Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kodanik88

 postitati 02.02.17 10:55
Mul 90 b3 on lihtsalt juhe läbi lõigatud ja toimib !
Max000

 postitati 02.02.17 09:02
Selgepilt proovime ja katsetame.
Rix

 postitati 02.02.17 08:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Max000
Kuidagi niimoodi pole vöimalik et lyliti, kui selline jääb samaks?
Pole seda lylitit veel lahti kiskunud aga kujutan ,et lylitis endas ongi siis julla/relee mis kontrollib kiirust...?

Vöi siis varjant et ongi kaks lylitit
Nn- originaal lylitis töötab tehase seadmes ja näiteks körval on oma lyliti mis teeb selle piiramatuks...
Yhesönaga originaal lyliti sees / oma piiramatu lyliti väljas ja vastupidi

Jh Kas asjal on pointi on iseasi... Aga kysimus jääb kas need lylitid omavahel yksteist segama ei hakkaks?


Praegust lülitit ei ole vaja sul üldse näppida..
Paned ühe lüliti juurde sinna "speed signal" juhtmele vahele. Ehk siis lüliti sisse lülitatud asendis toimib diffrilukk nagu originaalis, lahti ühendatud asendis toimib diffrilukk piiramatu kiiruseni.
Max000

 postitati 02.02.17 08:39
Kuidagi niimoodi pole vöimalik et lyliti, kui selline jääb samaks?
Pole seda lylitit veel lahti kiskunud aga kujutan ,et lylitis endas ongi siis julla/relee mis kontrollib kiirust...?

Vöi siis varjant et ongi kaks lylitit
Nn- originaal lylitis töötab tehase seadmes ja näiteks körval on oma lyliti mis teeb selle piiramatuks...
Yhesönaga originaal lyliti sees / oma piiramatu lyliti väljas ja vastupidi

Jh Kas asjal on pointi on iseasi... Aga kysimus jääb kas need lylitid omavahel yksteist segama ei hakkaks?
kaido.

 postitati 02.02.17 08:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Max000
Tere,
Kuna diffrilukk läheb Peale nupust ja kiirusepiiranguks on 30km/h siis sooviks saada selle piiramatuks...

Nii palju kui infot leitsin ,et on vaakum voolikud mis seda diffrilukku tööd juhivad ning box mis tagaistme all on ja kuskil tömberelee....??

Yhesönaga mis Peab tegema ,et saada piiramatu kiirusepiirang diffrile kas Peab midagi lisama vöi hoopis ära vötma ja Kas see möjutab ka diffri eluiga?


Sinna ajusse mis tagumise istme all on läheb kiiruse impulss, siis peab sellele juhtmele panema vahele lüliti ning saad ise seda vajadusel sisse ja välja lülitada.See on kõige lihtsam ja valutum varjant.
http://12v.org/urs/DiffLockWiringPhoto_2.jpg kiirelt googeldades sai sellise pildi, vaata kas sul on samuti, kui on siis tead millisele juhtmele lüliti vahele panna.
Max000

 postitati 02.02.17 07:28
Tere,
Kuna diffrilukk läheb Peale nupust ja kiirusepiiranguks on 30km/h siis sooviks saada selle piiramatuks...

Nii palju kui infot leitsin ,et on vaakum voolikud mis seda diffrilukku tööd juhivad ning box mis tagaistme all on ja kuskil tömberelee....??

Yhesönaga mis Peab tegema ,et saada piiramatu kiirusepiirang diffrile kas Peab midagi lisama vöi hoopis ära vötma ja Kas see möjutab ka diffri eluiga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]