Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 04.09.03 16:13
kui on tavalised ( vaba veeremisega ) difrid, ei juhtu midagi - kui just keskdifrit mitte lukustada asfaldil.

Kui difrid on aga piiratud libisemisega (Torsen või miski muu), teeb pikk kärutamine küll asjale liiga, kui läbimõõdud ei klapi.

Syncro/4motioni & muude pseudo4wd rakenduste puhul asi veel hullem.
raivo

 postitati 17.06.03 08:45
olen kah seda teemat veidi uurinud.
väidetavalt ei pidavat midagi hullu juhtuma.

pealegi audil see torsen differ ju. ning ega keegi kõik rattad lukustatult ju kiirelt ei sõida (ei saa sõita).

nii et don't worry:P

vaata äkki leiad siit offroad'i meeste lehelt midagi kasulikku veel.
jan-kos

 postitati 09.06.03 14:23
Oma omal on rattad all mõõdu näitajaid vaadates ühesugused,AGA kui pnna ühest paarist kõrvale teise paari on kõrgused erinevad silmnähtavalt.Kimatud sai terve eelmine suvi ja midagi ära ei lagunenud.Kevadel sai paar uusi kumme muretsetud ja need jälle erinevad teisest paarist aga siiani mingeid kõrvalnähte pole olnud.
sst

 postitati 03.06.03 08:51
Endal kogemus olemas Passat G60 Syncroga, igal juhul selle imeteoga ei olnud võimalik erinevas mõõdus rehvidega sõita isegi siis, kui ühel teljel (kas ees või taga) olid ühed rehvid. Hakkas nagu kakkuma ja kui keerasid siis kogu värk raksus imelikult. Q muidugist vist väheke teine aga ega pikalt ei soovitata ka kaheveolise autoga vedaval teljel erinevat mõõtu rehve kasutada. Ega ta vist muud hullu ei tee, kui lõhub diffrit.
A 90

 postitati 26.05.03 18:33
oi ei asi on jah oluline ja pidavat mõjutama just käigukasti. kunagi Aava käest uurisin ja ka mingitest saksa foorumitest sama lugu, öeldi et kui mingi ratas vales mõõdus siis üle 80 ei soovitatud sõita ja muidugi nii vähe kui võimalik. ise soovitaks küll hankida sama kõrgusega tagavarakas.
tarmo

 postitati 26.05.03 18:03
kui üks ratas väiksem, siis ka pöörlemis(keerlemis???)kiirus erinev,aga samas peaks ju ned diffrid ja asjad selle ära jagama...
sest keeramisl kah ju erineva kiirusega rattad tiirlevad...
imo ei tohiks miskit s*tta juhtuda, kui sul se va lukk peal ple mis rataste liikumiskiirused ühtlustab
niet...uut tagavararatast ple vaja ostma akata, aga kuu aega kah ei soovita sõita, kurnab äki ära masina :P
mõtle ise koguaeg kurvi sõita, sest effekt sama ju

ärge pekske kui väga loll jutt...aga minu loogika sellise asja välja genereeris :)
QUATTRO

 postitati 26.05.03 16:27
no kui nüüd peensustesse laskuda siis peaks ka veljed ja jutud quattrotele 5 kaupa müügis olema :D

Samas on ju enamustel uutel audidel varurattaks seesama tablett,ja see on raudselt teise mõõduga kui originaalrattad.
Muidugi ei soovita selle varurattaga majandada kuid ega nädalaid,kuid teepealt ärasõites ei juhtu küll miskit.
Ise olen sõitnud q-ga tühjakummiga ca. 40 km (kumm oli 205/60R16) kuna ei old võimalik inimese tööriistadega velge alt kätte saada.Mööda teepeenart kannatas aga 30-45-ga lasta küll.
Ja mina ei kavatse küll omale kuskilt hakata uut varuratast sebima,tablett on siiani oma asja ära ajnud ja ajab ka edaspidi,kuid ei tohi unustada kiirusepiirangut mis sellega kaasneb.
indro

 postitati 26.05.03 16:02
Ei ole asjatundja aga olen samuti kuulnud, et mõõt peab olema esi ja tagasillal üks, eriti hea oleks, kui ka muster mõlemal sillal sama.

Kui nüüd sellest rääkida, kas tagavararatta kasutamine võib midagi halba teha, siis kahtlen selles, kui see läbisõit jääb muidugi normaalsuse piiridesse (100km või umbes nii).
Silwer

 postitati 26.05.03 15:55
Kas keegi rohkem ei oska selle kohta arvamust avaldada?

Ma enam ei mäleta kus kohast ma seda kuulnud olen aga see pidi nagu ülioluline olema, et kõik rehvid mis quattroga autol all on, oleksid ühesugused (mõõdud, mustrid ja kulumine).
MaQQu

 postitati 23.05.03 15:48
hmmm.. rehvide kõrguserinevus tuleb -1.550002 cm.... Mitte kõige suurem, aga samas ka mitte kõige väiksem (http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62)-..... No remonditöökojani võid vabalt sõita, pikemalt isiklikult ei sõidaks.. seda enam, et tegu ju ilmselt ka erineva mustriga rehvidega.. St, et ilmselt pole sul tagavararatas sama velje peal, mis ülejäänud ja ka kumm on teine.. seega pead kummi purunemisel niiehknii "õige" rehvi alla panema.. seetõttu mina arvan, et ei ole mõtet hakata ka tagavararatast vahetama, kui just üleliigset raha pole - halba ta mingiljuhul ei tee... aga hakkama saab ka niisama. samas ei pretendeeri absoluutsele tõele, ehk arvamus puhtalt isiklik, seda enam, et Quattro erinevustega kursis pole... :)
Silwer

 postitati 23.05.03 15:44
Ma oskan rehvi kõrgust arvutada.
Rehvi kõrgus:
245/40 r17 = 98 mm
235/45 r17 = 105,75 mm

Ratta diameetri vahe tuleb 15,5mm - kas see mõjub quattrole surmavalt?
Silwer

 postitati 23.05.03 15:34
Küsimus järgmine, kuna panin autole (S4 quattro) uued rehvid alla siis all olevate rehvide ja tagavara ratta rehvimõõdud enam ei klapi:

Autol all: 235/45 R17
Tagavara: 245/40 R17

Kas peaksin kindlasti ka tagavararattal rehvi ära vahetama, et see ühtiks ülejäänutega?

Kui pikalt võiks sõita sellise rehvi diameetrite vahega, kui peaks kunagi vaja olema kasutada varuratast?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.3% - SQL: 40.7%]