Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 26.02.05 21:59
Tsitaat:
Tsitaat:
ja hammas ploki lülitan sisse ka 110+ jäisel/lumisel teel sõites.

Lihtsalt huvi pärast uurin mismoodi selle torseni sinna ette ära panid? kastis sees ju ruumi sellejaoks pole... või on? ja mis torsen seal on?


Jutt käib audi-200 Q kastiks on Quattro 200 turbo 20v 1990a.
Sellel kastil on juba keskel torsen ja esi tifri tõstsin välja, laua peal võtsin sellelt ainult teo mille panin taga torseni sisukülge ja saingi esi silda torseni
(torseni sisu koos laagrite ja kardaani väljuntitega sest need on pikemad ja orig. teoga )
Muidugi tuli kaan ümber treida sest välimine laager on ~6mm suurem.
Ja taga hammas-plokk tifrit lülitan kuna tahes sisse 85.a.Q õhu kraani keerates .
Kraani panin tööle tagurpidi (survega) kaks asendit
1 asend pidev surve (pükstest) plokk alati sees.
2- asend (koldest) enne kurvi gaas(pedaal) maas kolle vaakumis plokk väljas,
surud pedaali põhja kolle turbos (surve) plokk lülitub ise sisse ja annad minna.
0-asendi keeran kui plokk on väljas (ja sõidan linnas asfaldil)
QUATTRO

 postitati 01.02.05 15:31
Ilmselt on kasutusel differentsiaal,milles satelliidid on asendatud torsen tüüpi ülekandega.Olen sellist asja näinud rallikatel ja paaril prantsuse mudelil.
Hind on kahjuks väga kallis.
ranz

 postitati 31.01.05 21:17
Tsitaat:
Algselt postitas: forsinminul on ees torsen, keskel torsen, ja taga hammas plokk
ja hammas ploki lülitan sisse ka 110+ jäisel/lumisel teel sõites.

Lihtsalt huvi pärast uurin mismoodi selle torseni sinna ette ära panid? kastis sees ju ruumi sellejaoks pole... või on? ja mis torsen seal on?
forsin

 postitati 31.01.05 18:56
oleks sa manuaali omanik saaksid soovi lihtsalt täita.
aga kasutatud torseniga autommat maksab sama palju kui su auto +elektri töö .

muidu turbo 20v ja S -ide oma sobib sinu moto otsa.

Aga need lülitamis asjad saab lihtsalt ümber teha kõik varjandid.

Honda torsen=42000
auditorsen mitte sinu kastile muidu ~40000
lada torsen ~8000
ja Tapa meeste käsitöö ei pea vastu audi moto võimsusele
minul on ees torsen, keskel torsen, ja taga hammas plokk
ja hammas ploki lülitan sisse ka 110+ jäisel/lumisel teel sõites.
samru

 postitati 09.01.05 13:04
Tsitaat:
Algselt postitas: kahesajane
ja nii lihtne se ongi, lihtsalt keegi pääkis et se uuem differ on peal kuni 30 km/h aga juu ta pani umbluud


Eelnevalt sisselülitatud tagasilla diffri blokeering lülitüb automaatselt välja, kui kiirus on üle 30 km/h.
kahesajane

 postitati 09.01.05 11:33
ja nii lihtne se ongi, lihtsalt keegi pääkis et se uuem differ on peal kuni 30 km/h aga juu ta pani umbluud, aga kas nende jäiga ja torsenig käigukasti kinnitused on samad
samru

 postitati 08.01.05 11:28
Tsitaat:
Algselt postitas: kahesajane
aga kas se Torseniga käigukast on mehaanilise difriga või siis kergesti paigaldatav



Siin natuke üldharivaid näiteid erinevatest diferentsiaalidest
http://www.fortunecity.com/silverstone/lancia/58/technical_school/traction/tech_traction_4wd_2.htm
kahesajane

 postitati 08.01.05 10:24
aga kas se Torseniga käigukast on mehaanilise difriga või siis kergesti paigaldatav
samru

 postitati 08.01.05 09:02
Tsitaat:
Algselt postitas: kahesajane
küsimuse teine pool: kas keegi on proovind seda vana pool libisevax teha


Aga kas seda varianti oled kaalunud, et panna alla Torseniga käigukast. Ma arvan, et kokkuvõtteks tuleb odavam kui piiratud libisemisega keskdifri ehitamine. Lihtsalt ralliaegadest tean, et need asjad ei ole odavad aga kui raha pole probleemiks, siis võin uurida mõne meistri käest kas nad eritellimusel teevad sellist asja.
kahesajane

 postitati 07.01.05 22:49
küsimuse teine pool: kas keegi on proovind seda vana pool libisevax teha
samru

 postitati 01.01.05 19:06
Seda uuemat diferentsiaali nimetatakse TorSen´´iks ehk "torque sensing" ehk eesti keeles momenditundlikuks diferentsiaaliks. Aga tööpõhimte on tal suht keeruline, siin kolme sõnaga ära seletada. Vanale kastile seda sisse panna ei ole minuteada võimalik.
kahesajane

 postitati 01.01.05 18:36
tahtsin teada kuda töötaab se nõx uuem keskdiffer endal on 85 .a 200Q , kas on võimalih seda vanemale kastile ka panna või saab kuidagi muidu seda vana pool libisevax teha

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]