Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kaupokommer

 postitati 08.12.15 09:07
Tehtud nii 1,9, kui ka 2,5 tdisi. Aasta 2 tagasi müüdi eestis 1,6 59kw tdi quattrot. https://www.youtube.com/watch?v=wSHtN-toYI8
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=41465&start=300
Eesti poiste tehtud ka. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=132732&page=2
rydel

 postitati 11.10.15 22:51
See 98kw r5 mootor võtab vähemalt 10liitrit sajale talvel rahulikult paarutades, r4 tdi üle 8l sajale vaevalt kunagi võtab.
Diisliautod mul sõidavad SVOga, talvel tuleb panna 80% õli ja 20% diislit, ehk sõit on natukene kallim kui suvel :) Toiduõli hinnaks on 0.3eur/l.
Gaasiseadega oleks vb ka suht soodne, kuid selle paigaldus r5 jaoks jääb 700-750 euro kanti).
Lõpuks mul on juba liiga palju just diislivarujuppe kogutud, et bensiini peale üle minna)
Tegin arvutused manteepöörete kohta... 90ga sõites peavad jääma umbes sinna sama paika, kus need on 47kw D ja 55kw TD golf kolmel, ülikooliajal sõitsin niimodi Tallinn-Tartu manteed, ei ole superlux, aga talutav...
100

 postitati 11.10.15 22:21
Tsitaat:
Algselt postitas: rydel
Kuna tegu on soodsa (üleüldse ja kütusekulu poolt) neliveolise talvesõiduki projektiga , siis rida5 tdi +kkast+ differ kombo paisutab eelarvet.


Soodne oleks sõita selle mootoriga, mis peal on, kõik muu paisutab eelarvet. :) Lisaks Golfi mootori saaks ära müüa ja selle raha vajadusel remondi peale kulutada, või kütuse. :)
rydel

 postitati 11.10.15 21:34
sirvisin veidi foorumit.
siuke franken juba olemas)
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=151062&page=1&highlight=80%20tdi#pid754340
rydel

 postitati 10.10.15 01:31
Siis jääb ainult mingisugune komlektne katkine r4 leida karteri, käppade jms doonoriks
Rain573

 postitati 09.10.15 22:55
Unustage see kasti teema ära juba ükskord, uunikum audidel need kastid sobivad kõik omavahel mootori külge. Vahepeal siin sellekohta igapäev erinev teema juba. Ütle sellele tuttavale, et ns pole mõtet tarka panna. Imelik on see jah, et kuigi vw ja audil võivad mootori tähed samad olla, siis võib ikkagi juhtuda et vw l pole käpakinnitus kohti. Sellest võib vist järeldada, et need asjad kõik ühest august ei tule :)
weiks

 postitati 09.10.15 15:56
B4 kerel on R4/R5 kerepoolsed mootori kinnitused samad. Ainult V6 on erinevad. Kasti poltide muster kattub samuti R4 ja R5 vahel. Mul on näiteks 1.8T AEB R4 mootor B4 2.3 R5 quattro kasti otsas :)

Aga kas sul sel golfi mootoril on audi käppade jaoks kohad olemas? Lugesin kord teemat, kus keegi tahtis ka golfi või passati 1.8 66kw bensukat audile panna ning viimaks tuli välja, et plokis pole kohti käppade kinnituseks. Aga ehk sul läheb kergemini ja on kohad olemas.
rydel

 postitati 09.10.15 13:46
Pakub ka audi 90q 123kw mootoriga leedu numbritel 600ga, kuna mul ikkagi diisli panemise plaan, siis mul vahet pole mis bens. mootor peal on.
Ilmselt jah b4jal 98kw rida5 mootor.
Kuna tegu on soodsa (üleüldse ja kütusekulu poolt) neliveolise talvesõiduki projektiga , siis rida5 tdi +kkast+ differ kombo paisutab eelarvet.
Kui jätta bensu kkast alles, ütleme loobuda maantesõidust, siis on mootorikinnituste küsimus on üleval, kas r5 ja 1.6td r4 b3/4 kerepoolsed kinnitused on samad? Kui jah siis mul tuleb leida audi 80 r4 motorikäppad, kuna 3 golfil olid teised.
Lisaks tuttav ütles, et üldse r5 ja r4 jal on erinev "k,kasti poldivalem", ehk ei saa panna r5 asemel r4 k.kasti asendamata.
lunatic

 postitati 07.10.15 20:45
Ju ta ikka 98kw mõtleb, see ainuke nii levinud R5 mootor Audi 80 B4 q peal, et sellise hinnaga pakutaks.
pampkuri

 postitati 07.10.15 17:34
Mis mootor see 90Kw on?
Rain573

 postitati 05.10.15 21:50
Tsitaat:
Algselt postitas: kodanik88
Tsitaat:
Algselt postitas: rydel
Kui panna bensu kasti asemel disla kast mis siis tagadiffriga jääb?


Ise olen teinud seda. Kuue käiguliseks teha, siis oli vaja päris palju s/rs2 juppe pluss kardaani vaja lühemaks teha. Kui võtta 5 käigulise a4 b5 või passat b5 neljaveolise käigukast, siis sellele tagumise difri leidmine on päris keeruline. Õnneks endale sai siit klubiliselt, kellel läks käigukast oma autol ja ei leidnud sobiva peaülekandega kasti endale, siis loovutas ta enda difri minule. Aga viimasega nii, et mingit sorti 2.8 quattrod ongi sellise ülekandega, mis sobivad 5. käigulise dsw kastiga. Ei viitsi otsida ka praegu neid tähiseid.


Miks kardaani lühemaks vaja teha on kui klastid on täpselt ühe pikad`?
kodanik88

 postitati 05.10.15 21:36
Tsitaat:
Algselt postitas: rydel
Kui panna bensu kasti asemel disla kast mis siis tagadiffriga jääb?


Ise olen teinud seda. Kuue käiguliseks teha, siis oli vaja päris palju s/rs2 juppe pluss kardaani vaja lühemaks teha. Kui võtta 5 käigulise a4 b5 või passat b5 neljaveolise käigukast, siis sellele tagumise difri leidmine on päris keeruline. Õnneks endale sai siit klubiliselt, kellel läks käigukast oma autol ja ei leidnud sobiva peaülekandega kasti endale, siis loovutas ta enda difri minule. Aga viimasega nii, et mingit sorti 2.8 quattrod ongi sellise ülekandega, mis sobivad 5. käigulise dsw kastiga. Ei viitsi otsida ka praegu neid tähiseid.
Rain573

 postitati 05.10.15 21:33
Tagadiffer peab olema sama ülekandega, mis kast.
rydel

 postitati 05.10.15 21:13
Kui panna bensu kasti asemel disla kast mis siis tagadiffriga jääb?
Rain573

 postitati 05.10.15 20:36
Suht odavalt pakub, kui Sa ei taha siis ma oleks ise huvitatud sellest isendist :) Golfi mootor sinna päris 1:1 le ei istu ja mis point sellel üldse oleks. Tahad näha vaeva ja ehitada mingi masina mis edasi ei käi ja ega kütusepealtki teab mis kokku ei hoia. Pigem oleks variant 2,5 tdi jah. Sobib sinna enamvähem 1:1 le aga siis Sul disla kasti vaja jne....et pöörded sõites 100 km/h ikka sinna 2000rpmi juurde jäävad. Muidu ei saa siin kokuhoiust midagi rääkida. Lihtsam Sul a4 1,9 tdi quattro osta :D
rydel

 postitati 05.10.15 20:26
Tere,
Mure on selles tuttav pakkub b4 quattro rida5 90kw 94a 400-ga (mis tundub mulle soodne olevat?), ja endal golfi 1.9 diisel mootor juba olemas.
Kas swap on teostatav sellisel viisil et vahetan ainult mootori, nö jõuülekanne osa jätan puutumata? Huvitab just ülekanne arv.
Samuti huvitab see, äkki oleks mõistlikum rida5 diisel juba panna?
Tänud ette vastuste eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]