.03.18 17:25 |
Täpsemalt siis kohalt kiirendades järsult 5-6 tuhande pöördeni 1 käiguga lööb sillad blokki sidurit all hoides ei lase midagi lahti ja samas poob
mootori kinni, kui auto seisma jääb ja uuesti sõitma hakata töötab kõik laitmatult seda muidugi sujuvalt sõites ja kiirendades.
Milles võib viga olla?
Tänud ette ära.
|