Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ertu

 postitati 10.08.15 19:44
Oli ka endal plaan oma b5 tagadiffer ette võtta, kuid peale järgneva seeria videote ära vaatamist loobusin sellest ideest. Pole hüdropressigi, et laagreid sisse välja lapata. Tegemist ikka päris peene ja mahuka tööga, mis vajab ka eritööriistu, kui tahta asi ideaalselt ära teha.

1. https://www.youtube.com/watch?v=E-6I0O33HI0
2. https://www.youtube.com/watch?v=0mhXF0R4OJY
3. https://www.youtube.com/watch?v=Q5DNrEpOAtw
4. https://www.youtube.com/watch?v=3rDWhaGtr3E
5. https://www.youtube.com/watch?v=sTJnI4ekxHs
6. https://www.youtube.com/watch?v=0DQPJpJ7xvU


Veel muud abistavat materjali. Üleüldist leiab googlist küllaga, aga audi puhul tuleb meelest pidada, et diffri kaas avaneb küljele, seega on vaja ka see VW521/4 abinõu osta või siis ise analoogne õlg valmis teha (täpsus?).
http://www.digitalcorvettes.com/forums/showthread.php?t=77636
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/274915-915-r-p-whine-how-do-you-get-rid-fix.html
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/471002-915-p259-tool-measurement-request-pics-2.html
http://rennlist.com/forums/944-turbo-and-turbo-s-forum/683394-special-tool-vw521-4-a.html

Repair manualis on ka 31lk õpetus olemas kõigi nende tööde teostamiseks.

b5'l on backlashi puhul see mõõde "a" 60mm (ehk siis ilmselt mõõdetakse seda lõtku mitte välisperimeetrilt, vaid sisemiselt). Teo ja taldriku vaheline lubatud lõtk 0.12-0.22mm, üksikmõõtmiste vahe neljast kohast mõõdetuna max 0.06mm.

Oleks endal ligipääs hüdropressile olemas, siis prooviks ilmselt asja ära teha (hoiaks ebay'l silma peal, kas ehk õnnestuks leida mõistliku hinnaga see kellaga Ncm/in-lb momentvõti), lihtsalt huvi pärast.
Kuits

 postitati 10.08.15 18:14
Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Kas on ka teada lõtku suurus teo ja taldriku vahel? Siis oskaks nagu kuhugi poole liikuda :D


Midagi analoogset.

Ühesõnaga, vasakus tulbas olevat nimistut lapates peaksid saama vastused.
Kuits

 postitati 10.08.15 18:04
Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Laagrid ise standardmõõtudes või vaid esinduse kaup?

Kui nagunii lammutama asud, siis sealsetel laagritel andmed peal ja asu otsima. Enamustel (enese kogemuselt) pakun, et on SKF-LM laagrid ja mina sain need kätte 20€ ja 25€. Seibidega on aga kahjuks jah nii nagu Rain... mainis, kui just pole vedelevat samaliigilist diffrit/reduktorit, kus asendusi võtta.
teitur

 postitati 09.08.15 21:51
Kas on ka teada lõtku suurus teo ja taldriku vahel? Siis oskaks nagu kuhugi poole liikuda :D
Sigulli reduktoreid olen teinud küll ja seal asi lahendatud õige lihtsalt, laagrite taga suured reguleermutrid millest saab timmida.
Aga see tegelt ei puutu siia :D

Eks paistab mis sellest reduktorist saab, sest lõtkud on juba vist fataalsed. Teisega gaasi põhja andes tuleb juba kerge kõrin reduktorist ja käega pooltelge liigutades on ka lõtk üsna mehine.
Rain573

 postitati 09.08.15 21:41
Laagreid ei pea ostma originaale. Lähed kuhugi firmasse kus müüakse laagreid ja saad vana laagri järgi osta uued. Paika mõõtmine on haige teema kui peaks juhtuma, et ei saa vanade seibidega õiget lõtku. Esiteks, minuteada pole neid seibe kohe saada kuskilt. Peeab tellima ja see mõõtmine ka minuarust suht keeruline. Muidugi kui oled tehnikamees siis ei tohiks probleemi tulla ja saad ise ka kilukarbist sina laagritealla seibe lõigata :D
teitur

 postitati 09.08.15 21:29
Laagrid ise standardmõõtudes või vaid esinduse kaup?
Kuits

 postitati 09.08.15 21:26
Distants seibid laagri saale all. Väidetavalt siiski nendega oluliselt mängima ei pea, kuid kindlasti on ka erandeid.
Isiklikult pole veel jõudnud sellega tegeleda (differ ja laagrid tööks olemas), kuid reguleerimise kohta oskab ehk klubiline Rain573 midagi täpsustada.

Tsitaat:

VAG i autodel pole see lõtkude paika mõõtmine just meelakkumine. Suht haige teema :D.

teitur

 postitati 09.08.15 21:14
Kuna oma diffril on laagrid läbi tuleb otsustada mida edasi teha.

Tekkis küsimus kuidas on antud diffril lahendatud hambumise reguleerimine? Seibidega laagrite taga või mingil muul moel?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.5% - SQL: 76.5%]