Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sir-mac

 postitati 24.10.15 13:45
Seda elementaarset tarkust teati juba 90-ndatel eelmisel sajandil. Vähemasti mind selles valdkonnas valgustati. Kui autot ostes ei ole kaasas manuali ja ei ole kedagi, kes nõustaks, võib selliseid asju ette tulla. Samuti ka siis, kui manual on kaasas, aga seda ei viitsita sirvida selle sisuga tutvumise eesmärgil ja loodetakse oma peakujule.

Mitte midagi isiklikku kellegi suunas!
audisell

 postitati 24.10.15 13:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.


Aga palun.
http://www.upload.ee/image/5281480/IMG_2439.JPG
KuldarA

 postitati 24.10.15 11:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.


Pole ühtegi Audit hetkel käepärast paraku. Kunagi sai C6 CD/DVD peal olevat manuali sirvitud ja sealt jäi see meelde.


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
OK, ma olen otsingutesse alati universaal märkinud vist, pole tõesti ühtegi 2010a. kohanud.
Sedaanid huvi pole pakkunud. Jälle targem.


Eks 2010 regamisega pillid pigem üksikud võrreldes 2011 omadega, aga siiski leidub ka neid.
Maku

 postitati 24.10.15 08:37
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)
Pane palun pilt tehasemanuaalist, kus see kirjas on.
Jann

 postitati 24.10.15 08:34
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .;)


November 2010 :)


OK, ma olen otsingutesse alati universaal märkinud vist, pole tõesti ühtegi 2010a. kohanud.
Sedaanid huvi pole pakkunud. Jälle targem.
KuldarA

 postitati 24.10.15 08:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .;)


November 2010 :)
Jann

 postitati 24.10.15 04:03
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Mis kerega A6 teemaalgatajal on? 2010 oli veel C6 ja ka juba C7 kerega pille. Ühel on Tiptronic, teisel S-tronic.

Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)


2011 keskel ikka vist oli mudelivahetus .;)
KuldarA

 postitati 23.10.15 21:55
Mis kerega A6 teemaalgatajal on? 2010 oli veel C6 ja ka juba C7 kerega pille. Ühel on Tiptronic, teisel S-tronic.

Kallaku peal või üldse enne P rakendamist on käsipidur vajalik, et mitte autot lõhkuda. Manualis isegi kirjas selline õpetus :)
HangOver

 postitati 23.10.15 21:51
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Parkimise jaoks on autol ka selline asi, mida nimetatakse peenemas keeles seisupidur. Vanasti lihtsalt käsipidur. Enne P peale ümber lülitamist rakenda kässar ja probleeme ei tohiks tulevikus D lülitusega tekkida (kui kässar loomulikult on töökorras).


Tulin ka selle peale peale esimest katset D peale saada kallakul. Enne ei olnud lihtsalt aut. kastiga autot olnud.
Jann

 postitati 23.10.15 18:10
Kallaku peal kast pingesse jätta P asendis enne kässarit on ikka kõrgem "pilotaaz".
Siledal maal P-D lülitusega võib olla vaevutuntav "jõnks" ja gaasi ei tohi enne peale tallata, kui vedu on tuntavalt taha tulnud. R-D vahetus toimub seisva autoga, mitte poolelt hoolt. Kui need tegevused ei sobi, siis peaks kepikasti peale mõtlema.
sir-mac

 postitati 23.10.15 17:16
Parkimise jaoks on autol ka selline asi, mida nimetatakse peenemas keeles seisupidur. Vanasti lihtsalt käsipidur. Enne P peale ümber lülitamist rakenda kässar ja probleeme ei tohiks tulevikus D lülitusega tekkida (kui kässar loomulikult on töökorras).
HangOver

 postitati 23.10.15 16:10
Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Tsitaat:
Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur

Kas jõnksu teeb siis, kui parkingust tõmbad drive peale?
Normaalne peaks olema jõnks, kui vajutad liiga kergelt pidurit ja auto on, kas kallaku või tõusu peal.


Omal ka teeb just siis kui kallaku peal olen parkinud ja kusjuures päris tugevalt peab tõmbama, et Drive üldse sisse läheks. Väldin kallaku peal parkimist pigem:)
MEEMEES

 postitati 22.10.15 16:35
Tsitaat:
Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur

Kas jõnksu teeb siis, kui parkingust tõmbad drive peale?
Normaalne peaks olema jõnks, kui vajutad liiga kergelt pidurit ja auto on, kas kallaku või tõusu peal.
sir-mac

 postitati 22.10.15 07:26
Tsitaat:
Algselt postitas: K0LM_NELI
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur


Ära võta norimisena, aga see right käik ei vii autot mitte paremale vaid tagasi- revers.
Eints

 postitati 22.10.15 04:49
Sellise masina puhul ei tohiks sa küll aru saada kui kast käigu sisse lülitab. Ehk siis pole see normaalne kui Drive peale lülitades kerest `jõnks´ läbi käib.
K0LM_NELI

 postitati 21.10.15 20:52
Tere

Käigukast teeb mingi imeliku jõnksu kui tõmmata drive peale. Nii juhtub külma, kui ka sooja mootoriga. Proovisin korra edasi tagasi ning right ja neutral läheb nii, et ei tunnegi ja drive jõnksuga. Kiirendades lähevad käigud ilusti sisse nii, et ei saagi aru kui käik vahetub.

Oskab keegi informeerida, kas see normaalne või vajaks kontrolli.

Ette tänades
Kaur

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]