Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
multik

 postitati 18.11.05 01:16
Ise ka Aldani Grupis seal Alo juures oma autosid teinud. On küll asjalik koht.
workout

 postitati 15.09.05 07:49
Reval ja 2-3x odavamalt Aldani Grupp Peterburi tee 38 tel 50 797 33, asjalik teenindus, hinnad soodsad.

kindlasti tasub vältida Carstop Tespera't
mati200

 postitati 14.09.05 18:23
Siis sa vist küll eriti selle käigukasti siseehitusse ei süüvinud ;),mul õnnestus küll ühe poolpiduse laagri ja sobiva tugiseibi (elcatsi kataloogi ju tunned) vahetusega "ulumis-" ja "loksuvabaks" saada. Lihtsalt aega võtab see omajagu.
Ühesõnaga on mõte selles, et "difriremontijad" ja "käigukastispetsialistid" piirduvad samaga, mis teenindus - uute juppide külgekeeramisega, millega saab vast igaüks hakkam, kes mutrivõtme väljanägemist teab. :)
jõuvanker

 postitati 13.09.05 06:18
OÜ Tõukur, Tatari tänaval.
samru

 postitati 13.09.05 06:08
Tsitaat:
Algselt postitas: mati200
Tegelikkuses on ette nähtud päris palju reguleerida, kui viitsid sebida ÕIGED hooldus/remondi raamatud, siis üllatud isegi. Peale regulli hakkab ulguma sellepärast, et reguleeriti valesti, tehaseistust kulub välja esmalt laager,kui kõige pehmem asi käigukastis, seda ka juhul kui on sõidetud ilma õlita. Kui kulunud juba hammasrattad (ilma õlitasõitmisest),siis pole niivõiniimidagi teha, remont oluliselt autost kallim.
Käigukast reguleerimise all on mõeldud pikilõtkude kaotamist pöördelõtku kaotamiseks.
P.S. Üldiseks informatsiooniks võin öelda, et võid ka esindusestostakäigukasti,kuid UUT sa sealtei saa, seemis tuleb on TAASTATUD.
Lisaks võite välja otsidaesimesed C-kategooria autojuhi õpikud,siis te alles näete,mida kõike remontida saab :)



Sellist tööd ei võta ükski normaalne firma teha, sest keegi ei jõua Sinuga ära vaielda seda, et miks asi ikka undab. Kui Sa maksad töö kinni olenemata tulemusest, siis arvan, et leiad mõne tegija küll. Neid vanu C-kategooria õpikutest suurt kasu ei ole, sest veneajal pidid kõik asjad reguleeritavad olema kuna kahte ühesugust detaili ei õnnestunud venelasel toota. Audi peaülekanne käib kokku justnimelt tehase algmõõtude järgi (olen ühe vahetanud). Aga kui Sa niipalju tead, siis võid ju proovida ise ära reguleerida;)
mati200

 postitati 13.09.05 04:50
Tegelikkuses on ette nähtud päris palju reguleerida, kui viitsid sebida ÕIGED hooldus/remondi raamatud, siis üllatud isegi. Peale regulli hakkab ulguma sellepärast, et reguleeriti valesti, tehaseistust kulub välja esmalt laager,kui kõige pehmem asi käigukastis, seda ka juhul kui on sõidetud ilma õlita. Kui kulunud juba hammasrattad (ilma õlitasõitmisest),siis pole niivõiniimidagi teha, remont oluliselt autost kallim.
Käigukast reguleerimise all on mõeldud pikilõtkude kaotamist pöördelõtku kaotamiseks.
P.S. Üldiseks informatsiooniks võin öelda, et võid ka esindusestostakäigukasti,kuid UUT sa sealtei saa, seemis tuleb on TAASTATUD.
Lisaks võite välja otsidaesimesed C-kategooria autojuhi õpikud,siis te alles näete,mida kõike remontida saab :)
QUATTRO

 postitati 08.09.05 19:24
Tsitaat:
Algselt postitas: mati200
Kasse mr Quattro käigukasti ja difrit ka reguleerib?


Ütlen sulle ausalt et sellest tööst ma eriti vaimustuses ei ole,kuna tegu on üldiselt ebanormaalse tööga.Tegelikkuses ei ole seal ette nähtud mitte midagi reguleerida.
Ja niipalju kui neid asju kuuldud tehtud,siis peale regulli hakkab ulguma peaaegu alati.
Kui asi on ikka tehaseistust välja kulunud siis seda asja enam vaikseks ei saa.
Lõtk tekkib ikkagi detailide kulumisest piirväärtusest allapoole.
Ja mida sa mõtled käigukasti reguleerimise all?
:o
Mulder

 postitati 08.09.05 15:54
Ikka Kostiveres. Väga rahul.
mati200

 postitati 02.09.05 20:05
Kasse mr Quattro käigukasti ja difrit ka reguleerib?
Competition

 postitati 24.08.05 10:31
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Veermiku remondi ja mõnede lühemate töödega saan ise ka aidata.Ainult aeg tuleb kokku leppida.
Varuosad peavad omal kaasas olema.


Kusjuures mina olen hr.QUATTRO tööga väga rahul,sõidan siiani ja häda ei miskit just veermiku osas
QUATTRO

 postitati 24.08.05 10:13
Veermiku remondi ja mõnede lühemate töödega saan ise ka aidata.Ainult aeg tuleb kokku leppida.
Varuosad peavad omal kaasas olema.
ICE

 postitati 23.08.05 20:39
Revaliga väga rahul siiani.
mati200

 postitati 23.08.05 20:29
Kasse nad käigukasti ja tagadifrit ka reguleerivad? Omal sigavähe aega...
siilipoiss

 postitati 23.08.05 12:58
...sama siin, soovitan Arupo-t. Mehed teavad mida teevad ja ei keera mingit käkki kokku. Hinnatase Revalist madalam :)
Silwer

 postitati 23.08.05 12:06
OÜ Arupo Kostiveres. Kasuta otsingut ja leiad veelgi infi selle asutuse kohta.
Loaded

 postitati 23.08.05 11:42
Tere,

Olles värske quattro omanik, on tekkinud vajadus veermikuosa väheke kohendada ja parandada. Aga kuhu minna Tallinnas vajalike töid teostama. Kus peale Revali leidub adekvaatseid spetsialiste.

J.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]