Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Quattro veojõu jaotus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Renz0[/i] [quote][i]Algselt postitas: Joel[/i] üks esiratas õhku tõsta, siis peaks auto puki pealt maha hüppama, kuna TorSen seab enamuse veojõust parema pidamisega sillale - antud juhul tagasillale. S4 igal juhul sõidaks antud situatsioonis puki pealt maha, CQ (Typ85) aga jääks kohapeale ühte ratast keerutama, kui keskdiffer oleks lukustamata. Vahe on selles, et esimesel on keskel TorSen, teisel mitte... [/quote] Mis vanemal A8 seal all siis on? Ma olen sõitnud kruusahunniku otsa üheküljega, et proovida kas ma saan sealt minema, aga ei tõmbas rattaringi ja sinna ma kinni jäin vajasin kõrvalist abi, et välja saada:D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Quattro veojõu jaotus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.3%
- SQL:
78.7%
]