Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
spcvnd

 postitati 07.06.05 16:58
Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Pool tuli H1
Täis tuli H1
Udu tuli H3

tänud info eest, H3'e pessa istub ilusti, H1 pole veel ümber teind! kui mulle keegi nüüd auto müüb, siis võin teha digipiltidega D2s/r xenoni paigalduse õpetuse! :cool:

krt, kisub OT'x ära.
villu157

 postitati 07.06.05 16:52
Pool tuli H1
Täis tuli H1
Udu tuli H3
spcvnd

 postitati 07.06.05 16:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
A6Q on quattro 4-s põlvkond - keskel torsen, ees ja taga EDS. 100Q on quattro teine põlvkond - keskel torsen, tagumine manuaalselt lukustatav, esimene tavaline.

väga hea, esimesest lukust olen küll puudust tundnud... :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Ning luuptuled on A6-l täitsa head, tingimusel et sinna jõuab vähemalt 13.5v ja norm pirnid on sees.

selge siis, mis tüüpi halogeen seal originaalist sees on? huvitav kas keegi sinna d2r(s) ka sisse aretanud on? :P need pirnid vist peax odavamad olema kui halogeeni sokliga...
Kirsa

 postitati 07.06.05 15:41
A6Q on quattro 4-s põlvkond - keskel torsen, ees ja taga EDS. 100Q on quattro teine põlvkond - keskel torsen, tagumine manuaalselt lukustatav, esimene tavaline.

Ning luuptuled on A6-l täitsa head, tingimusel et sinna jõuab vähemalt 13.5v ja norm pirnid on sees.
spcvnd

 postitati 07.06.05 14:10
noniii, tundub, et sain oma küsimustele vastused, seega piilun neid Q kuusi edasi... thnx.

aga kui kellelgi veel midagi öelda seoses 100Q vs. A6Q siis ootan huviga...:cool:
Black

 postitati 07.06.05 13:35
Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
jah olen mõeld selle peale, aga siis hakkab ju "pirnikontroll" lõugama, see on olnud nagu piduriks. pirnile jõudev pinge oli tsipa üle 11V muidugi ka! :( aga see selleks, lihtsalt mõtlesin, et ehk on paremad. aga eks sellele luubile kannatax ka äkki releed vahele panna või üldse panna xenon'id sisse...

Selle kohta loe siit mati200 posti.
Xenon on loomulikult parim lahendus. Selles suhtes on A6 luubid head, et sinna saab odavama tavalise pirni panna, mitte pole vaja topeltkirvest bixenon'i. Kui ise A6 omaks, oleks ma sinna ilmselt juba ammu xenonid installinud.

Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
jäi veel arusaamatuks, et kas see EDS on kõigil(C4 A6) peal või on see lisa?

Ilmselt kõikidel quattrotel.
spcvnd

 postitati 07.06.05 13:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Difrilukk pole lülitatav, vaid on elektrooniline (EDS).
Luuptuled on oluliselt viletsamad kui 100 korralikud suured tuled. Kui sa oma 100 tuledega rahul pole, võta nad lahti, pese seest ära, osta vajadusel uued klaasid ja installi releed. Mina enda omadega olen väga rahul.


jah olen mõeld selle peale, aga siis hakkab ju "pirnikontroll" lõugama, see on olnud nagu piduriks. pirnile jõudev pinge oli tsipa üle 11V muidugi ka! :( aga see selleks, lihtsalt mõtlesin, et ehk on paremad. aga eks sellele luubile kannatax ka äkki releed vahele panna või üldse panna xenon'id sisse...

jäi veel arusaamatuks, et kas see EDS on kõigil(C4 A6) peal või on see lisa?
Black

 postitati 07.06.05 12:52
Veermik on sama, kere erinevused on kosmeetilised (tuled, kapott, stanged, esitiivad, iluliistud)
Salongis on A6-l kellade ümber rõngad, automaatkasti korral on käigukang lühem kui 100-l :P. Peatoed on sisemiste avadeta. Airbag peaks ka juba standartvarustuses olema, aga see vist on '94 100-l juba ka.
Automaatkasti korral on see A6-l mitte eraldi sportnupuga, vaid iseõppiv. Sama kast peaks olema ka automaadiga C4 S4-l. Mõlemad on 4-käigulised.
Difrilukk pole lülitatav, vaid on elektrooniline (EDS).
Luuptuled on oluliselt viletsamad kui 100 korralikud suured tuled. Kui sa oma 100 tuledega rahul pole, võta nad lahti, pese seest ära, osta vajadusel uued klaasid ja installi releed. Mina enda omadega olen väga rahul.
2.6-le eelistaks mina igal juhul 2.8-t. A6 puhul võid, juhul kui veab, saada 142 kW 2.8 30V kone, mis kõrgel pöördel veab mõnusamalt.

Eks A6 näe veidi moodsam välja. Kui hinnas suurt vahet pole, siis võib ju uuemat mudelit eelistada.
spcvnd

 postitati 07.06.05 12:10
kuna sellist teemat ei leidnud, siis tegin uue ja nimelt huvitab kas sõiduosas on ka mingeid muudatusi?

kuidas on lood varuosadega, kas klapivad või on erinevad ja kallimad?

kas tasub C4 A6'te võtta või kannatab vahele jätta ja minna kohe järgmise peale või jääda 100 juurde?

kas a6 luuptuled on paremad kui 100(lähidega pole üldse rahul) omad?

2,6 ja 2,8 mootorite vahe vist olematu?

a6'l pole lülitiga tagalukku...on see miinuseks? mingis teemas oli juttu EDS'ist kas see on kõigil või on see lisa?

tänud kui keegi vastata viitsib! ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]