Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
seevald

 postitati 05.12.17 11:08
Suure mängimise peale sain süüte paika. Soojast peast käivitub nii kui võtit keerad ,külmast peast ikka 7-8 sekundit.Mõistus otsas. Kas siis ikka küte vajub ära? Peaks lisa tagasivoolukappidega proovima? Või oskab keegi veel midagi soovitada? Peaks vist selle teemaga diislite fooromisse minema hoopis.
seevald

 postitati 03.12.17 19:05
Noo nii. Vahetasin rihma ära ,panin märgid kõik omast alust ilusti paika. Hooratta peal oli 2 märki 0 ja 1 mina panin 0 ei tea kas see ikka õige.
Aga arvuti ikka näitab et süüde liiga varane ....timing is too advanced to be plotted.... mingi 225 oli vist süüte ajastus.. ja suht suures olatuses muutus vahebal 180 siis 225.Käima kuidagi läks aga mitte ilusti. Pumpa keerates nagu paremaks asi ei läinud. Kui üritasin pumpa hilisemaks keerata siis ei käivitunud enam normaaselt. Kas peaks pumpa ühe hamba hilisemaks keerama ,et proovida mida süüde teeb. Mõistus on otsas.
seevald

 postitati 21.11.17 13:46
Süüde oligi väga varane. Pumpa keerama hakates selgus aga et hammasrihm varsti minekul .nii et vahetab rihma ja muud jutud ära ja siis vaatab mis edasi.
kuno666

 postitati 12.11.17 10:30
Aga kas süüde on paigas ja kütuse kogused ?
seevald

 postitati 11.11.17 23:04
Teine starter proovitud. Külmalt ikka lubab oma 10 sekki kuni käima läheb. Massid ja muud juhtmed ka nagu korras.
teet82

 postitati 10.11.17 16:56
Pidavat olema jah mingi minimaalne starteri pöörete arv nendel mootoritel, et aju kütuse peale annaks. Samas kui mootor lubab juba, siis pole nagu viga selles. Ja minu meelest on see seotud ainult sooja mootori käivitamisega, tarkvara muutmisega ravitakse seda.
seevald

 postitati 10.11.17 16:54
100 amprisel reeglina väga väike käivitusvool ei ole aga sellel konkreetsel akul on 800 A.Massi peaks tõesti üle vaatama.
QUATTRO

 postitati 10.11.17 16:17
No selle mootori starteri vahetus võrreldes V6 ja V8 mudelitega on jalutuskäik pargis.
See tutikas 100Ah on mahtuvuse näitaja millega pole suurt miskit peale hakata.
Palju olulisem number on käivitusvool A (EAN/DIN).
Enne kui hakkad starterit maha kiskuma, kontrolli multimeetriga palju on pingelang starterit rakendades. Kas mootori ja kere vahelised massid on korras jne.
seevald

 postitati 10.11.17 14:47
Aku on tutikas 100amperiline. Pean vist tõesti teist starterit proovima ,kui ainult see vahetus nii debiilne poleks. Mälu järgi oli vist suht kehva ligipäãs.
QUATTRO

 postitati 10.11.17 14:39
Kui manuaalkastiga pill, siis tee korra tõukamise trikki.
Kui siis on käivitumine hetkega olemas, hakka viga starterist või akust otsima.
Uuemad diislid tahavad saada reeglina korralikuks käivitumiseks väga konkreetset väntvõlli pöörlemiskiiruse infot.
seevald

 postitati 09.11.17 22:35
Sorry.. jutt siis 81 kw mootorist. Pihusti ülevoolud ja pump ka nagu kuivad ja ei leki ja filtripealsest klapist ka loobusin kuna paigaldasin teistsuguse filtri. Aga hommikuti jah lubab pikalt aga kui käima turtsatab siis käib ilusti, natuhe sinist võibolla tuleb ainult.oli veel paigaldatud lisa tagasivoolu klapp et välistada kütuse tagasivool aga tolku ei mingisugust. Tundub nagu et kerib ka natuke liiga aeglaselt võrreldes teise samasuguse pilliga, âkki mingi bensuka starter peale topitud.või need erinevad?
teet82

 postitati 09.11.17 22:07
Siit ei loe ju väljagi, et millisest mootorist jutt käib, see 1.9TDI ei ütle midagi. Või pole olemas 85kW nelikveolist b5 peal?
Tegelikult pole isegi kõigil PD mootoritel etteandepumpa, just nendel esimestel 85kW mootoritel.
quattrodiisel

 postitati 09.11.17 21:59
Tsitaat:
Algselt postitas: seevald
Minul on paagis pump 100 protsenti. Ja paak on küll debiilse kujuga aga pump on ikka seal tundub et etteandeks.


Pump on paagis tsirkulatsiooni tekitamiseks mitte etteandeks. Eelevalt kirjutatijuba, et pd pumbab ette.
Pihusti ülevoolu voolikud, kõrgsurve pumba tihendid, filtripeal olev plastikust klapp tasub kontrollida hommikuse kehva käivutuse puhul.
seevald

 postitati 09.11.17 21:26
Minul on paagis pump 100 protsenti. Ja paak on küll debiilse kujuga aga pump on ikka seal tundub et etteandeks.
Rix

 postitati 09.11.17 20:26
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Pump on paagis ainult pd mootoritel. Vanakooli mootorid imevad ise kütte üles ja seal pole vahet kas on Quattro või esiveoline.

Kas B5 Quattro paak ei ole kahe osaline mitte ja see pump siis pumpab kütet ühes paagi osast teise?
kuno666

 postitati 09.11.17 20:23
Pump on paagis ainult pd mootoritel. Vanakooli mootorid imevad ise kütte üles ja seal pole vahet kas on Quattro või esiveoline.
seevald

 postitati 09.11.17 20:10
Ma arvasin ka et ei ole ,aga quattrol on paagis pump.olen paaki puhastanud ja selles ise veendunud.
kuno666

 postitati 09.11.17 17:36
Paagis ei ole pumpa ! Alustuseks tuleks vaadata süüdet , küünlaid ja kütte filtrit.
seevald

 postitati 09.11.17 11:53
Tere. Mure on siis antud isendi pika käivitusega. Kahtlustan paagisisest kütusepumpa. Oskab keegi öelda kas see lööb kütet kogu aeg või ainult käivitades, või mille jaoks see seal üldse on.On sellised sümptomid nagu küte vajuks ära hommikune käivitus suhteliselt pikk, aga kui uuesti panna siis käivitub koheselt.On keelelgi ideid millest alustada , lampi uut pumpa ka ostma ei kipuks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.7% - SQL: 43.3%]