Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Quattro rehvid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: galen[/i] [quote] Märjal teel tuleb valida õige sõidukiirus. Kui seda ei tee, siis pole erilist vahet, kas sul on taga paremad rehvid või mitte, läinud on ta niikuinii. [/quote] Ja õige kiiruse tunnetuse annabki rehv. Kui ees on eluhead rehvid ja taga pastlad siis ei saa ennem midagi aru kui külg ees. [quote] Mina soovitaksin panna ette paremad rehvid, sest esiratastele siiski tunduvalt suurem pidurdamis- ja pidamiskoormus lageb. Lisaks olen tähendanud, et esirehvid siiski rohkem kuluvad. Ja kui peaks tekkima vajadus äkkpidurduseks, siis mis asi sul pidurdab, kui ees mingid kaunad all on?? [/quote] Tuleb valida õige sõidukiirus ;) [quote] Mis puudutab seda, et kurvis läheb tagaots ära, siis härrad, mis kiirusega te mõtlete seda kurvi läbida? Selline teooria vastab minu arvates tõele vaid siis, kui teepeal peaks olema ühtlaselt väga sügav vesi, st rehv peaks jääma vee peale täielikult kandma + sul peaks olema eest uued rehvid ja tagasillal täiesti siledad rehvid. [/quote] Sellise asja paikapidamiseks piisab vaid täiesti keskmisest paduvihmast ja maanteel sõitmisest. ei peagi olema ülitihe padukas, nagu neid vahest näha on. Muide rehv jääb väga hästi veele kandma. Proovitud, kindel. suhteliselt väikese kiiruse pealt sellise sileda asfalti peal mõõdukas vihmas tehtud rattaste blokeerimine = täielik kelk. Ja meil on viimasel ajal lahedad asfaltid, ei ole enam karedad, vaid väga siledad ja õlised, mis on vihmaga ikka sigalibedad. Okei, pidurdus oli konkreetne soov auto libisema saada ning sellest sai piduri vabastamisega välja. Aga kui sul kipub kylg ette minema, siis sa enam nii lihtsalt pidamist tagasi ei saa... Kui sul on ees pastlad ning taga korralik rehv, siis hulleim mis juhtub on see, et pidurdades lähed otse. Kui sul on taga pastlad ja ees korralik rehv siis on väga suured shansud teha ära piruett. Mina isiklikult eelistan seda otse minemise varianti. Teed oma esimeste heade rehvidega märjal teel suure kiiruse pealt hädapidurduse kombineerituna takistusest ümberpõikega ja väga tõenäoliselt oled tagumik ees. :( [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Quattro rehvid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.6%
- SQL:
54.4%
]