Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Piilupart83

 postitati 10.02.17 19:22
Vahetasin garaazis termostaadi ara.Pole mingi külm garaaz,särgi väel tee tööd.Auto seisis 5 tundi soojas,15 minutit töötas tühikäigul ja kraade 50.Gaasi andes hakkas vaevaliselt temp tõusma.Samal päeval sai ka bemmil termo ara vahetatud,käima pandud ja 5 mintsaga oli mootor 90 kraadi.Enne kui vana termo peal oli,siis soojenes veel kauem.Mnt-l näit langeb.Vahetan tempi anduri ara,siis paistab,mis saab.
stihl

 postitati 10.02.17 10:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Piilupart83

Sai siis vahetatud termostaat ara ja sai pandud originaal, aga
1. mootor ei soojene nii kiiresti nagu vaja.
2. Salongi puhub ilusti sooja ka ja tosool on ka ilusti normis.Sõbra bemmil läheb 5 minutiga kohapeal töötades soojaks.
Kas see on quattrode voi v6 eripära ?


1. Kas enne termostaadi vahetust oli sama teema, et tempi kella andur oli pisut uimane...?
Ehk siis sa lihtsalt vahetasid vale asja ära - tempi anduri oleks pidanud uue panema. Sel on vist mingi 4-ja otsaga junn. Ja uus tähendab poest ja korraliku kontori toodangut.

2. Salongisoojenduse hea toimimine vihjab ju sellele, et mootor tegelikult soojeneb küll, aga salongis seda seieri järgi EI NÄE lihtsalt.
(kui tal just mingit el. lisasoojendust ei ole)

3. Bemmil on ilmselt tempiandur korras.

4. Mida rohkem silindreid, seda paremini/kiiremini mootor vett soojendab, seega V6 on juba üsna hea versus R4 ntx. Sõltub muidugi kütusest, mudelist, ehitusest jne ka.

5. Veoskeem ja soojenemine omavahel seotud ei ole.


.
sir-mac

 postitati 10.02.17 08:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Piilupart83
Tere.

Sai siis vahetatud termostaat ara ja sai pandud originaal,aga mootor ei soojene nii kiiresti nagu vaja.
Kas see on quattrode voi v6 eripära ?


Autoks siis a6 3,2 fsi 2004 bensukas


Väga tõsine probleem, arvata võib, et viga on tõesti nelikveos!
100

 postitati 09.02.17 20:04
Kui salongi normaalselt sooja puhub ja jahutusvedelik 15 minutiga 90 C juurde läheb, siis ma arvan, et ei tasu oma jaoks liigselt probleeme välja mõelda.
5 minutiga tühikäigul töötades ei lähe külma ilmaga küll ükski auto 90 C-ni ilma mingi lisasoojenduseta. :)
Piilupart83

 postitati 09.02.17 18:11
Tere.

Sai siis vahetatud termostaat ara ja sai pandud originaal,aga mootor ei soojene nii kiiresti nagu vaja.Sõidan mingi 15 minutit,siis läheb alles soojaks 90kraadini.Samas, kui vahepeal jätan auto seisma 5 minutiks ja siis sõidan jälle,siis läheb kiiremini soojaks.Kohapeal töötades jäängi seda soojenemist ootama.Salongi puhub ilusti sooja ka ja tosool on ka ilusti normis.Sõbra bemmil läheb 5 minutiga kohapeal töötades soojaks.
Kas see on quattrode voi v6 eripära ?


Autoks siis a6 3,2 fsi 2004 bensukas

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]