Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
CE

 postitati 03.11.11 20:34
Audi B3 (vana Audi 80/90) ja C4 (100/A6) tagadifferentsiaalid näevad küll pildi peal suht sarnased välja, kuid tõenäoliselt on kinnituste-mõõtmete poolest tegemist siiski erinevate vidinatega - keegi selle koha pealt minust pädevam, kes füüsiliselt mõlemaid vidinaid näinud on, võiks siinkohal nõu anda :) . Otsisin AEX-i kataloogist välja kui sobiva ülekandega samuti lukustit omava jupi: mõtlesin, et sellise iseehitatud maastikumonstrumi puhul pole kinnituste kohendamine ja vajadusel flantside ümbertegemine/ringivahetamine teab-mis-suureks probleemiks.

Kataloogist tuhlates leidsin 41/9 ülekandega lukuga diferentsiaali veel Audi C3 (vana 100) varusade juurest: kood AMZ, leidub (tõenäoliselt jällegi väikse mootoriga) C3 quattrotel alates tootmisaastas 1989. Vanematel nelikveolistel Audidel olid enamlevinud 37/9 differentsiaalid, see 41/9 on paras "valge vares"...
paul-4x4

 postitati 03.11.11 19:35
Tänud CE!

Sain juba ka vahepeal infot, et AEX difrit kasutati tõenäoliselt ainult r4 mootorite puhul.

Kas see AXT differ erineb AEX-ist ka mingit pidi? Või võib otsingutesse lisada ka väikese mootoriga C4-jad

Varuosakeskusest tehtud päringule (peaks minema enamus eesti autolammutustesse) saabus ainult 1 positiivne vastus. Ehk siis tegemist on mingi haruldusega?
CE

 postitati 03.11.11 18:50
Differentsiaali mudel/kood on AEX, sellele järgnev numbriterodu on tõenäoliselt lihtsalt seerianumber. Varuosakood 017 500 040 P. Pärineb tõesti Audi 80/90 quattro küljest, ülekanne on 41/9 (ülekandearv 4,56), tõenäoliselt kasutati originaalis koos lahjemate mootoritega (teisted 80/90Q differentsiaalimudelid on ülekandega 37/9 s.t. "kiiremad").

Kiire surf mööda varuosakataloogi ütles, et sama ülekandearvuga differentsiaali kasutati veel näiteks Audi 100 (C4) quattrol, tõenäoliselt koos 2,0/2,3 mootoriga, differentsiaalikood on sel puhul AXT.

Andmed pärit ETKA-st, ühtegi veebilehte ei oska kahjuks viidata. Kui veel infot tarvis on, võin otsida.
paul-4x4

 postitati 01.11.11 16:16
Tere Audigurud.

4x4 TR-3 klassi võistlusautol on meil nii ees kui taga kasutusel Audi 90 quattro tagumine lukustatav differ. Kahjuks ei ole me neid sinna ise installinud, vaid seda tegid paar aastat tagasi miskid mehed lätimaalt. Seega ei tea me täpselt millistelt modifikatsioonidelt need pärinevad.

Mure selles, et üks nendest difritest minestas nüüd viimasel võistlusel ära. Vaja leida asendus, aga ei oska otsida.

Hetkel oli ees kasutusel differ, mille markeering on AEX25087 ja taga (see mis vahetust vajab) AEX05067.

Mida nendest numbritest peaks järeldama ja mille küljest asendust võiks leida.
Millised on nende difrite ülekandearvud.

Oskab ehk keegi miskit linki poetada, kus difrite markeeringud lahti seletatud.


Ette tänades,
Paul

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]