Teema ülevaade |
erkis71
|
postitati 14.11.04 19:21 |
See töö ei ole keeruline,sõltub selles kas sinu autol on see versioon või mitte(mida eelmises punktis küsisin aga sa ei vastanud amortide kohata kas
on alt poltidega või ühes tükis).Oli endal just sama töö käsil,tõsi võtsin alt ära kogu tagumise silla.Kuid mitte amordi pukside vahetamise
pärast.Üldiselt on nii et keera lahti salongist amordi tugimutter,siis pooltelje otsamutter järgmisena lase amordi alt lahti sarniir,siis tagumine
rooliots.igaks juhuks võiksid ka reduktoripoolse poolteljeotsa lahti võtta ja poolteleje üldse eraldi välja võtta,arvan et siis on amortti kergem
lahti võtta.Ülemiste pukside vahetamiseks läheb vaja veel vedrutõmmitsat,16 silmust murtud nurgaall ja täpselt ei mäleta kas oli 6-8mm kuuskantvõti.
Jõudu tööle!!
|
Q90
|
postitati 11.11.04 08:57 |
Kolin andis salongi tunda ja lasin ka teeninduses üle kontrollida. Teeninduses väideti, et peab enamvähem terve tagasilla alt ära krudima. Kuna olen
siiani erinevate remondimeeste ja firmade juures käinud ja asi on pea alati mingi peavaluga lõppenud, siis olen umbusklik ja ei taha hästi uskuda, et
peab terve tagasilla lahti krudima.
|
erkis71
|
postitati 10.11.04 19:09 |
Võta tagumine ratas alt ja uuri kas amordijalg millele toetub, vedru on altpoolt(sealt kust läheb läbi pooltelg) eraldi poltidega lahtimonteeritav või
mitte. Siis saab sulle edaspidist nõu anda.Aga miks sa arvad et need puksid on läbi?
|
Q90
|
postitati 10.11.04 14:32 |
Kas keegi teab kui palju igasuguseid juppe tuleb maha krudida, et saaks tagumiste amortide ülemisi amordipatju vahetada?
|
|